هتل های اهواز

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های اهواز  به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در اهواز با تخفیف  های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در اهواز با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

سفر به اهواز به دلیل آب و هوای گرم بیش تر در اسفند و اوایل فروردین مورد استقبال قرار می گیرد. اهواز به دلیل داشتن پل هایی مانند  پل سفید، سیاه، نادری، پل گفتگوی تمدن ها، کابلی و پل طبیعت به شهر پل ها معروف است.  از دیگر دیدنی های این شهر می توان به کلیسای سورت مسروپ، حرم علی بن مهزیار، میدان راه آهن و دانشکده سه گوش اشاره کرد. اما خوشمزه و جذاب ترین جاذبه اهواز خیابان لشگر آباد است، در این خیابان می توانید لذیذترین فلافل و سمبوسه های عمرتان را داغ داغ نوش جان کنید. اگر به دنبال هتل با قیمت مناسب در اهواز هستید هتل پرشیا و هتل نادری گزینه های خوبی هستند اما چنانچه می خواهید هتل لوکس در اهواز رزرو کنید هتل پارس و هتل نیشکر را فراموش نکنید.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

اهواز، جنب چهارراه امام خمینی
تا 15% تخفیف

واقع شدن در مرکز شهر

اتاق های بازسازی شده

رستوران با منوی کاملا ایرانی

قیمت مناسب

مهمان داری عالی و قابل قبول

کافی شاپ و ...

قیمت از : 6,760,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...