هتل پارمیدا کیش

آدرس کیش , خیابان رودکی
نوع اتاق
قیمت
دوتخته دبل
دوتخته دبل
حداکثر ظرفیت : 2 نفر
5,000,000 ریال
دو تخته توئین
دو تخته توئین
حداکثر ظرفیت : 2 نفر
قیمت نیازمند استعلام است
سه تخته
سه تخته
حداکثر ظرفیت : 3 نفر ، 1 سرویس اضافه (شامل هزینه)
6,000,000 ریال
چهارتخته
چهارتخته
حداکثر ظرفیت : 4 نفر
7,000,000 ریال
سوئیت یک خوابه سه نفره
سوئیت یک خوابه سه نفره
حداکثر ظرفیت : 3 نفر
قیمت نیازمند استعلام است
سوئیت یک خوابه چهار تخته
سوئیت یک خوابه چهار تخته
حداکثر ظرفیت : 4 نفر
قیمت نیازمند استعلام است
سوئیت دو خوابه چهار نفره
سوئیت دو خوابه چهار نفره
حداکثر ظرفیت : 4 نفر
قیمت نیازمند استعلام است

درباره هتل پارمیدا کیش

توضیحات:

 هتل پارمیدا کیش از هتل های نوساز کیش است که در سال 1393 احداث گردید، و طی این سال ها توانسته با ارایه امکانات و خدمات مطلوب، پرسنل کارآزموده و موقعیت مکانی مناسب میهمانانش را به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل کند. هتل پارمیدا کیش 4 ستاره را به خود اختصاص داده و قیمت های مقرون به صرفه ای را برای واحد های اقامتی خود در نظر گرفته است. این هتل در کیش دارای 4 طبقه و 81 اتاق و سوئیت با امکاناتی مانند مینی بار، اینترنت، روم سرویس، یخچال و ماهواره است. از امکانات عمومی هتل پارمیدا می توان به استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، پارکینگ، اینترنت در لابی اشاره کرد. هتل پارمیدا خدمات ارزنده ای را نیز ارائه می دهد، نظیر: ارائه کلیه خدمات تفریحی و گردشگری اعم از گشت دور جزیره، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، خدمات بیدار باش، خدمات باربری، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، نظافت روزانه، خدمات ویژه برای معلولین و ...

برای علاقمندان به دوچرخه امکان کرایه دوچرخه برای گشت زنی در محوطه بیرونی هتل وجود دارد. اگر هم قصد دارید به مکانی دورتر از جزیره و یا خارج شهر بروید، می توانید از هتل اتومبیل کرایه کنید.

اتاق های این هتل شامل: یک تخته، دو تخته دابل، دوتخته توئیین، اتاق های سه تخته، اتاق های یک خوابه سه نفره، اتاق های چهار نفره می باشد. از تجهیزات کامل درون اتاق های هتل پارمیدا می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن، میز و صندلی، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی اشاره کرد.

صبحانه هتل پارمیدا خوشمزه و مفصل است و از انگیزه های خوشمزه رزرو این هتل محسوب می شود. همچنین رستوران و کافی شاپ هتل با سرو غذاهای لذیذ و دسرهای خوش طعم در محیط مناسب از میهمانان پذیرایی می کنند.

هتل 4 ستاره پارمیدا دارای کادر پرسنل مجرب می باشد که به خوبی وظایف خود را انجام می دهند و همواره در تلاش اند تا هیچ اشتباهی در کار خود نداشته باشند. اینگونه میهمانان هتل راضی بوده و در سفر های بعدی خود به کیش باز هم هتل پارمیدا را برای اقامت ترجیح می دهند.

هتل پارمیدا کیش واقع در خیابان رودکی جنب ساختمان دیپلمات بوده و با دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون، مروارید، رویا مال، مرکز تجاری کیش و بازار پانیذ کیش برای کسانی که به قصد خرید به کیش سفر می کنند، بسیار مطلوب است و برای دوستداران تفریحات در کیش باید گفت که از این هتل تنها با چند دقیقه پیاده روی به اسکله تفریحی می رسید. هتل پارمیدا کیش امکانات و خدمات عالی را درنظر گرفته تا گردشگران تور کیش بتوانند به راحتی هتل مطلوب خود را انتخاب نمایند و نهایت رضایت را داشته باشند.

اگر هتل پارمیدا کیش را به عنوان مکانی برای اقامت خود در طول تور کیش انتخاب کرده اید، می توانید به راحتی در 17 دقیقه زمان و طی 1.4 کیلومتر مسیر به صورت پیاده از این هتل به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس دسترسی پیدا کنید. هتل پارمیدا کیش بدلیل ایجاد مجموعه آبی در فضای خود باعث جذب گردشگران به سمت خود می شود.

رزرو هتل پارمیدا کیش، در ضمن مشاهده عکس ها، امکانات و قیمت های هتل در این سایت امکانپذیر است.

مهم ترین هدف این مجموعه چند برابر کردن لذت سفر شماست.

 

آدرس هتل پارمیدا کیش

کیش , خیابان رودکی
تلفن راهنمای رزرو اینترنتی :
فاصله هتل تا جاذبه ها
فاصله تا بازارها در کیش : 751 متر
9 دقیقه پیاده
فاصله تا بولینگ و دنیای بازی مریم : 1 کیلومتر و 80 متر
14 دقیقه پیاده
فاصله تا قایق های کف شیشه ای : 1 کیلومتر و 322 متر
4 دقیقه با خودرو
فاصله تا سواحل کیش : 1 کیلومتر و 426 متر
5 دقیقه با خودرو
مطالب خواندنی
امتیاز کاربران
  • درصد رضایتمندی
  • آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق‌ها
  • کیفیت رستوران و کافی شاپ
  • خدمات و نحوه برخورد کارکنان
100 / 50
ثبت نظرات مسافران درمورد هتل
  • درصد رضایتمندی
  • آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق‌ها
  • کیفیت رستوران و کافی شاپ
  • خدمات و نحوه برخورد کارکنان

نظرات مسافران در مورد هتل پارمیدا کیش