رزرو هتل های یزد برای تعطیلات نوروز 99

8 دقیقه زمان خواندن
رزرو هتل های یزد برای تعطیلات نوروز 99

یزد شهری تاریخی و کهن است که در دل کویر ایران قرار گرفته و با بادگیرها و معماری منحصربه‌فردی که دارد، شهرت جهانی پیدا کرده است. این شهر زیبا با توجه به آب و هوای مناسبی که در ایام نوروز دارد، یکی از بهترین مقاصد برای سفر در این موقع از سال است. جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر به قدری زیاد و متنوع هستند که تنها کافی است چرخ کوچی در شهر بزنید و به دل تاریخ سفر کنید. با توجه به اینکه در ایام نوروز جمعیت افرادی که به یزد سفر می‌کنند، بسیار زیاد است، رزرو هتل نوروز 99 را باید خیلی زودتر انجام دهید، در غیر اینصورت ممکن است نتوانید در هتل مورد نظرتان اقامت کنید. در ادامه به معرفی هتل های یزد و همچنین جاذبه های اطراف آن‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانیم با توجه به نیازهای خود اقدام به رزرو آنلاین هتل های این شهر کنیم. شما هم اگر قصد رزرو هتل های یزد برای نوروزو 99 را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

هتل سنتی فهادان یزد

هتل سنتی فهادان یزد، هتل سنتی چهار ستاره‌ای است که در بافت تاریخی این شهر قرار دارد. این هتل با توجه به اینکه در منطقه‌ای خاص قرار گرفته، محل سکونت بسیاری از افراد سرشناس و اشراف بوده است. هتل سنتی فهادان یزد از هتل های یزد بوده که معماری منحصربه‌فرد آن به طور حتم شما را شیفته خود می‌کند. ساختمان این هتل از سه حیاط اصلی، عمارت کلاه فرنگی، سه بادگیر و نارنجستان تشکیل شده است. همچنین در این هتل می‌توان حوض آب بسیار زیبایی را مشاهده کرد که در کنار اتاق‌هایی با شیشه‌های رنگین نمای فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هرچند معماری و دکوراسیون این هتل قدیمی و سنتی است ولی از تمامی امکانات مورد نیاز برای مسافران برخوردار است و با رزور این هتل می‌توانید از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آن لذت ببرید. از جاذبه های یزد که در نزدیکی هتل سنتی فهادان یزد قرار گرفته نیز می‌توان به خانه لاری‌ها، خانه ملک‌زاده، موزه کله، زورخانه ابوالفضل و زندان اسکندر اشاره کرد. رزرو هتل های یزد برای تعطیلات نوروز از طریق سامانه رزرواسیون مهر به آسانی امکان پذیر است.

آدرس: یزد، محله فهادان

هتل داد یزد

هتل داد یزد، هتلی با هشتاد سال قدمت است که در مرکز شهر یزد قرار دارد و با توجه به موقعیتی که دارد، امکان بازدید از بسیاری از جاذبه های این شهر را میسر می‌کند. هتل داد یزد با طاق نماها، نورگیرها و قوس‌های شگفت‌انگیزی که در معماری خود را چشم همگان را به خود خیره می‌کند. این هتل با توجه به امکانات و خدمات بسیار خوبی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، در سال 2009 برنده جایزه studiosus آلمان شد. در نزدیکی هتل داد یزد جاذبه های بسیاری قرار گرفته که از جمله آن می‌توان آب انبار شش بادگیری، بازار کویتی‌ها، میدان مارکار و موزه آب را نام برد با توجه به همین نزدیکی این هتل از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل نوروز 99 به حساب می‌آید.

آدرس: یزد، خیابان دهم فروردین

هتل سنتی مهر یزد

هتل سنتی مهر که با نام خانه تاریخی زرگر یزدی نیز شناخته می‌شود از زیباترین هتل های یزد است که نام آن برای اهل هنر بسیار آشنا است. این هتل با قدمت 200 ساله خود و معماری خیره‌کننده‌ای که دارد، افراد بسیاری را شیفته خود کرده است. از قسمت‌های زیبای هتل سنتی مهر می‌توان به اتاق‌های سه دری و پنج دری، کفش کن، هشتی، کریاس، شاه نشین، قنات، سرداب، نارنجستان، شیشه‌های رنگین، بادگیرهای بلند، درب‌های چوبی، تالار و سرداب اشاره کرد. 

همچنین در این مجموعه می‌توان از کافی شاپ و رستوران بسیار زیبایی که در فضای باز و سرپوشیده پشت بام نیز قرار گرفته لذت برد. این هتل اولین و تنها دارنده جایزه افتخار سازمان جهانی یونسکو در ایران نیز است. رزرو هتل های یزد به خصوص هتل سنتی مهر یزد باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای تعطیلات نوروز انجام شود زیرا این هتل از امکانات بی‌نظیری برخوردار است. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان سالن بیلیارد، شتر سواری، اسب سواری و … را نام برد. از جاذبه هایی که در نزدیکی هتل سنتی مهر قرار گرفته نیز شامل میدان امیر چخماق، موزه آب، بازار سنتی، مسجد جامع و زندان اسکندر می‌شود.

آدرس: خیابان قیام، کوچه لب خندق

هتل ملک التجار یزد

هتل ملک التجار یزد اولین هتل خشت و خام ایران است که در بافت تاریخی شهر یزد قرار دارد. این هتل از زیبایی خیره‌کننده و چشم نوازی برخوردار است و مکانی بی‌همتا برای اقامت خواهد بود. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به سونا، جکوزی، کافی شاپ، مینی بار و رستوران اشاره کرد. هتل ملک التجار یزد در نزدیکی بسیاری از جاذبه های تاریخی این شهر مانند مجموعه امیر چخماق، باغ دولت آباد و آتشکده زرتشتیان قرار گرفته است. 

آدرس: خیابان قیام، بازارچه پنجه علی

هتل سنتی لب خندق یزد

هتل سنتی لب خندق یزد زیر مجموعه هتل های زنجیره‌ای مهر است. قدمت این هتل به اواخر دوره قاجاریه باز می‌گردد و مطلق به خانواده طیبی است. هتل سنتی لب خندق یزد در محله‌ای به همین همین نام قرار گرفته و در نزدیکی آن می‌توان شاهد آثار تاریخی بسیاری بود. این هتل زیبا از دو حیاط اصلی و نارنجستان، تالار، هشتی، پشت بام مشرف به بافت تاریخی و یک بادگیر زیبا برخوردار است. این هتل در مجموعه شامل ده اتاق و 25 تخت می‌شود که با توجه به امکانات بسیار خوبی به گردشگران و مسافران ارائه می‌کند، به مکانی منحصربه‌فرد برای اقامت تبدیل شده است. رزرو هتل های یزد به ویژه هتل سنتی لب خندق نیز به صورت آنلاین با قیمت مناسبی از طریق سامانه رزرواسیون مهر انجام می‌شود.

آدرس: خیابان قیام، کوچه لب خندق

30 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر