با مراکز خرید اهواز بیشتر آشنا شوید

8 دقیقه زمان خواندن
با-مراکز-خرید-اهواز-بیشتر-آشنا-شوید

شهرهای جنوبی کشور همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر و تفریح بوده‌اند. در میان تمامی این شهرها اهواز یکی از بهترین مقاصد گردشگری در پاییز و زمستان است. اهواز با مردمی خونگرم. مهربان به شهر شبگرد های ایران معروف است و مکان مناسبی برای تفریح و دور بودن از استرس‌های روزانه است. عبور رودخانه کارون نیز از وسط شهر زیبایی اهواز را چند برابر کرده است. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به خرید کردن در سفر علاقه دارید مراکز خرید اهواز با داشتن تنوع بالا از کیفیت و قیمت، گزینه‌های مناسبی برای خرید و تفریح در این شهر هستند. اگر قصد سفر به اهواز را دارید پیش از آنکه چمدان خود را جمع کنید همراه ما باشید تا گشتی کوتاه در مراکز تجاری و بازارهای این شهر بزنیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

بازار عبدالحمید پاتوق ثروتمندان قاجار

در بین خیابان نادری و امام خمینی اهواز یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید اهواز به نام عبدالحمید قرار گرفته است. این بازار در دوره قاجار ساخته شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای ثروتمندان قاجاری بوده است اما امروزه به یکی از بازارهای معمولی اهواز تبدیل شده است. اجناس ارزان قیمت، محصولات خانگی و ماهی‌ها از جمله کالاهایی هستند که در این بازار پیدا می‌کنید. اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی این بازار را دارید هتل نادری اهواز بهترین گزینه است.

بازار امام خمینی

بازار امام خمینی یا بازار شاه از قدیمی‌ترین و زیباترین مراکز خرید اهواز با معماری سنتی است. قدمت این بازار به دوره پهلوی می‌رسد و همچنان یکی از بهترین بازارها برای خریدهای روزانه و دیگر کالا‌ها است. بازار امام خمینی در خیابان شهید موسوی اهواز قرار گرفته است و از نزدیک‌ترین هتل های اهواز به این بازار می‌توان به هتل پرشیا، هتل ایران و هتل نادری اهواز اشاره کرد. این بازار در نزدیکی پل سفید، خانه دادرس و کاروانسرای شیخ خزعل که از جاذبه های اهواز هستند، قرار گرفته است.

مرکز خرید سیتی سنتر مهزیار از بهترین مراکز خرید اهواز

یکی از بهترین مراکز خرید اهواز، مرکز تجاری سیتی سنتر مهزیار است که در ۱۱ طبقه ساخته شده است و توانسته پاسخگوی بسیاری از نیازهای مردم باشد. فود کورت، شهربازی و رستوران از دیگر قسمت‌های این مرکز هستند. سفره خانه سنتی عربی از معروف‌ترین قسمت‌های سیتی سنتر مهزیار است و در بام این مجتمع قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان زیتون کارمندی اهواز قرار گرفته است. هتل اکسین اهواز از نزدیک ترین اقامتگاه‌ها به این پاساژ است.

مرکز خرید کارون

از دیگر مراکز خرید اهواز با کالاهایی مناسب و اقتصادی می‌توان به مرکز خرید کارون اشاره کرد. این پاساژ با داشتن سه طبقه پارکینگ، آسانسور پله برقی و … امکانات مناسبی را برای خریداران فراهم کرده است. کارون در خیابان نادری اهواز قرار دارد.

مرکز تجاری اداری برج از لوکس‌ترین مجتمع‌های اهواز

از لوکس‌ترین مراکز خرید اهواز می‌توان به مجتمع اداری و تجاری برج اشاره کرد که در خیابان کیانپارس قرار گرفته است. این مرکز تجاری در ۷ طبقه ساخته شده است که دو طبقه اول تجاری و سایر طبقات اداری هستند. اکثر کالاهایی که در این پاساژ به فروش می‌رسند برند هستند و به طبع قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر مراکز دارند.

پاساژ زهره اهواز

در خیابان زیتون کارمندی اهواز و خیابان شهید انوشه یکی از جدیدترین مراکز خرید اهواز به نام مجتمع زهره قرار گرفته است. این پاساژ مکان مناسبی برای خرید و گذراندن ساعاتی خوش در کنار دوستان و خانواده است. رستوران، کافی‌شاپ، پله برقی و … از دیگر ویژگی‌های مرکز تجاری زهره هستند.

بازار امام رضا

یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید اهواز، بازار امام رضا واقع در خیابان کیانپارس است. این مجتمع تجاری در پنج طبقه ساخته شده است و تنوع بسیاری در هر زمینه‌ای مانند فروشگاه‌های فرش، مبل، سوپر مارکت، فروشگاه‌های لباس و … دارد. از دیگر امکانات بازار امام رضا اهواز می‌توان به پارکینگ و شعبه‌های مختلف بانک‌ها اشاره کرد.

سیتی سنتر هیراد اهواز

از دیگر مراکز خرید اهواز که از بهترین مراکز خرید لوازم الکتریکی است می‌توان به سیتی سنتر هیراد اشاره کرد. این مجتمع تجاری در ۷ طبقه ساخته شده است که سه طبقه آن تجاری و سه طبقه دیگر اداری هستند. از دیگر ویژگی‌های سیتی سنتر هیراد می‌توان به پارکینگ، رستوران، پله برقی، کافی‌شاپ و … اشاره کرد. این مجتمع تجاری و اداری در پادادشهر اهواز قرار گرفته است.

مرکز خرید زیتون اهواز

مجتمع تجاری زیتون از دیگر مراکز خرید اهواز است و نسبت به سایر مراکز قیمتی مناسب‌تر دارد. لوازم بهداشتی، پوشاک، کفش و … از کالاهایی هستند که می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. پاساژ زیتون در خیابان خیابان خاقانی و در نزدیکی فلکه سنگر قرار گرفته است.

سخن آخر

فصل سفر به اهواز به دلیل تابستان‌های گرمی که دارد بیشتر زمستان و پاییز است و بیشتر مردم در این فصول به این شهر سفر می‌کنند. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید اهواز آشنا کنیم تا در سفر آینده خود به این شهر برای خرید کردن دچار مشکل نشوید. شما نیز اگر تاکنون از پاساژهای این شهر خرید کرده‌اید تجربه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

06 مهر , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر