هتل های یزد

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های یزد به همراه آدرس قیمت هتل در یزد با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در یزد با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

یزد دومین شهر خشتی جهان بعد از ونیز ایتالیا است. همین جمله برای  سفر به یزد و دیدن شهری که به بافت سنتی و معماری های بی نظیر معروف است، کافی می باشد. نکته هیجان انگیز درباره هتل های یزد، سبک معماری ویژه آنهاست.  این شهر همه فصول سال میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی را به خود می بیند. در سفر به این شهر تاریخی دیدن باغ دولت آباد، میدان امیرچخماق، مسجد جامع، خانه لاری ها و.. را از دست ندهید.  با رزرو هتل در یزد از طریق این سامانه نه تنها رزرو با بهترین قیمت انجام داده اید بلکه  جاذبه های دیدنی تاریخی و تفریحی نزدیک به هتل را در اختیار خواهید داشت.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در مرکز ملی رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

یزد، خیابان امام، محله فهادان، به طرف خانه لاری ها
تا 10% تخفیف

سنتی بودن، قرار گیری در بافت تاریخی شهر، نزدیکی به اکثر مکان های دیدنی یزد، داشتن امکانات و خدمات خوب 

قیمت از : 4,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
یزد، بلوار شهید صدوقی جنوبی، بین میدان باهنر و همافر
تا 10% تخفیف

امکانات مطلوب، نزدیکی به مراکز تجاری و گردشگری

قیمت از : 10,100,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...