هتل های لوکس تهران

مرتب سازی بر اساس:

با لیست هتل های لوکس تهران به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در تهران با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم.

تهران از شهرهای مهم که همیشه میزبان مسافران و گردشگران زیادی است. به همین دلیل در این شهر مکان های اقامتی متنوعی وجود دارد، از هتل های با قیمت مناسب، هتل های ارزان تا هتل های لوکس. رزرو هتل بستگی به بودجه شما دارد، می خواهید در هتلی با امکانات لوکس اقامت کنید؟ در این صفحه ما لیستی از هتل های لوکس تهران را در اختیارتان قرار می دهیم.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهر آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین هتل پارسیان آزادی تهران
تا 10% تخفیف

دسترسی آسان به شریانهای ارتباطی شهر پرترافیک تهران مزیتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. نزدیکی به مراکز مهمی چون سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی و قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای تهران از دیگر محاسن این هتل ساخته شده مطابق استانداردهای روز دنیاست.

قیمت از : 62,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ی سی و سوم
تا 10% تخفیف

هتل اسپیناس در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و جدیدترین هتل 5 ستاره ایران می باشد. برخورداری ازبالاترین استاندارهای بین المللی از ویژگی های این هتل است.

قیمت از : 88,350,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42
تا 53% تخفیف

قیمت از : 29,950,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، بین خ نادری و فلسطین، هتل اسپیناس خلیج فارس تهران.
تا 20% تخفیف

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران هتلی لوکس، نوساز و مجلل از کادری مجرب و حرفه ای برای پذیرایی از میهمانان و مسافران برخوردار بوده و توانایی هتل اسپیناس خلیج فارس در  ارائه‌ی سرویس های VIP مورد درخواست مسافران منحصر به فرد می باشد. در موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر با تخفیفهای بالا می باشد.

قیمت از : 53,550,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)،ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)،روبروی ترمینال مسافربری شماره 1
تا 16% تخفیف

موقعیت مکانی مطلوب و به دور از شلوغی شهر ، کیفیت مطلوب و  امکانات و فضاهایی مطابق با استاندارد  های روز دنیا از دلایل انتخاب این هتل است. 

قیمت از : 24,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...