معرفی بهترین رستوران های تهران به همراه آدرس

6 دقیقه زمان خواندن
معرفی بهترین رستوران های تهران به همراه آدرس

تهران شهری شلوغ و پرجمعیت که در کنار تمام هرج و مرج‌هایش، امکانات ویژه‌ای را در دل خود جای داده است تا شهروندان و گردشگران بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. از امکانات منحصربه‌فرد آن می‌توان به رستوران‌های کم نظیرش اشاره کرد که در جای جای شهر قرار گرفته‌اند و علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه، از فضای دلنشینی نیز برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های تهران به همراه آدرس دسترسی به آن‌ها بپردازیم تا بتوانیم در سفرهای بعدی خود سری این رستوران‌ها بزنیم و اوقات خوشی را سپری کنیم.

رستوران مسلم از شناخته شده‌ترین رستوران های تهران

اگر سری به بازار بزرگ تهران بزنید و سراغ رستوران باکیفیت و شناخته‌شده‌ای را بگیرید، به طور حتم پیشنهاد همه به شما رستوران مسلم است. رستوران مسلم از خوشنام‌ترین رستوران های تهران است که با سابقه چندین ساله خود و همچنین طبخ غذاهای مختلفی مثل، زرشک پلو، باقالی پلو، انواع کباب، سبزی پلو و ته‌چین توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. در بیرون این رستوران همه روزه شاهد صف‌های طولانی خواهید بود که منتظر خرید غذا از آن هستند ولی خوشبختانه با توجه به سرویس‌دهی منظم و خوبی که رستوران مسلم دارد، زمان زیادی در انتظار نمی‌مانید و می‌توانید از غذای خوشمزه و باکیفیت آن نهایت لذت را ببرید.

از هتل های تهران که در نزدیکی رستوران مسلم قرار گرفته‌اند، می‌توان به هتل شهریار تهران، هتل بزرگ فردوسی تهران و هتل آرمان تهران اشاره کرد که رزرو آنلاین آن‌ها از طریق رزرواسیون مهر امکان پذیر است. 

آدرس: بازار بزرگ تهران، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4

رستوران مرشد ( نیاوران)

رستوران مرشد از معروف‌ترین رستوران های تهران است که به دلیل کباب های محشری که دارد، شهرت پیدا کرده است. نکته قابل توجهی در رابطه با این رستوران وجود دارد، آن است که رستوران مرشد از فضای سنتی بسیار دل‌نشینی نیز برخوردار است. اگر به دنبال یک رستوران سنتی با غذاهای باکیفیت و خوشمزه در شمال تهران هستید، رستوران مرشد به طور حتم گزینه بسیار منحصر‌به‌فردی است. رزرو آنلاین هتل های تهران مانند هتل دیاموند و هتل بلوط تهران که در نزدیکی این رستوران سنتی قرار گرفته‌اند، نیز امکان پذیر است.

آدرس: نیاوران، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک 2

رستوران البرز تهران

اگر به دنبال رستوران با سابقه در پایتخت هستید، رستوران البرز از بهترین گزینه‌ها است. رستوران البرز یا همان چلوکبابی البرز فعالیت خود را از سال 1346 آغاز کرده و با رعایت استانداردها توانسته غذایی خوشمزه و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. محیط رستوران البرز، محیطی شیک، زیبا و دل انگیز است که به طور حتم متناسب با بسیاری سلیقه‌ها خواهد بود. از هتل های تهران که در نزدیکی این رستوران قدیمی قرار گرفته‌اند، می‌توان هتل آپارتمان ونوس تهران و هتل مروارید تهران را نام برد.

آدرس: سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکوقدم

رستوران ایتالیایی سنسو

از رستوران های سنتی تهران که بگذریم، به یکی از رستوران ایتالیایی تهران به نام رستوران سنسو می‌رسیم. رستوران ایتالیایی سنسو از محبوب‌ترین رستوران های تهران است که با سرو غذاهای فرنگی توانسته به خوبی توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. از لذیذ‌ترین غذاهای رستوران سنسو، پاستاهای آن است که با بشقاب‌های رنگی زیبایی که دارد، طرفداران بسیاری دارد. محیط رستوران ایتالیایی سنسو، محیطی مدرن و زیبا است. برای رفتن به این رستوران به دلیل شلوغی بهتر است، از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. هتل حافظ تهران و هتل مرکزی تهران از هتل تهران هستند که در نزدیکی این رستوران قرار گرفته‌اند و امکان رزرو آنلاین آن‌ها نیز فراهم شده است.

آدرس: شرق بلوار فردوسی، ابتدای رامین جنوبی، پلاک 21

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد از لوکس‌ترین رستوران های تهران است که با ظرفیت 300 نفر، در ارتفاع 276 متری و در طبقه ششم برج میلاد واقع شده است. این رستوران شامل دو بخش ثابت و متحرک بوده که بخش متحرک آن هر یک ساعت 360 درجه حول محوری ثابت می‌چرخد و چشم اندازی فوق العاده را از نمای پایتخت برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنید و از غذاهای فرنگی و سنتی آن لذت ببرید. تنوع غذاها و نوشیدنی‌های رستوران برج میلاد به قدری زیاد است که توانسته به خوبی پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و ذائقه‌ها باشد. هتل آپارتمان تاوریژ تهران، هتل تاج محل تهران و هتل نیلو تهران از هتل های تهران هستند در نزدیکی برج میلاد قرار گرفته‌اند.

آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

رستوران کباب شمرون

در میدان تجریش تهران از معروف‌ترین رستوران‌های این شهر، یعنی رستوران کباب شمرون قرار گرفته است. این رستوران دارای سه شعبه بوده و ساختمانی که در میدان تجریش قرار دارد، شامل سه طبقه می‌شود که در طبقه آخر تراس بسیار بزرگ و شگفت‌انگیزی قرار دارد که شما می‌توانید برای صرف غذا از آن استفاده کنید و از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید. دو شعبه دیگر این رستوران یکی در خیابان اندرزگو و دیگری در نیاوران قرار دارند. این رستوران بهترین شیشلیک، جوجه، کباب، کباب بره و کباب میکس را درون ظروف مسی سرو می‌کند و با فضای دل‌انگیزی که دارد، اوقات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. رزرو آنلاین هتل های تهران مانند هتل آپارتمان مدیا و هتل پاریز تهران که در نزدیکی این رستوران قرار گرفته‌اند، نیز فراهم است.

آدرس شعبه اصلی: میدان تجریش تهران

رستوران زنجیره‌ای باروژ

از سری رستوران های زنجیره‌ای باروژ نیز می‌توان به عنوان بهترین رستوران های تهران نام برد. شعبه های این رستوران تقریبا در تمام مناطق تهران قرار گرفته‌اند و از شعب آن می‌توان به میرداماد، سعادن آباد، گیشا، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند۷ کوروش، الیه، هایپر استار و سردار جنگل اشاره کرد. رستوران های باروژ با سرو انواع فست فودها توانسته‌اند به خوبی نظر مشتریان را به خود جلب کنند. از غذاهای خوشمزه‌ای که در این رستوران ها سرو می‌شود نیز شامل انواع پیتزا، برگر، سالاد، پاستا، سوخاری و ساندویچ ها هستند. هتل های تهران در نزدیکی خیابان میرداماد عبارتند از: هتل بوتیک طوبی،‌ هتل هما تهران و هتل ارم تهران

آدرس شعبه میرداماد: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر