بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع)

5 دقیقه زمان خواندن
بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع)

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران است که به دلیل جاذبه‌های مذهبی و تفریحی که دارد، سالانه گردشگران و افراد بسیاری آن را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. با توجه به تعداد مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، هتل ها، رستوران، مراکز تفریحی و خرید بسیاری در مشهد تاسیس شده تا همه بتوانند به راحتی به هرآنچه که مورد نیازشان است، دسترسی داشته باشند. در این میان رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) از اهمیت بیشتری برخوردار هستند زیرا از در دسترس‌ترین اماکنی هستند که امکان استراحت و خوردن غذا برای مسافران فراهم است. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) خواهیم پرداخت.

رستوران معین درباری از محبوب‌ترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا

از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) رستوران معین درباری است که غذایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌کند. رستوران معین درباری تا باب الجواد نیم ساعت پیاده‌روی دارد و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می‌کند تا هرکس با هر ذائقه‌ای که داشته باشد، بتواند از آن‌ها استفاده کند. این رستوران در حدود یک قرن سابقه دارد و از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران مشهد به شمار می‌آید. از هتل های مشهد که در نزدیکی رستوران معین درباری قرار گرفته است، می‌توان به هتل آسیا مشهد، هتل خورشید تابان مشهد و هتل جم مشهد اشاره کرد.

رستوران هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی از باشکوه‌ترین و زیباترین هتل های مشهد است که از چندین رستوران کافی شاپ برخوردار بوده و با توجه به همین تنوع توانسته رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. رستوران های هتل مجلل درویشی با طبخ انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، انواع دسر ها، نوشیدنی ها و سالادها توانسته‌اند به خوبی پاسخگوی تمام ذائقه‌ها و سلیقه‌ها باشند. مجموعه رستوران های هتل درویشی از رستوران مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) هستند که برای یکبار هم که شده باید آن‌ها را امتحان کنید. علاوه بر خود هتل مجلل درویشی مشهد هتل های دیگری در نزدیکی این رستوران قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان هتل الماس 2 مشهد، هتل قصر طلایی مشهد و هتل بین المللی قصر مشهد را نام برد.

رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران سنتی بابا از رستوران های معروف مشهد است که در انتهای بازار امام رضا قرار دارد و شما می‌توانید پس از خرید در این رستوران استراحتی داشته باشید و غذای باکیفیتی نوش جان کنید. مجموعه سنتی بابا قدرت شامل سه چایخانه سنتی، رستوران و بازارچه سنتی می‌شود. در این رستوران شما می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، سنتی و خوراک‌ها سفارش دهید. رستوران سنتی بابا قدرت علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه از محیطی زیبا نیز برخوردار است که این امر باعث محبوبیت بیشتر این رستوران شده است. این رستوران از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) است که دسترسی بسیار نزدیکی نیز به بسیاری از هتل ها مانند هتل منجی مشهد و هتل تهران مشهد دارد.

رستوران رضایی

رستوران رضایی از دیگر رستوران های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) است که قدمت بسیار طولانی دارد. این رستوران با سابقه طولانی که دارد، بهترین غذاهای را با کیفیت بسیار بالا و در شش شعبه خود که در سراسر شهر قرار دارد، به مشتریان ارائه می‌کند. در میان تمام شعب این رستوران، شعبه‌ای که در خیابان آخوند خراسانی قرار دارد، به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. از هتل هایی که در نزدیک این رستوران با سابقه نیز قرار گرفته‌اند می‌توان به هتل آپادانا مشهد اشاره کرد.

رستوران هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی قصر طلایی از هتل های مجلل و مدرن نزدیک به حرم امام رضا (ع) است که از رستوران های بسیار خوب و باکیفیتی نیز برخوردار است. رستوران های هتل بین المللی قصر طلایی انواع غذاهایی ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می‌کنند که در این میان غذاهای دریایی این رستوران‌ها از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. رستوران های با نمایی که رو به حرم امام رضا (ع) دارند، چشم اندازی فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. هتل بین المللی قصر طلایی با تنوعی که در رستوران های خود دارد، توانسته به بهترین حالت ممکن پاسخگوی نیاز تمام مشتریان خود باشد. 

23 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر