تفریحات و امکانات بام تهران

5 دقیقه زمان خواندن
تفریحات و امکانات بام تهران

شاید برای شما هم شگفت انگیز باشد که بتوانید از بالا به تهران نگاه کنید و مجذوب عظمت آن شوید. از مرتع‌ترین نقاط تهران که با رفتن به آن می‌توان حتی دورترین نقاط شهر را هم دید، بام تهران است. بام تهران منطقه‌ای گردشگری و منحصربه‌فرد است که تمام مسافران و حتی تهرانی‌ها نیز آن را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می‌کنند زیرا با رفتن به آن می‌توان یک تیر و چند نشان زد و اوقات خوشی را سپری کرد. در ادامه به بررسی کامل تمامی امکانات و تفریحات تهران خواهیم پرداخت تا در صفر بعدی خود به این شهر بتوانیم با خیال آسوده‌تری به این منطقه سفر کنیم و از آن لذت ببریم.

ورودی بام تهران با جاده تندرستی

برای رسیدن به بام تهران هم می‌توان از ماشین شخصی و هم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد. در صورتی که از ماشین شخصی برای رسیدن به این بام استفاده می‌کنید، باید خودروتان را در پارکینگی که در ابتدای ورودی وجود دارد، پارک کنید. در ابتدای مسیر ورودی به بام تهران فروشگاه و رستوران‌هایی قرار گرفته‌اند که امکان خرید اقلام مورد نیازتان را فراهم می‌کنند. پس از آن شما به دو روش می‌تونید جاده سلامت را طی کنید، یکی پیاده و دیگری با استفاده از مینی بوس‌ها و ماشین‌های برقی. 

پیشنهاد من به شما برای رسیدن به نقاط بالایی بام تهران، گزینه دوم یعنی استفاده از ماشین‌های برقی است، چرا که مسیر پیش کمی شیب دارد و ممکن است، با گذشت زمان کوتاهی کمی خسته شوید. در عوض در مسیر برگشت می‌توانید پیاده برگردید و رستوران‌هایی که با چشم انداز شگفت انگیز و آبشار نسبتا کوچکی که در مسیر وجود دارند، لذت ببرید. همچنین می‌توانید مسیر برگشت را با زیپ لاین نیز طی کنید و برگشتی هیجان انگیز را برای خود به ارمغان بیاورید.

با امکانات بام تهران شگفت‌زده می‌شوید

در بام تهران شما می‌توانید اوقات تکرار نشدنی را تجربه کنید و زمان خود نهایت لذت را ببرید. از تفریحاتی که در این مجموعه برای شما در نظر گرفته شده می‌توان به تله کابین، بگ جامپینگ، سورتمه، سویینگ، زیپ لاین، صخره نوردی و رستوران های معروف بام تهران اشاره کرد. امکان استفاده از تمامی این تفریحات همه روز و در ساعات مختلف فراهم شده ولی سویینگ تنها پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها قابل استفاده است.

تله کابین و بگ جامپینگ

تله کابین بام تهران یا همان تله کابین توچال از هفت ایستگاه تشکیل شده است و در میان این هفت ایستگاه مسافران خود را جابه‌جا می‌کند. برای استفاده از تله کابین توچال می‌توانید همه روزه اقدام کنید، تنها باید به زمان بلیط فروشی و شماره ایستگاه مورد نظرتان دقت کنید. فروش بلیط در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 13:30 ظهر امکان پذیر است ولی در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6:30 صبح تا 12 ظهر امکان خرید فراهم خواهد بود. 

بگ جامپینگ و بانجی جامپینگ توچال نیز از تفریحات مفرح و شگفت انگیز بام تهران هستند که امکان تهیه بلیط برای استفاده از آن‌ها همه روزه امکان پذیر است. از دیگر تفریحات این منطقه می‌توان به تیر اندازی با کمان آن اشاره کرد که تجربه‌ای جدید و غیر قابل وصفی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین در مجموعه بام تهران برای بیشتر شدن میزان آدرنالین خون‌تان اسکیپ رومی نیز تحت عنوان کیوب کلاب آماده خدمت‌رسانی به شما است.

سفری هیجان انگیز با طولانی‌ترین سورتمه ایران

سورتمه توچال طولانی‌ترین سورتمه در ایران است که طول 1420 متر می‌رسد و امنیت آن هم توسط TUV آلمان تایید شده است. در کنار سورتمه نیز یک شبیه ساز واقعیت مجازی قرار دارد که با رفتن به آن می‌توان سینمایی چند بعدی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

آدرس بام تهران

بزرگراه چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

هتل های نزدیک به بام تهران

اگر قصد اقامت در نزدیکی بام تهران را داشته باشید، می‌توانید در بسیاری از هتل های تهران که در این منطقه قرار دارند، اقامت کنید. از جمله این هتل ها می‌توان به هتل بلوط تهران، هتل پارسیان استقلال تهران، هتل پارسیان توچال و هتل پارسیان آزادی تهران اشاره کرد. 

28 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر