معرفی مراکز خرید کیش

8 دقیقه زمان خواندن
معرفی مراکز خرید کیش و هتل های نزدیک به آن‌ها

کیش جزیزه‌ای زیبا و باصفا که با مردم خونگرم و مهربانش سالانه پذیرای مهمانان و گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. این جزیره با توجه به اینکه در دل خلیج فارس جا خوش کرده است، تفریحات بسیاری دارد که همین عامل باعث محبوبیت روزافزون آن شده است. زمانی که وارد این جزیره زیبا می‌شوید، به طور حتم هتل‌های زیبا و سر به فلک کشیده آن چشم شما را به خود خیره می‌کند، در نزدیکی این هتل ها نیز می‌توان شاهد مراکز خرید بسیاری بود که هریک زیبایی خاصی دارند و برای گردشگران جذاب هستند. در این مقاله به مرور تمامی مراکز خرید کیش خواهیم پرداخت تا در سفر بعدی که به این جزیره داشتید، بتوانید به آسانی به آن‌ها مراجعه کنید و اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید.

بازار مرجان از زیباترین مراکز خرید کیش

بازار مرجان از مراکز خرید بسیار زیبایی است که در منطقه ساحلی قرار گرفته و از واحدهای مسکونی نیز برخوردار است. در این بازار علاوه بر مغازه‌های بسیاری که وجود دارد، آکواریومی قرار گرفته است که دارای 800 گونه مختلف آبزی است. همچنین در این بازار زیبا می‌توان شاهد 39 آبنما منحصربه‌فرد بود که هریک از طراحی خاصی برخوردار هستند. از هتل های کیش که در نزدیکی این بازار قرار گرفته‌اند، می‌توان به هتل شباویز و هتل سیمرغ اشاره کرد که امکان رزرو آنلاین نیز برای هریک از آن‌ها فراهم شده است.

آدرس: کیش، شرق جزیره روبروی پارک مرجان

بازار مروارید

بازار مروارید از دیگر مراکز خرید کیش است که با 12 ورودی و 8 بازارچه از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. از بازارچه‌های این مرکز خرید می‌توان به آپادانا، پارس، آریا، ایران،‌ بیستون، پرسپولیس، تیفوس و پاسارگاد اشاره کرد. معماری این مرکز خرید از بناهای باستانی به ویژه دوره هخامنشیان الهام گرفته شده ست. در این مرکز تمامی اقلام مورد نیاز قرار گرفته است و همچنین می‌توان از رستوران و کافی شاپ مجود در این بازار نیز بهره‌مند شد. از هتل هایی که در نزدیکی این بازار قرار گرفته می‌توان به هتل شایان کیش، هتل صدف کیش و هتل شایگان کیش اشاره کرد.

آدرس: کیش، بلوار مروارید

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا در نزدیکی مرکز خرید پردیس قرار گرفته که دارای مساحت 5300 متر مربع بوده و از ده طبقه تجاری و اداری برخوردار است. همچنین این مرکز خرید دارای پارکینگ بوده و امکان پارک خودرو شما را نیز فراهم می‌کند. این بازار با 218 غرفه تجاری یکی از بزرگترین مراکز تجاری بوده که توانسته به خوبی تمامی نیازهای گردشگران و خریداران را در خود جای دهد. از هتل های نزدیک به این بازار می‌توان به هتل داریوش کیش و هتل مارینا اشاره کرد.

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون از محبوب‌ترین مراکز خرید کیش بشمار می‌آید که با 98 غرفه تجاری و 10 غرفه‌ اداری توانسته به خوبی نیازها را برطرف کند. در طبقه دوم این مرکز یک پیست اسکیت روی یخ قرار ساخته شده که امکان اسکی روی یخ را در هوای گرم کیش برای شما به ارمغان می‌آورد. با توجه به موقعیتی که مرکز خرید دامون دارد، رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید کار آسانی است و می‌توان برای رزرو هتل به سراغ هتل هایی مانند هتل بین المللی کیش و هتل کوروش کیش رفت.

آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ از مراکز خرید کیش است که به دلیل داشتن کافی شاپ، رستوران و همچنین مغازه‌های مختلف توانسته تمامی نیازهای افراد را به خوبی پاسخ دهد. این مرکز خرید نسبت به سایر مراکز خرید کیش اجناس را با قیمت ارزان‌تری ارائه می‌دهد. هتل سارا کیش، هتل پارمیس کیش، هتل آرامیس کیش از هتل هایی هستند که در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند و امکان رزرو آنلاین آن‌ها نیز فراهم شده است.

آدرس: کیش،‌ خیابان فردوسی، مرکز خرید پانیذ

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش در فضایی باز قرار گرفته و با توجه به همین موضوع جذابیت خاصی برای گردشگران دارد. در این بازار کلیه اقلام مورد نیاز برای خریداران قرار گرفته است. بازار مریم کیش در نزدیکی هتل هایی مثل هتل آرامش، هتل بین المللی کیش و هتل ویدا کیش قرار گرفته است.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، بازار مریم کیش

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون دارای دو طبقه بوده و شامل 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری است که به دلیل معماری خاصی که دارد، از سایر مراکز خرید کیش می‌توان را متمایز کرد. در این مرکز خرید علاوه بر وجود کافی شاپ و رستوران، می‌توان شاهد یک نیز بانک بود. مرکز خرید زیتون در نزدیکی مراکز خرید دیگری همون مرکز تجاری کیش و پانیذ قرار گرفته است و هتل پارسیان کیش نزدیک‌ترین هتل به آن است.

آدرس: کیش، بلوار ساحل، مرکز خرید زیتون

مرکز خرید ونوس

یکی دیگر از مراکز خرید کیش، مرکز خرید ونوس بوده که در دو طبقه و با 310 غرفه طراحی شده است. در این مرکز خرید تمامی اقلام مورد نیاز برای خریداران و همچنین کافی شاپ، رستوران و بانک نیز قرار دارد. این مرکز خرید در نزدیکی هتل گراند کیش، هتل آرامش کیش و هتل بین المللی کیش واقع شده است.

آدرس: کیش، خیابان سنایی، مرکز خرید ونوس

بازار پارس خلیج فارس

بازار پارس خلیج فارس از بهترین مراکز خرید کیش است که با داشتن 150 غرفه توانسته به خوبی به رفع نیازهای خریداران بپردازد. در این بازار تمامی اجناس با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه شده است. هتل ترنج کیش و هتل صدف کیش از هتل‌هایی هستند که در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده‌اند.

آدرس: کیش، خیابان میرمهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی، بازار پارس خلیج فارس

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش با داشتن 4 طبقه و 479 واحد تجاری یکی از بزرگترین مراکز تجاری کیش است که تمامی اقلام مورد نیاز برای خریداران در آن قرار گرفته است. این مرکز خرید در نزدیکی هتل هایی مانند هتل پارمیدا کیش، هتل پارسیان کیش و هتل آنا کیش قرار گرفته است.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش

28 دی , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر