هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

مرتب سازی بر اساس:

با لیست هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در تهران با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران همواره میزبان افرادیست که از صنف های مختلف و شهرهای متفاوت برای شرکت در نمایشگاه به تهران می آیند. برای این افراد حضور به موقع در نمایشگاه اهمیت دارد، بهترین گزینه برای رهایی ازترافیک و شلوغی، رزرو هتل نزدیک به نمایشگاه است.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهر آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین هتل پارسیان آزادی تهران
تا 10% تخفیف

دسترسی آسان به شریانهای ارتباطی شهر پرترافیک تهران مزیتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. نزدیکی به مراکز مهمی چون سالن اجلاس سران، نمایشگاه بین المللی و قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای تهران از دیگر محاسن این هتل ساخته شده مطابق استانداردهای روز دنیاست.

قیمت از : 62,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ی سی و سوم
تا 10% تخفیف

هتل اسپیناس در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و جدیدترین هتل 5 ستاره ایران می باشد. برخورداری ازبالاترین استاندارهای بین المللی از ویژگی های این هتل است.

قیمت از : 88,350,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر،هتل پارسیان استقلال تهران.
تا 36% تخفیف

وجود چهار رستوران ملل (فرانسوی، ایتالیایی، تایلندی، عربی) شما را بدون حضور در آن کشورها، میهمان لذیذترین غذاهای سرزمینهای دور خواهد کرد. پرسنل و نیروی انسانی جوان و مسلط به اصول هتلداری از دیگر مزایای هتل استقلال تهران است که در هتل های پیر تهران کمتر به چشم می خورد. در طراحی اتاقهای هتل استقلال تهران سعی بر آن شده تا تلفیقی از معماری مدرن و معماری سنتی به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشته شود. همه اتاقهای هتل  در مجهز بودن به مینی بار، شبکه های ماهواره ایی، شبکه اختصاصی و تلویزیون کابلی برای پخش فیلم سینمایی مشترک هستند.

قیمت از : 49,400,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
بزرگراه چمران سه راه اوین، هتل اوین تهران.
تا 10% تخفیف

موقعیت مکانی هتل اوین تهران  نسبت به بزرگراه‌های مختلف‌، دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را آسان نموده است‌. خارج از طرح ترافیک بودن هتل - معماری زیبای هتل

قیمت از : 47,232,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهار راه مقدس اردبیلی، سمت چپ، باغ گیاه پزشکی
تا 10% تخفیف

قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا، نزدیکی به نمایشگاه بین المللی تهران، دسترسی به جاذبه ها و مکان های دیدنی تهران، امکانات و خدماتی مناسب، دوری از شلوغی شهر، نوساز بودن

قیمت از : 28,400,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران , خیابان فرشته , خیابان مریم غربی , خیابان راز , شماره 6
تا 10% تخفیف

نزدیکی به اماکن مهم اداری و تجاری، نزدیکی به نمایشگاه بین المللی تهران، هتلی لوکس و مجموعه ورزشی عالی

قیمت از : 19,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...