خدمات cip چیست

10 دقیقه زمان خواندن
خدمات cip

زمانی که قصد پرواز به کشوری را دارید، بلیطی از شرکت هواپیمایی خریداری می کنید که در آن نوشته شده در روز و ساعت مشخصی باید در فرودگاه باشید. سفر دغدغه های زیادی دارد، از بستن چمدان تا بردن مدارک و وسایل  مورد نیاز. روزی که پرواز دارید در بهترین حالت ممکن یک آژانس خبر می کنید چمدان را کشان کشان به ماشین منتقل کرده و به دلیل اینکه ورود ماشین های متفرقه به داخل فرودگاه هزینه اضافی در بردارد باید پیاده شوید و دوباره چمدان را به دنبال خود بکشید تا به سالن انتظار برسید. البته آنجا هم شرایط خیلی مطلوب نیست دوندگی های خودش را دارد باید ضمن این که حواستان به چمدانتان است به دنبال کارت پرواز بروید، در صف طولانی تفتیش بدنی بایستید تا از گیت رد شوید.

ما به شما برای رهایی از این اضطراب ها خدمات CIP را پیشنهاد می کنیم.

حالا فکر کنید شما قصد سفر با هواپیما دارید، بعد از رزرو بلیط با خرید خدمات  سی آی پی چه اتفاقی می افتد؟

ترانسفر: از درب خانه ماشینی به دنبال شما می آید. وظیفه حمل و نقل چمدان شما با شخص راننده است. بعد از اینکه به فرودگاه رسیدید به افرادی که خدمات سی آی پی ارائه می دهند معرفی می شوید.

گروه سی آی پی آموزش دیده اند تا برای شما محیطی راحت و بدون دغدغه فراهم کنند. آن ها چمدان شما را تحویل می گیرند و با احترام و تشریفات شما را به سالن ویژه می برند.

بیزینس لانج: به مجموعه ای از خدمات فست ترک، گیت اختصاصی بازرسی پلیس فرودگاه، تحویل بار، دریافت کارت پرواز از گیت اختصاصی فرست کلاس، گیت اختصاصی گذرنامه و خدمات سالن بیزینس لانج گفته می شود.

چه خدماتی در سالن بیرینس لانژ ارائه می شود؟

در آنجا شما می توانید حین صرف فنجان قهوه روزنامه بخوانید، دراتاق های مخصوص سیگار بکشید، غذاهای خوشمزه صرف کنید، حتی اگر پرواز تاخیر داشت با آسودگی خاطر در اتاق های مخصوص استراحت کنید.

با خدمات فست ترک(fast track) نه تنها کارت پروازتان را بدون دردسر به شما می دهند، از گیت اختصاصی بازرسی پلیس فرودگاه بدون دردسر ماندن در صف های طولانی رد می شوید. همچنین زمانی که از سفر خارجی بعد از ساعت ها معطلی در فرودگاه و پرواز های طولانی خسته کننده به فرودگاه مقصد رسیدید؛ دیگر نگران چمدان، مهر پاسپورت، پلیس و ... نخواهید بود.

با رزرو خدمات سی آی پی شما به عنوان  مسافران ویژه فرودگاه با ماشین از سالن تا پای پلکان هواپیما می روید، معمولا اولین صندلی های هواپیما برای شما در نظر گرفته می شود، و جزو اولین نفراتی هستید که بدون دردسر به هواپیما وارد یا از آن خارج می شوید.

اگر سفرتان تجاری باشد، ممکن است هنگامی که وارد فرودگاه می شوید گروهی به استقبالتان می آیند، یا زمان اتمام جلسه مشایعت کنندگانی خواهید داشت که تمایل دارید به خوبی و با احترام با آن ها برخورد شود، در خدمات فست ترک برای گروه مستقبلین یا مشایعین هم پذیرایی درخور شان صورت می گیرد و دغدغه ای بابت این موضوع نخواهید داشت.

برای سفرهای خارج از کشور cip فرودگاه امام با ارائه امکانات در خدمت گزاری به شما حاضر است و برای سفرهای درون مرزی سی آی پی فرودگاه مهرآباد در خدمت شما می باشد.

07 آبان , 1397
0 نظر
گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر