معرفی لوکس ترین هتل های شیراز 

6 دقیقه زمان خواندن
معرفی لوکس ترین هتل های شیراز 

شیراز، شهر غیر قابل وصفی که نظیر آن را در کمتر جایی از این کره خاکی می‌توان یافت. شهری که با تاریخ کهن و مردمان خونگرمی که دارد، زبانزد خاص و عام است. در دل این شهر زیبا جاذبه های تفریحی، گردشگری و تاریخی بسیاری قرار گرفته که همین امر نیز باعث شده تا شیراز سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری باشد. با توجه به تعداد مسافران بسیاری که به شیراز سفر می‌کنند، در هر گوشه‌ای از این شهر می‌توان هتلی را مشاهده کرد. در ادامه به معرفی لوکس ترین هتل های شیراز خواهیم پرداخت که امکانات و خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌کنند.

هتل بزرگ شیراز از پر امکانات‌ترین و لوکس ترین هتل های شیراز

اگر از سمت اصفهان وارد شیراز شوید، بعد از دروازه قرآن و در شمال شرقی این شهر، هتلی زیبا با معماری منحصربه‌فرد را مشاهده خواهید کرد که به طور حتم شکوه آن چشم هرکس را به خود خیره می‌کند. هتل بزرگ شیراز از خاص‌ترین و لوکس ترین هتل های شیراز است که با امکانات و خدمات بی‌همتایی که به مسافران عرضه می‌کند، توانسته بسیار محبوب باشد. نکته قبل توجهی که در رابطه با هتل بزرگ شیراز وجود دارد، آن است که در طبقه ششم این هتل مرکز تجاری قرار دارد که امکان خرید سوغات و تمامی اقلام مورد نیاز مسافران را بسیار آسان می‌کند. همچنین باید اشاره کرد که شما با اقامت در این هتل می‌توانید از تفریحات بسیاری مانند بیلیارد، فوتبال دستی، استخر، سونا، سالن تنیس و … نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل بزرگ شیراز نیز از رستوران‌های با امکانات این شهر است که امکان سفارس انواع غذاها در آن فراهم شده است. همچنین در طبقه ششم این هتل می‌توان شاهد رستوران گردانی بود که از زیبایی و شکوه خیزه‌کننده‌ای برخوردار است. هتل بزرگ شیراز در نزدیکی جاذبه های بسیاری مانند خواجوی کرمانی، حافظیه، باغ ارم، باغ جهان‌نما و دروازه قرآن قرار گرفته است.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز هتلی پنج ستاره با امکاناتی بی‌نظیر است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های این شهر قرار دارد. از امکاناتی که هتل زندیه در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و … را نام برد. همچنین هتل زندیه شیراز از لوکس ترین هتل های شیراز است که از دو رستوران مجهز و کافی شاپ بسیار زیبایی نیز برخوردار است که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می‌کنند. نکته قابل توجهی که در رابطه با هتل زندیه وجود دارد، آن است که این هتل از دو سالن کنفرانس نیز برخوردار است، در نتیجه این امکان برای مدیران فراهم آورده می‌شود تا بتوانند از این دو سالن برای برگزاری جلسات خود استفاده کنند. هتل زندیه شیراز با توجه به موقعیت مکانی که دارد، در نزدیکی بسیاری از جاذبه ها مانند مجموعه کریمخان زند، شاهچراغ، بازار شیراز و موزه پارس قرار گرفته است.

هتل چمران شیراز

هتل چمران، هتلی بزرگ و زیبا است که در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار دارد. این هتل بلندترین هتل شیراز است که با داشتن سی طبقه این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید شیراز را از نمای بالا مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. هتل چمران شیراز از لوکس ترین هتل های شیراز است که امکانات و خدمات بسیار منحصربه‌فردی مانند استخر، جکوزی، ورزشگاه، سالن بدنسازی، کافی نت، فضای بازی کودکان و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل چمران شیراز از چهار رستوران، دو کافی شاپ و یک سالن غذاخوری نیز برخوردار است. در هریک از این رستوران‌ها غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای سرو می‌شود که این امکان برای مسافران فراهم آورده می‌شود تا با هر ذائقه‌ای بتوانند غذای مورد نظرشان را سفارش بدهند. از جاذبه هایی که در نزدیکی هتل چمران شیراز قرار گرفته می‌توان به مجموعه کریمخان زند، آرامگاه حافظ و بازار شیراز اشاره کرد.

26 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر