هتل های بوشهر

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های بوشهر به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در بوشهر با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در بوشهر با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

گردشگرانی که علاقمند به جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هستند، حتما سفری به بوشهر داشته اند. بافت سنتی بوشهر، عمارت های گلشن، کازرونی، دهدشتی،  قاضی،  طاهری، امیریه، قاجاری ملک و یا مدرسه سعادت و گلستان، گورستان شغاب که هرکدام به دوره خاصی مربوط هستند از جاذبه های بی نظیر بوشهر محسوب می شوند. اگر تمایل به دیدن جاذبه های طبیعی دارید جزیره مطاف، ام الکرم و خرو را از دست ندهید. سفر به بوشهر را با گشت و گذار در بازار قدیمی که به ثبت ملی رسیده، یا بازار نادر و بازار ماهی فروشان کامل کنید. در بوشهر خیلی قیمت هتل ها زیاد نیست، با هزینه معقولی می توانید در هتل پاساگارد و یا هتل جهانگردی دلوار اقامت کنید، همچنین با صرف مبلغ کمتری هتل یاس را رزرو کنید. 

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

بوشهر-حد فاصل سه راه گمرک و چهاراه نادر - خیابان ولیعصر
تا 10% تخفیف

نزدیک بودن هتل به دریا و اماکن دیدنی از جمله بافت قدیم شهر، بازار سنتی، مدرسه سعادت و... 

قیمت از : 21,500,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...