هتل های کیش

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های کیش به همراه اطلاعات،  آدرس،  قیمت هتل در کیش و تخفیف  های بالا شما را برای انتخاب بهترین هتل یار ی می دهیم. رزرو هتل در کیش را با اطمینان از قیمت انجام دهید، همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

هتل های کیش
جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی و  از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس محسوب می شود که هر ساله گردشگرانی از سراسر ایران این جزیره را برای سفر انتخاب می کنند.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اقداماتی که باید پیش از سفرتان انجام دهید، پیدا کردن و رزرو هتل مد نظرتان می باشد تا بتوانید پس از رسیدن به راحتی در یکی از بهترین هتل های کیش اقامت پیدا کنید.

این جزیره نه تنها آب و هوای فوق العاده ای دارد، بلکه با دارا بودن مراکز خرید بزرگ و سواحل رویایی یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید انتخاب کنید. خوشبختانه باید بدانید که هتل های کیش دارای طیف گسترده ای از خدمات می باشند که می توانند اقامت راحت و امنی را برای شما رقم بزنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اطلاعات کافی ندارید و یا اولین بارتان است که به این منطقه سفر می کنید، اصلا جای نگرانی نیست. ما در این مطلب قرار است تمام نکات لازم برای انتخاب و رزرو هتل کیش را به شما بگوییم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی اقامتگاه مناسب تان را پیدا کنید.

نکات مورد نظر برای رزرو هتل در کیش

باید بدانید که به علت محبوب بودن این جزیره و تقاضای بالای مسافران برای رزرو هتل در کیش، شما باید پیش از سفر اقدامات لازم را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

از مهم ترین سوالاتی که باید هنگام انتخاب از بین هتل های کیش از خودتان بپرسید این است که دقیقا چه هتلی و با چه امکاناتی مدنظر شماست؟

آیا از طرفداران اقامت های لاکچری هستید و به دنبال هتل روی آب می گردید و یا بودجه محدودی دارید و ترجیح می دهید که هتل های ارزان کیش را انتخاب کنید؟

بنابراین موقعیت مکانی و قیمت هتل در کیش می تواند از مهم ترین دغدغه های مسافران به شمار رود، اما خبر خوب آن است که می توانید به راحتی و با کمی جستجو هتل مد نظرتان را پیدا کنید.

هتلهای کیش انواع متفاوتی دارند اما به طور کلی می توانیم آن ها را بر اساس امکانات، موقعیت مکانی و قیمت شان دسته بندی کنیم و سپس به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه شخصی و بودجه تان بهترین هتل ممکن را انتخاب کنید.

انواع هتل های کیش بر اساس امکانات

یکی از مهم ترین دسته بندی های این بخش مربوط به خدمات و کیفیت امکانات هتل های کیش می باشد که بر اساس چند ستاره بودن شان انواع مختلفی دارند.

هتل های پنج ستاره

این گروه از هتل ها با عنوان مجلل ترین و بهترین هتلهای کیش به شمار می روند که اگر شما هم اقامت راحت برایتان مهم ترین چیز است، هتل های 5 ستاره می توانند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای رزرو هتل کیش باشند.

. هتل ترنج

اگر عاشق سواحل آرام مالدیو و اقامت در هتل روی آب هستید، باید بگوییم که جزیره کیش دارای هتلی در کنار سواحل آبی دریاست که دست کمی از مالدیو ندارد و اقامتی رویایی برای شما رقم خواهد زد.

بهتر است بدانید که این هتل نه تنها در کیش، بلکه در خاورمیانه هم حسابی محبوب است و از با کیفیت ترین و مجلل ترین اقامتگاه های این جزیره به شمار می رود که می توانید به راحتی برای رزرو آنلاین هتل ترنج اقدام کنید و تجربه بی نظیری در ذهن تان ثبت کنید.

از ویژگی های خیره کننده این هتل، اتاق های روی آب با کف شیشه ای ست که باعث می شود جریان زندگی دریایی را در زیر پاهای تان احساس کنید. هتل ترنج به دو بخش اصلی تقسیم می شود: یکی هتل روی آب با معماری و شکل بته جقه و دیگری هتل اختصاصی در بخش بکر و دیدنی ساحل می باشد.

آدرس هتل: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

. هتل ویدا

اگر به دنبال اقامت در یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های کیش هستید، هتل ویدا از بهترین گزینه های پیش رو برای رزرو هتل در کیش به شمار می رود که به یکی از فوق العاده ترین تجربه های شما تبدیل خواهد شد.

این هتل با توجه به معماری و طراحی خیره کننده اش در نزدیکی سواحل زیبای کیش و در قلب جزیره واقع شده است و علاوه بر آن دسترسی بسیار مناسبی به جاذبه های این جزیره دارد که می تواند خیال تان را از اقامتی امن و آرام، راحت کند.

شما می توانید پیش از سفرتان مقدمات لازم را فراهم کنید و برای رزرو آنلاین هتل ویدا اقدام کنید تا به محض رسیدن، در یکی از بهترین هتل های کیش مستقر شوید.

آدرس هتل: کیش، میدان سنایی، بلوار موج

. هتل داریوش

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین هتل های کیش که در تمام ایران معروف شده است، هتل پنج ستاره داریوش می باشد که معماری ایرانی با الهام از تخت جمشید و ایران باستان، از اولین ویژگی های خیره کننده این هتل به شمار می رود که چشم تان را خواهد گرفت.

بالا بودن قیمت هتل کیش یکی از دغدغه های اصلی مسافران است اما به جرئت می گوییم که این هتل مجلل با امکانات فوق العاده اش ارزش هزینه کردن را خواهد داشت و یکی از رویایی ترین هتل های کیش به شمار می رود.

آدرس هتل: کیش، میدان داریوش

هتل های چهارستاره

در هیاهوی بالا رفتن قیمت هتل در کیش، چنانچه خواستار بهترین خدمات با قیمت پایین تر از دسته قبل هستید، هتل های 4 ستاره هم از انتخاب های مناسبی هستند که می توانید برای رزرو هتل کیش در نظر بگیرید.

. هتل سورینت صدف

آیا به دنبال پیدا کردن هتل قیمت مناسب کیش هستید که در عین حال امکانات فوق العاده ای هم داشته باشد، هتل سورینت صدف یکی از گزینه های پیش روی شماست.

این هتل مجلل و 4 ستاره دارای معماری شیک و مدرنی می باشد که مطابق استاندارد های بین المللی ساخته شده است و در یکی از بهترین موقعیت های مکانی جزیره کیش واقع شده است.

شما با رزرو هتل سورینت صدف می توانید به راحتی پیش از سفرتان مقدمات لازم را فراهم کرده و پس از آن هم به بهترین جاذبه ها و نقاط شهری دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل: کیش، میدان امیرکبیر

. هتل فلامینگو

هتل فلامینگو در کیش از مدرن ترین، مجهز ترین و بهترین هتل های کیش است و یک هتل 4 ستاره محسوب می شود که با طراحی منحصر به فردی به شکل فلامینگو، در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است.

این هتل علاوه بر خدمات با کیفیت و اتاق های مناسب، دارای کادر مجرب و پرسنل خوش برخوردی است که تمام تلاش شان فراهم کردن اقامتی راحت و به یاد ماندنی برای شماست.

بنابراین رزرو آنلاین هتل فلامینگو می تواند از بهترین انتخاب های ممکن برایتان به شمار رود.

آدرس هتل: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

هتل های 3 ستاره و مناسب

پیدا کردن هتل ارزان در کیش شاید کار دشواری به نظر برسد اما هتل های 3 ستاره دارای امکانات بسیار مناسبی هستند که در عین حال به عنوان هتل قیمت مناسب کیش به شمار می روند.

این هتل ها نسبت به دو دسته دیگر هزینه معقول تری دارند و می توانند در صورت محدودیت بودجه، گزینه های مناسبی باشند.

. هتل سیمرغ

هتل سیمرغ از نظر موقعیت مکانی، یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش است که در نزدیکی ساحل واقع شده است و ویوو بی نظیری دارد.

با توجه به بالا بودن قیمت هتل در کیش، هتل سیمرغ از هتل های ارزان کیش به شمار می رود اما باید توجه کنید به علت همین امر امکاناتش سطح بالایی ندارند اما در صورت پایین آوردن توقعاتتان می توانند قابل قبول باشند.

آدرس هتل: کیش، ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان

هتل های ارزان و قیمت مناسب کیش

چنانچه از قیمت هتل کیش ناراضی هستید و یا هزینه محدودی برای سفر دارید، پیدا کردن هتل ارزان کیش و یا هتل آپارتمان قیمت مناسب کیش می توانند انتخاب های به صرفه تری برای شما باشند.

. هتل آپارتمان گلستان

این هتل آپارتمان یکی از اقامتگاه های مناسبی به شمار می رود که چنانچه به دنبال هتل آپارتمان قیمت مناسب کیش هستید، می تواند برایتان راضی کننده باشد.

