هتل های های تبریز

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های تبریز به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در تبریز با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم.

شما قبل از سفر به دنبال رزرو چه هتلی هستید؟ برایتان ستاره های هتل مهم تر است یا هزینه ای که پرداخت می کنید؟ دوست دارید در لاکچری ترین هتل اقامت کنید یا هتلی با قیمت مناسب و امکانات مطلوب؟  برخی به اشتباه تصور می کنند زمانی که راجع به بهترین هتل در یک شهر صحبت می کنیم، حتما باید آن هتل چندین ستاره و قیمت بسیار بالا داشته باشد، در صورتی که هتل  های زیادی در شهر های مختلف هستند با قیمت مناسب که به دلیل داشتن امکانات و خدمات مطلوب در ردیف بهترین هتل های قرار گرفته اند. در این لیست ما سعی کردیم بهترین هتل های تبریز از هتل 5 ستاره کایا لاله تا هتل قیمت مناسب بهبود را برایتان آماده کنیم.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهر آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده
تا 10% تخفیف

قیمت از : 41,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تبریز، چهارراه باغ شمال، جنب کلینیک شهید بهشتی، کوچه ی شعار، هتل بهبود
تا 10% تخفیف

قرار گیری در قلب شهر، فاصله کم تا مراکز خرید، نوساز بودن، نزدیکی به اکثر جاذبه های گردشگری شهر، 

قیمت از : 18,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تبریز، خیابان امام خمینی، چهار راه آبرسان
تا 10% تخفیف

هتل گسترش تبریز با چشم اندازی زيبا به تمام نقاط شهر، در قلب شهر تاريخي تبريز، واقع شده است نزديك بودن اين هتل به آثار و مکان های تاریخی و گردشگری، سازمان ها و ادارات دولتی، اماکن و پاساژهای تجاری، بيمارستان ها، دانشگاه های ملي و آزاد تبريز و... موجب تسهیل دسترسی میهمانان و ایجاد موقعیت ممتاز براي هتل گسترش تبریز شده است.

قیمت از : 22,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تبریز.اول جاده ائل گلی
تا 10% تخفیف

نوساز بودن هتل - خدمات متمایز - نزدیکی به مرکز شهر - دسترسی آسان به وسایل نقلیه- نزدیکی به اکثر جاذبه های گردشگری شهر- مشرف به چشم اندازی زیبا

قیمت از : 28,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...