هتل های گروه اسپیناس

مرتب سازی بر اساس:

با لیست گروه هتل های اسپیناس به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل با تخفیف های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم.

گروه هتل های اسپیناس معتقدند در هتل های اسپیناس خلیج فارس و اسپیناس پالاس تمام انتظاراتی که میهمانان ازیک هتل 5 ستاره دارند، را پاسخ می دهند! البته با توجه به موقعیت مکانی هتل های این گروه، امکانات مطلوب اقامتی و تفریحی که این هتل ها ارائه می دهند بنظر ادعای درستی دارند. ما در این سایت امکان بررسی امکانات، مقایسه و رزرو با بیشترین میزان تخفیف گروه هتل های اسپیناس را برای شما فراهم نموده ایم.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در رزرواسیون مهر آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ی سی و سوم
تا 10% تخفیف

هتل اسپیناس در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و جدیدترین هتل 5 ستاره ایران می باشد. برخورداری ازبالاترین استاندارهای بین المللی از ویژگی های این هتل است.

قیمت از : 73,150,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
تهران، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، بین خ نادری و فلسطین، هتل اسپیناس خلیج فارس تهران.
تا 10% تخفیف

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران هتلی لوکس، نوساز و مجلل از کادری مجرب و حرفه ای برای پذیرایی از میهمانان و مسافران برخوردار بوده و توانایی هتل اسپیناس خلیج فارس در  ارائه‌ی سرویس های VIP مورد درخواست مسافران منحصر به فرد می باشد. در موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر با تخفیفهای بالا می باشد.

قیمت از : 51,000,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...