اما باید توجه کنید که کمی از مرکز شهر دور است اما دسترسی مناسبی به سوپرمارکت ها دارد و نیازهای شما را برای داشتن اقامتی راحت برطرف خواهد کرد.

آدرس هتل: کیش، خیابان شمشاد

. هتل ققنوس کیش

اگر به دنبال هتل ارزان کیش هستید، بهتر است بدانید که اکثر هتل های این دسته مانند هتل ققنوس، 2 ستاره هستند و تقریبا امکانات سطح بالایی ندارند، بنابراین پیش از رزرو آنلاین هتل های 2 ستاره بهتر است که در مورد آن ها تحقیق کنید.

هتل ققنوس از اقامتگاه هایی با موقعیت مکانی مناسب به شمار می رود که شاید امکانات بالایی نداشته باشد اما با عنوان هتل ارزان در کیش، یکی از بهترین انتخاب های شما در این دسته به شمار می رود.

این هتل به ساحل زیبای خلیج فارس نزدیک است و علاوه بر آن به مراکز خرید اطراف نیز دسترسی مناسبی دارد که می تواند برای اقامت مناسب باشد.

آدرس هتل: کیش، میدان امیرکبیر، خیابان دانش

. هتل فارابی

از دیگر اقامتگاه های موجود در دسته هتل ارزان کیش هتل فارابی است که ارزان ترین قیمت ها را دارد اما همانطور که انتظارش را دارید، امکانات چندانی ندارد و بیشتر برای اقامت های کوتاه توصیه می شود.

به طور کلی انتخاب مناسبی ست که می توانید پیش از سفرتان آن را بررسی کنید.

آدرس هتل: کیش، خیابان سنائی، میدان سنائی، جنب بازار مریم

هتل انتخاب کنیم و یا هتل آپارتمان؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم که هتل آپارتمان های کیش معمولا از قیمت مناسب تری نسبت به هتل ها برخوردار هستند و امکان آشپزی را برای شما فراهم می کنند. در عین حال هتل ها، اقامتگاه های مجلل تر و با کیفیت تری هستند که اکثر امکانات را در اختیار شما قرار می دهند و وعده های غذایی هم معمولا برای شما سرو می شود.

در حالت کلی می توان گفت که انتخاب هتل یا هتل آپارتمان به نظر شخصی شما بر می گردد و می توانید در هر دسته اقامتگاه های مناسبی را به راحتی پیدا کنید تا سفری فوق العاده داشته باشید و حسابی لذت ببرید.

انتخاب هتل بر اساس موقعیت مکانی

یکی دیگر از فاکتورهایی که می توایند برای انتخاب هتل در نظر بگیرید، موقعیت مکانی آن است که وابسته به هدف شما می تواند متغیر باشد.

به طور مثال اگر قصد دارید که اقامتی آرام در نزدیکی ساحل و با ویوو بی نظیری انتخاب کنید، باید از هتل های نزدیک ساحل استفاده کنید و اگر قصد اصلی تان خرید و گردشگری است، بهتر است که هتل های واقع در مرکز شهر را انتخاب کنید.

هتل های ساحلی و نزدیک دریا

هتل ترنج یکی از فوق العاده ترین هتل های این دسته به شمار می رود که نه تنها موقعیت مکانی فوق العاده ای دارد، بلکه همانطور که به شما معرفی کردیم، یکی از مجلل ترین و با کیفیت ترین هتل های منطقه است و اقامتی رویایی برای تان رقم خواهد زد.

علاوه بر آن هتل های دیگری همچون هتل مارینا پارک، هتل میرمهنا کیش، هتل پارسیان، هتل کوروش و هتل ویدا را نیز نام برد که خدمات فوق العاده ای را برای شما تدارک دیده اند و با ساحل فاصله کمی دارند.

هتل های واقع در مرکز شهر با دسترسی مناسب

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که ترجیح می دهید بیشتر وقت تان را به خرید و گشت و گذار سپری کنید، انتخاب هتل هایی که در نزدیکی مراکز خرید و نقاط مهم شهری قرار گرفته اند، یکی از بهترین راه های ممکن است.

از هتل های این دسته می توانیم به هتل شایان کیش اشاره کنیم که به اکثر مراکز خرید معروف و محبوب جزیره کیش دسترسی دارد و می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

علاوه بر آن هتل سورینت صدف هم به بازارهای خوبی نزدیک می باشد که باعث می شود مسافران برای رزرو آن ترغیب شوند.

