هتل های کرمانشاه

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های کرمانشاه به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در کرمانشاه با تخفیف  های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در کرمانشاه  با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

کرمانشاه حدود 3000 آثار تاریخی دارد، به طور تقریبی در همه جای استان جاذبه هایی دیده می شود. از بیستون که شهرتش جهانی ست تا معبد آناهیتا، طاق بستان، تکیه بیگلر بیگی، تکیه معاون الملک، گوردخمه های صحنه، دکان داوود، اسحاق وند  که هرکدام جذابیت مخصوص به خود را دارد. البته فکر نکنید در سفر به کرمانشاه جاذبه های طبیعی نمی بینید، این شهر با دیدنی هایی مانند سراب صحنه، غار قوری قلعه، غار پراو، سراب نیلوفر، تلاب هشیلان و ... نظر دوستداران طبیعت را نیز جلب می کند. گرچه نباید از دیدن موزه مردم شناسی، موزه پوشاک و زیورآلات و باغ گلها در کرمانشاه غافل شوید.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در مرکز ملی رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت، هتل پارسیان کرمانشاه. کدپستی : 13113-67157
تا 10% تخفیف

واقع شدن هتل در منطقه ای خوش آب و هوا - فاصله کم تا فرودگاه و پایانه اتوبوس رانی

قیمت از : 28,370,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کرمانشاه، 30 کیلومتری شرق کرمانشاه، و بر سر راه قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه ی کوه بیستون
تا 10% تخفیف

قرار گیری در سایت جهانی بیستون، دسترسی آسان به چندین اثر تاریخی، واقع شدن در دل طبیعت کوهستانی و امکانات و تجهیزات عالی ازدلائل انتخاب این هتل است

قیمت از : 15,020,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...