بهترین رستوران های ایران3

10 دقیقه زمان خواندن
بهترین رستوران های ایران

آیا در جستجوی رستورانی هستید که متناسب با ذائقه و بودجه یتان باشد؟آیا می خواهید لحظاتی خاطره انگیز را در مکانی زیبا با همسرتان سپری کنید؛ اما نمی دانید کدام رستوران مناسب است؟با ما باشید. در این نوبت نیز با تعدادی از معروف ترین رستوران های کیش و تهران با شما هستیم تا بهترین ها را تجربه کنید.تهرانرستوران گردان برج میلاد از بهترین رستوران های کشور است. در این رستوران از بلندای بیش از 200 متری بر روی مبلمانی راحت و مجهز امکان تماشای پایتخت را از تمام جهات خواهید داشت.رستوران رستوران گردان برج میلاد تهران[/caption]رستوران اسفندیار برای آنان که فضاهای کلاسیک را می پسندند. این رستوران طعم واقعی انواع غذاهای بین المللی را همراه با اجرای زیبای موسیقی کلاسیک به شما هدیه می دهد.غذاهای گریل و فرنگی، ایرانی و دریایی را در فضای زیبای رستوران البرز داشته باشید. رستورانی با غذاهای متنوع در خیابان سهروردی شمالی.رستوران رستوران البرز تهران در بام تندیس تهران در رستوران الیزه به تماشای چشم اندازی بی نظیر بنشینید و از غذاهایی با طعم های ماندگار لذت ببرید.رستوران رستوران الیزه تهران طعم هایی متناسب با ذائقه و سلیقه شما در مجموعه رستوران های راه چوبی تهران.مجموعه ای متمایز در آمیخته با عناصر زیبای طبیعی که در فضایی دل انگیز بهترین ها را برای شما فراهم کرده است.رستوران رستوران راه چوبی تهراناگر در پایتخت رستورانی سطح بالا را جستجو می کنید؛ رستوران لوشاتو از بهترین گزینه ها است.در این رستوران با سرویس دهی عالی و غذاهای با کیفیت فرانسوی طعم غذاها را دلچسب تر و گذر زمان را شیرین تر می یابید.رستوران رستوران لوشاتو تهرانورسای نام رستورانی بین المللی با غذاهای متنوع و مزه هایی متفاوت در تهران است. رستورانی بسیار شیک با غذاهایی بسیار لذیذ که خوشرویی پرسنلش تحسین برانگیز می باشد. رستوران رستوران ورسای تهران اگر اهل خرج کردن هستید؛ گزینه ای خاص و متمایز برایتان سراغ داریم.  انتخابی سطح بالا و لوکس با غذاهایی خاص به نام رستوران لئون.رستوران رستوران لئون تهران اگر دوستدار غذاهای گیلانی هستید میهمان کدبانوی گیلانی در رستوران ماهی سفید شوید و خاطرات شمالتان را با غذاهای خوشمزه بومی همراه با ترشی و زیتون پرورده مرور کنید.رستوران رستوران ماهی سفید تهرانرستوران اردک آبی را با بوفه هایی در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در میدان تجریش بیابید. در اردک آبی هر چقدر که میل دارید نوش جان کنید و تنها یکبار پرداخت کنید.رستوران رستوران اردک آبی تهرانرستوران شمعدان یک رستوران بین المللی خوش سابقه و اصیل در جردن است.در این رستوران می توانید با هزینه ای مناسب جلسات خصوصی و ملاقات های مهم تان را در فضایی زیبا با غذاهای با کیفیت برگزار کنید و بهترین سرویس دهی را داشته باشید.رستوران رستوران شمعدانی تهرانرستوران گیلانه از مناسب ترین گزینه ها برای کسانی است که در پایتخت خوشمزه ترین غذاهای محلی گیلانی را جستجو می کنند.رستوران رستوران گیلانه تهران

کیشاگر می خواهید لحظاتی پر خاطره از کیش را در ذهنتان ماندگار کنید؛ سری به رستوران شاندیز آبشار بزنید. این رستوران باغذاهای متنوع و اجرای زنده عالی از شما به گرمی استقبال می کند.

رستوران رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران صفدری رستورانی نام آشنا برای مسافران همیشگی کیش است.رستوران صفدری برای داشتن برنامه موسیقی شاد و جذاب و غذاهای خوش طعم در نوار ساحلی جزیره انتخاب خوبی است.

رستوران رستوران شاندیز صفدری کیش

تجربه ای متفاوت با بهترین مواد اولیه را در رستوران حافظیه کیش در پارک ساحلی مرجان داشته باشید. در رستوران حافظیه می توانید در کنار پنجره ای رو به دریای بیکران غذاهای بسیار خوشمزه را با قیمتی مناسب نوش جان کنید.طعم واقعی اکبر جوجه در رستوران جوجه اناری.رستورانی معروف با انواع غذاهای ایرانی که در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است.

رستوران رستوران جوجه اناری کیش

در رستوران رویال استار کیش در فضایی بسیار لوکس در دریایی از طعم و مزه غرق می شوید.

رستوران رستوران رویال استار کیش

رستوران پایاب از دیگر رستوران های جزیره است که محیطی زیبا، غذاهایی خوشمزه و برنامه موسیقی خوبی دارد.

رستوران رستوران پایاب کیش

بی شک از نام آشناترین رستوران های ساحل کیش رستوران توتی فروتی است.چشیدن طعم های واقعی همراه با سرویس دهی عالی در فضایی جذاب و دیدی بسیار دل انگیز از دریا در رستوران توتی فروتی.

رستوران رستوران توتی فروتی کیش

06 شهریور , 1392
0 نظر
گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر