اینجا غذا از گلویتان پایین نمی‌رود!

10 دقیقه زمان خواندن
 غذا از گلویتان پایین نمی‌رود

اگر به شما می‌گفتند می‌توانید جایی غذا بخورید که به‌راحتی تپه‌های زیبای دریایی، ماهی‌های رنگارنگ، مرجان‌ها و هر آنچه در زیردریا وجود دارد را ببینید، شما قبول می‌کردید؟ قطعاً قبول می‌کردید چون واقعاً در چنین فضایی غذا خوردن هیجان‌انگیز است.

رستوران ایتا (Ithaa Restaurant) در زیرآب مالدیوبا رفتن به رستوران ایتا این تجربه لذت‌بخش در ذهن مهمانان این رستوران تا آخر عمر باقی می‌ماند. ایتا در جزیره استراحتگاهی کنراد رانگالی (Conrad Maldives Rangali) واقع‌شده است. مهمانان این رستوران به‌وسیله یک پله کان مارپیچ از اسکله وارد رستوران شده و از دیدن این نمای حیرت‌انگیز زیر دریا غافلگیر می‌شوند. ظرفیت پذیرش در این رستوران 14 نفر است که 5 متر زیر سطح آب دریا قرار دارد. انواع غذاهای اروپایی و آسیایی و دیدی 360 درجه جذاب در زیرآب شما را به یک میهمانی منحصربه‌فرد دعوت می‌کند. رستوران ایتا یکی از هیجان‌انگیزترین رستوران‌های دنیا به‌حساب می‌آید.

رستوران

رستوران زیبای ایتا مالدیو 5 متر زیر دریا

رستوران

رستوران زیبای ایتا مالدیو 5 متر زیر دریا

رستوران گردان (Vertigo Restaurant) بانکوکاین بالای هتل درخت انجیر (Banyan Tree) واقع‌شده است. بخشی از رستوران که شبیه یک عرشه کشتی طراحی‌شده، نکته جالب آن است، که از ساختمان بیرون زده و حس معلق بودن در فضای شهر به مهمانان القا می‌شود. حتی فکر کردن به این صحنه باعث می شود آدرنالین خونمان بالا پایین شود! لذت معلق بودن در هوا و منوی متنوع این رستوران باعث محبوبیت این رستوران شده است.

رستوران

رستوران ورتیگو در بانکوک

رستوران

رستوران ورتیگو در بانکوک

گروتا پالازرز (Grotta Palazzese) ایتالیا همیشه فضای غار ما را یاد تاریکی و ترس می‌اندازد، اما در دهکده ماهیگیری پولیگانو واقع در آپولیا یکی از سواحل ایتالیا رستوران منحصربه‌فردی وجود دارد که برای رفتن و خوردن از غذاهای متنوع و خاص دریایی آن باید وارد غار شوید. علاوه بر اینکه این رستوران در غار طراحی شده، در کناره آن دریا قرار دارد که  زیبایی و جذابیت این غار را چندین برابر کرده است. وجود این رستوران در چنین فضای رمانتیکی و منوی غذاهای عالی ایتالیایی باعث شده که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند.رستوران

رستوران گروتا پالازرز که در غار و کنار دریا احداث شده

رستوران

رستوران گروتا پالازرز که در غار و کنار دریا احداث شده

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر