هتل های لاهیجان

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های لاهیجان  به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در لاهیجان با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در لاهیجان با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

سفر به لاهیجان که به عروس شهرهای گیلان معروف است، به دلیل جاذبه های بی نظیرش همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد. کوه و آبشار شیطان کوه، بقعه تاریخی شیخ زاهد گیلانی، حمام گلشن، مسجد جامع، موزه تاریخ چای، پل خشتی، تالاب سوستان، مسجد اکبریه و تله کابین از دیدنی های لاهیجان هستند که هم علاقمندان به جاذبه های تاریخی و هم دوستداران طبیعت را، راضی نگه می دارند.  البته در سفر به این شهر زیبا نباید غذاهای لذیذ گیلانی را فراموش کنید، از مرغ و آلو تا خورش سبزی فسنجان، شیش انداز گیلکی، میرزا قاسمی که هرکدام جاذبه های این دیار محسوب می شوند.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

گیلان، کیلومتر 1 جاده آستانه به لاهیجان، جنب ایران خودرو
تا 10% تخفیف

دلایل: نزدیکی به جاذبه های گردشگری لاهیجان و آستانه اشرفیه، داشتن امکانات مناسب، موقعیت مکانی مناسب، نزدیکی به فروشگاه ها و مراکز تجاری

قیمت از : 18,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
: گیلان - لاهیجان - میدان بسیج
تا 10% تخفیف

قیمت از : 20,790,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
لاهیجان، کوه بیجار
تا 10% تخفیف

امکانات خوب

نوساز بودن هتل

فاصله اندک تا بام سبز

قیمت از : 12,700,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
لاهیجان، کیلومتر 3 لاهیجان به لنگرود، لیالسان
تا 10% تخفیف

قیمت از : 14,470,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...