کافی است تصمیم بگیرید، دوست  دارید هتل یا هتل آپارتمان محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد، ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

امیدواریم که از مطالب گفته شده نهایت استفاده را برده باشید.

جزیره کیش ، میدان ساحل ، هتل بین المللی شایان کیش
تا 10% تخفیف

هتل شایان کیش هتلی مجلل و با امکانات خوب اقامتی در بهترین موقعیت جزیره و نزدیک به ساحل و بازاهای جزیره زیبای کیش.

قیمت از : 47,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش، بلوار موج، هتل 5 ستاره ویدا
تا 10% تخفیف

قیمت از : 42,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش، میدان داریوش هتل بزرگ داریوش
تا 10% تخفیف

هتل بزرگ داریوش کیش هتلی مجلل و با شکوه با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی هتل داریوش کیش.

قیمت از : 54,870,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش - میدان امیر کبیر - بلوار ساحل - روبروی برج دیپلمات
تا 10% تخفیف

قیمت از : 45,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش ، ابتدای جاده جهان ، بین میدان جاسک و کلبه هور
تا 10% تخفیف

هتل دریایی ترنج دارای سوئیت هایی مجهز است که با  قرار گیری به روی دریا و برخورداری از امکانات ویژه پذیرای مهمانان است. همچنین تنوع در تعداد رستوران ها و چشم انداز زیبا از دلائل انتخاب این هتل است.

قیمت از : 125,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش - میدان پردیس
تا 10% تخفیف

قیمت از : 40,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره زیبای کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس کیش.
تا 10% تخفیف

قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید، دسترسی به مکان های دیدنی و تفریحی جزیره، امکانات و خدمات مناسب 

قیمت از : 60,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو،هتل مارینا پارک کیش.
تا 10% تخفیف

هتل مارینا پارک کیش هتلی مجلل، پنچ ستاره و با امکانات عالی استخر و سونا و نهار رایگان تنها هتلی که مارینای اختصاصی دارد ( ساحل اختصاصی ).

قیمت از : 50,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش، میدان امیر کبیر بلوار خلیج فارس
تا 10% تخفیف

موقعیت عالی، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره، معماری منحصر به فرد

قیمت از : 50,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش - بلوار دریا
تا 10% تخفیف

قیمت از : 35,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش، میدان امیر کبیر، روبروى شهربازى، هتل سورینت مریم کیش.
تا 10% تخفیف

موقعیت خوب هتل ، وجود رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و  نزدیکی به بازارها و مراکز خرید از دلائل انتخاب این هتل زیباست.

قیمت از : 37,350,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی کیش
تا 10% تخفیف

قیمت از : 28,100,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون هتل هلیا کیش
تا 10% تخفیف

هتل هلیا کیش هتلی بازسازی شده و شیک در موقعیتی عالی در جزیره‌ی زیبای کیش نزدیک به بازارها و ساحل قرار دارد.

قیمت از : 37,860,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش، بلوار رودکی، هتل سارا کیش
تا 10% تخفیف

هتل سارا کیش با قیمت مناسب و موقعیت عالی در نزدیکی بازارها و ساحل واقع شده است.

قیمت از : 21,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ ،هتل شایگان کیش
تا 20% تخفیف

سرویس دهی خوب هتل - دسترسی آسان به مراکز خرید - واقع شدن در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش

قیمت از : 40,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، هتل صدف کیش
تا 10% تخفیف

هتل بین المللى صدف کیش هتلی لوکس در مرکز شهر جزیره کیش روبروی دانشگاه کیش و جدیدا بازسازی شده است.

قیمت از : 35,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره کیش روبروی هتل ونوس
تا 10% تخفیف

هتل گراند کیش نزدیک بولینگ مریم و چشم اندازی رو به دریا در جزیره زیبای کیش.

قیمت از : 22,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره زیبای کیش، میدان پردیس، هتل آرامیس کیش. 
تا 10% تخفیف

هتل آرامیس کیش  دارای چشم انداز زیبا ، امکانات رفاهی مناسب  ونزدیک بازار پردیس  می باشد.

قیمت از : 45,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش.
تا 10% تخفیف

هتل آرامش کیش هتلی نوساز در مرکز جزیره‌ی کیش و نزدیک بازارها می باشد.

قیمت از : 18,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
کیش ، روبروی بازار پردیس 2
تا 10% تخفیف

قیمت از : 15,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...