با هتل های ارزان مشهد آشنا شوید و کم هزینه سفر کنید

7 دقیقه زمان خواندن
با هتل های ارزان مشهد آشنا شوید و کم هزینه سفر کنید

شهر مشهد با توجه به جاذبه‌های مذهبی و تفریحی بسیاری که دارد، همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای سفر بشمار می‌آید و پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است. با توجه به حجم بالای گردشگران داخلی و خارجی که به این شهر سفر می‌کنند، در آن می‌توان شاهد هتل ها و مسافرخانه‌های بسیاری بود که با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافر قرار می‌دهند، تعرفه‌های متفاوتی نیز دارند. در این مقاله سعی داریم به بررسی هتل های ارزان مشهد که خدمات باکیفیتی ارائه می‌کنند، بپردازیم تا در سفر بعدی خود به این شهر بتوانیم با مدیریت صحیح هزینه‌ها، باعث کاهش آن‌ها شویم.

هتل جواد مشهد از هتل های ارزان مشهد با کیفیت بالا

هتل جواد مشهد از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است. این هتل از جمله هتل های چهار ستاره محسوب می‌شود که در هشت طبقه و 105 اتاق و با امکاناتی مانند سونا، جکوزی، پارکینگ، سالن بدن‌سازی، رستوران و اینترنت بهترین خدمات را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هتل جواد مشهد از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در نوروز محسوب می‌شود زیرا در نزدیکی جاذبه های دیگری مانند آرامگاه نادرشاه افشار و مراکز خرید مشهد نیز قرار گرفته است.

آدرس:‌ مشهد، فلکه آب اول، خیابان امام رضا سه

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد هتل چهار ستاره با امکانات مناسب است که توانسته در لیست هتل های ارزان مشهد جای گیرد. این هتل از امکانات مختلفی مانند رستوران با دید 360 درجه، اینترنت، کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و مینی باز برخوردار است. هتل الماس مشهد در نزدیکی جاذبه هایی مانند حرم مطهر امام رضا، کاروانسرای عباسقلی میرزا، بازارهای قدیمی مشهد، موزه آسان مقدس رضوی و … واقع شده است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع) بین 4 و 6

هتل پارسیس مشهد

در لیست هتل های ارزان مشهد حتی می‌توان شاهد هتل های پنج ستاره‌ای مانند هتل پارسیس نیز بود. این هتل با داشتن 16 طبقه و امکاناتی مانند اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، مجموعه های آبی، اسپا، حمام ترکی، پارکینگ و ... از آن دست هتل های محبوب محسوب می‌شود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.  نکته قابل توجه در رابطه با هتل پارسیس مشهد آن است که این هتل از ترانسفر 24 ساعته برای حرم مطهر امام رضا برخوردار است و در نزدیکی ایستگاه راه آهن، مراکز خرید و همچنین فرودگاه نیز قرار دارد.

آدرس: مشهد، بلوار شوشتری، بلوار امیرالمومنین

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد از قدیمی‌ترین هتل های چهار ستاره است که در نزدیکی حرم قرار دارد. این هتل با داشتن 10 طبقه و از 164 اتاق و امکاناتی مانند کافی شاپ، رستوران، سونا، جکوزی و ماساژ توانسته به بهترین حالت ممکن توانسته پاسخگوی نیاز تمام مسافران باشد. هتل ایران از هتل های مشهد بوده که تا آرامگاه نادرشاه، موزه تاریخی مشهد و فرودگاه نیز فاصله زیادی ندارد.

آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو، اندرزگو

هتل نور مشهد

هتل نور مشهد، هتلی سه ستاره است که در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. با توجه به محل قرارگیری این هتل امکان دسترسی به دیگر مکان‌های تفریحی مشهد بسیار آسان خواهد بود. از امکانات جانبی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان رستوران، کافی شاپ، اینترنت و … را نام برد.

آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو، جنب ورودی باب الجواد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت، از هتل های ارزان مشهد بوده که با داشتن محیطی شیک و زیبا توانسته به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مسافران باشد. از امکاناتی که هتل آپارتمان رسالت در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان به اینترنت، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، رستوران و … اشاره کرد. همچنین این هتل در فاصله بسیار نزدیک از حرم مطهر امام رضا قرار گرفته و با اقامت در آن تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم برسانید. قرارگیری هتل آپارتمان رسالت مشهد در خیابان امام رضا باعث شده تا دسترسی به مراکز خرید نزدیک به حرم نیز آسان باشد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا هشت، چهارراه دوم

هتل رضویه مشهد

فاصله هتل رضویه مشهد تا حرم امام رضا تنها دو دقیقه است که همین امر باعث شده تا این هتل از محبوب‌ترین هتل های ارزان مشهد محسوب شود. همچنین باید اضافه کرد که چشم انداز این هتل رو به حرم طلایی امام رضا (ع) است که موجب به ارمغان آوردن نمایی زیبا برای مسافران می‌شود. در هتل رضویه مشهد انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بسیار بالایی سرو می‌شوند تا شما بتوانید به انتخاب خودتان از آن‌ها استفاده کنید. همچنین باید اضافه کرد که این هتل از آن دست هتل های مشهد بوده که به دیگر جاذبه های این شهر مانند باغ موزه نادری، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی و … نیز بسیار نزدیک است.

آدرس: میدان بیت المقدسِ، جنب بازار امام رضا

هتل بزرگ فردوسی مشهد

از هتل های بزرگ و زیبای مشهد که توانسته در لیست هتل های ارزان مشهد نیز جای گیرد، هتل بزرگ فردوسی است. این هتل در فاصله بسیار نزدیک از حرم مطهر امام رضا (َع) واقع شده و از تمامی امکانات مورد نیاز به خوبی برخوردار است. همچنین باید اضافه کرد که موقعیت مکانی هتل بزرگ فردوسی مشهد سبب شده تا به فرودگاه، راه آهن و اتوبوس شهری نیز بسیار نزدیک باشد. 

آدرس:‌ مشهد، بلوار مدرس، نبش مدرس

هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا مشهد مطابق با استانداردها و زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل از بهترین خدمات و امکانات برای مسافران برخوردار است تا اوقات خوشی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. هتل آپارتمان افرا مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته و با اقامت در این هتل می‌توان در بازه زمانی کوتاهی به حرم رسید.

آدرس: خیابان شیرازی، جنب هتل خیام

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد از هتل های پر امکانات و باکیفیت مشهد با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است که در نزدیکی حرم امام هشتم قرار دارد. این هتل از اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته و … برخوردار است و امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، اینترنت و … را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا هشت

گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر