از صفر تا صد یک اقامت خاص در اصفهان

10 دقیقه زمان خواندن
اقامتی خاص در اصفهان

 هوا که رو به گرمی می‌رود همه به فکر دریا آن هم از نوع شمالش می‌افتند؛ اما به نظرم هرچند که آب تنی در دریا در این فصل خیلی می‌چسبد اما به شلوغی راه و گرمای زیادش نمی‌ارزد. به خصوص برای کسانی که مثل من گرما کلافه‌شان می‌کند. به خاطر همین گرما بود که در سفر تابستانی‌ام کلا قید شمال را زدم و تصمیم گرفتم مقصد دیگری را امتحان کنم. تجربه متفاوتی از یک سفر تابستانه. دوستم پیشنهاد داد به اصفهان برویم. هنوز دلهره گرما با من بود اما پیشنهادش را پذیرفتم.حتماً الآن با خودتان می‌گویید خوب تابستان اصفهان هم گرم است. بله البته من هم قبل از رفتن به همین فکر می‌کردم و به خاطر وصفی که از گرمای اصفهان شنیده بودم هر لحظه ممکن بود از تصمیمم برای سفر به اصفهان منصرف بشوم؛ اما باید به شما بگویم که برخلاف تصوری که می‌شود اصفهان اصلاً گرمای تهران و جنوب را ندارد البته یک ساعت‌هایی هست که مثل هوای تابستان هر جای دیگر گرمتان می‌شود اما نه آن گرمای طاقت فرسا. در عوض عصرها و شب‌های خنکی دارد. کلاً هوای اصفهان طوری است که حتی اگر در شب‌های تابستانش هم در هوای باز بدون رو انداز بخوابید سردتان می‌شود. از طرفی آن‌قدر جاهای دیدنی و خنک دارد که تا ساعت‌ها شما را از یاد گرما غافل می کند.غیر از این سفر به اصفهان در این فصل مزیت‌های دیگری هم دارد:

  • اول اینکه خبری از شلوغی نوروز و تعطیلات نیست.
  • از طرفی هزینه سفرتان کمتر از ایام پیک و تعطیلات می‌شود. دلیل اصلی آن هم قیمت‌های مناسبی است که هتل‌ها برای اقامت در فصل کم مسافر در نظر می‌گیرند.

البته پیشنهادی که می‌خواهم به شما بدهم به سفر به اصفهان ختم نمی‌شود. بلکه به طور جزئی‌تر به اقامت در اصفهان ربط دارد اقامتی که سفرتان را متفاوت و خاص می‌کند.چند لحظه با من همراه باشید برایتان می‌گویم.برای رزرو هتل آنلاین اقدام کردیم به خاطر اینکه:

  • قبل از اقامت بتوانیم کل عکس‌ها و امکانات مربوط به هتل را ببینیم و قبل از پرداخت هزینه بدانیم برای چه هتلی با کدام ویژگی‌ها هزینه می‌کنیم.
  • بجای اینکه با ساک و چمدان دنبال جایی برای اقامت باشیم با رزرو هتل با خیالی آسوده وارد مقصد شویم.
  • و دلیل شیرین‌تر اینکه وقتی با ساک و چمدان در پذیرش هتل باشیم نمی‌توانیم تخفیف بگیریم اما با رزرو آنلاین هتل تخفیف خوبی نصیبمان می شود.

همه هتل‌های اصفهان را بررسی کردیم و در آخر تصمیم گرفتیم هتل کوثر را رزرو کنیم. از روی تصاویر و اطلاعاتی که در صفحه هتل گذاشته شده بود تا حدودی می‌شد حدس زد که در این هتل 5 ستاره چه امکانات خوبی نسبت به قیمتی که برایش پرداخت کردیم در انتظار ماست.درست حدس زدید دقیقاً پیشنهادم همین است هتل پارسیان کوثر.اگر با من همراه باشید در ادامه می‌گویم که چرا این هتل را به شما پیشنهاد می‌دهم:1- تصورش را بکنید وارد شهر اصفهان شده‌اید شهری که شناخت زیادی در مورد خیابان‌هایش ندارید. بهتر است که جایی را برای اقامت انتخاب کنید که به اصلی‌ترین جاهای دیدنی شهر نزدیک باشد؛ یعنی دقیقاً همان چیزی که در مورد هتل پارسیان کوثر صدق می‌کند.این هتل در اول خیابان چهارباغ بالا قرار دارد. در نقطه‌ای که خود اصفهانی‌ها به آن هتل پل می‌گویند؛ یعنی درست روبرو و در چند قدمی سی و سه پل. در جایی که به اکثر مکان‌های دیدنی شهر مثل پل خواجو و پل چوبی نزدیک است و تا جاذبه‌های گردشگری دیگر اصفهان مثل میدان نقش جهان و عمارت عالی قاپو  و نیز  محله ارامنه نشین جلفا  و کلیساها راهی ندارد.2- هتل کوثر دومین هتل 5 ستاره شهر اصفهان است. ولی نه فقط اسماٌ بلکه از نظر کیفیت خدمات و امکاناتی که به مسافرانش ارائه می‌کند؛ از جمله سوئیت ها و اتاق هایی لوکس که به همه امکانات رفاهی مجهز است و  از پنجره هایش نمایی از باغ و یا سی و سه پل و حاشیه سبز زاینده رود را به مهمانانش تقدیم می کند. 

width=541

سوئیت های جدید هتل کوثر اصفهان

Esfahan-ParsianKowsar-Hotel-DoubleRoom1

سوئیت های قدیم هتل کوثر اصفهان خرید کردن و بازار گردی به خصوص برای خانم‌ها یک تفریح به حساب می‌آید؛ تنها نکته‌ای که در رابطه با خرید برای بعضی‌ها آزار دهنده است؛حمل نایلون‌های خرید تا هتل است. درست حدس زدید می‌خواهم از یک مزیت بزرگ دیگر صحبت کنم. از وجود یک مجتمع تجاری و یک مرکز خرید معروف که در نزدیکی هتل کوثر قرار گرفته و بین اصفهانی‌ها خیلی پرطرفدار است. 

هتل

هتل

مجتمع تجاری کوثرالبته خود هتل هم در نزدیک پذیرش چند فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی دارد که اگر مطابق سلیقه‌تان بود می‌توانید از همانجا خرید کنید. غیر از این از در هتل که خارج شوید و از روی سی و سه پل قدم زنان به آن طرف پل بروید به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید شهر می‌رسید. آن طرف میدان انقلاب در دو طرف خیابان کلی مغازه وجود دارد که اکثراً عرضه کننده پوشاک هستند.در بین مسیر هم مغازه‌های خوراکی، رستوران‌ها و فست فود هایی وجود دارد که با انواع بستنی‌ها، خوراکی‌ها و غذاهای خوشمزه از شما پذیرایی می‌کنند.اما اگر حتماً می‌خواهید گز و صنایع دستی با خود سوغاتی ببرید از همین میدان انقلاب با تاکسی و اتوبوس براحتی می‌توانید خودتان را به بازارهای اطراف میدان نقش جهان برسانید. آنجا مرکز سوغاتی های اصفهان است. ضمن اینکه کالاها متنوع تر هستند؛ با قیمت پایین‌تری می‌توانید خریدتان را انجام دهید.4- دلیل دیگر مربوط به فضاهای درونی و امکانات  پذیرایی هتل پارسیان کوثر است. در لابی یک کافی شاپ با فضایی مدرن وجود دارد که با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر و کیک از مهمانانش پذیرایی می کند.نکته جالب و با مزه‌ای که در رابطه با این کافی شاپ وجود دارد این است که به گفته خود اصفهانی‌ها این کافی شاپ به محلی برای جلسات خواستگاری تبدیل شده. پس یادتان باشد همزمان که در پشت میزتان نشسته‌اید و نوشیدنی یتان را میل می‌کنید؛ دیدن این صحنه‌های جالب را از دست ندهید. 

width=541

غیر از این در لابی یک رستوران دیگری به اسم پارسه سیمین هم هست که به تازگی افتتاح شده. اولین رستورانی است که در اصفهان به طور 24 ساعته سرویس دهی می‌کند. در هر ساعت از شبانه روز که احساس گرسنگی کردید؛ می‌توانید به این رستوران بیایید و سفارش غذا بدهید.

 هتل

تصویر زیر مربوط به رستورانی در طبقه  آخر هتل کوثر است. اگر دلتان می خواهد همزمان با میل غذا از منظره شهر و سی و سه پل لذت ببرید به این رستوران بروید. این رستوران با چشم انداز زیبایش اشتهای شما را بازتر می کند. 

هتل

پشت هتل باغ باصفایی وجود دارد با چند فضای پذیرایی از جمله رستوران بریانی حاج محمود که می‌توانید در نهار طعم بریانی، غذای سنتی اصفهانی‌ها را در اینجا امتحان کنید.کمی آن طرف تر یک رستوران سنتی با فضای زیبا و گروه موسیقی زنده سنتی به اسم سرو قرار گرفته. توصیه می‌کنم حتماً از آش رشته‌های خوشمزه اینجا میل کنید. مطمئنم مثل من بعدها خواهید گفت که هیچ آش رشته‌ای به پای این آش رشته نمی‌رسد.

 هتل

هتل کوثر جزء معدود هتل هایی است که استخر روباز دارد. این استخر در وسط باغ قرار گرفته و مخصوص آقایان است.اطراف استخر میز و صندلی هایی را می بینید که رستوران فصلی هتل کوثر است. پیشنهاد می‌کنم برای یک وعده شام میهمان این رستوران شوید چون که شب‌ها آب نماها باز می‌شود و جلوه زیباتری به باغ می دهد. 

هتل

در تراس باغ یک فضای پذیرایی دیگری وجود دارد که لذیذترین غذاهای باربیکیو را پیشکشتان می‌کند.هم در محوطه باغ و هم داخل آشپزخانه هتل همیشه نان تازه در حال پخت است.

 هتل

خب نظرتان چیست؟ مطمئناً هتل پارسیان کوثر ذهنتان را درگیر کرده. فکرش را هم نمی‌کردید که این همه فضای پذیرایی و امکانات در یک جا جمع شده باشد نه؟ البته من هم فکرش را نمی‌کردم...پس فرصت را از دست ندهید اگر برای سفر تابستانی به اصفهان فکر می کنید به صفحه هتل پارسیان کوثر اصفهان بروید؛ رزرو کنید و برای یک اقامت متفاوت و خاص در اصفهان آماده شوید.

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر