هتل های سرعین

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های سرعین به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل درسرعین با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در سرعین با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

سرعین دارای چشمه های آب گرم زیادی است، که به دلیل داشتن خاصیت دارویی و درمانی بین گردشگران ایرانی و خارجی شهرت زیادی دارند. سرعین جاذبه های دیگری مانند تپه باستانی آناهیتا، دهکده صخره ای ویندکلخوران، پیست اسکی آلوارس، روستای آتشگاه، روستای شایق و... وجود دارد، که دیدن هر کدام خاطره ای خوبی برایتان به یادگار می گذارد. در سرعین از خوشمزه هایی نظیر عسل، کره و سرشیر، آش دوغ محلی غافل نشوید. بهترین زمان برای سفر به سرعین اواخر بهار و اوایل تابستان است البته اگر قصد سفر به این منطقه در زمستان را دارید توصیه های ایمنی را جدی بگیرید. رزرو هتل قبل از سفر باعث آسودگی خاطر می شود، در سرعین هتل های خوبی مانند هتل لاله، هتل ارشاد، هتل بوستان، هتل خلیج فارس وجود دارد.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهر آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

استان اردبیل ، شهر توریستی سرعین- خیابان چالدران-مجتمع هتل آپارتمان و آبدرمانی اترک
تا 10% تخفیف

قیمت از : 13,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
سرعین، چهارراه قهوه سویی.
تا 10% تخفیف

موقعیت مناسب، امکانات خدماتی و رفاهی مطلوب

قیمت از : 21,700,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
سرعین - خیابان دانش - روبروی آبدرمانی سبلان
تا 10% تخفیف

قیمت از : 17,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...