با هتل های تهران بیشتر آشنا شوید

9 دقیقه زمان خواندن
با-هتل-های-تهران-بیشتر-آشنا-شوید

تهران شهری که همه آن را با شلوغی و ترافیک‌ می‌شناسیم، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد که باعث جذب گردشگران زیادی می‌شود. همچنین به دلیل آنکه این شهر پایخت ایران است سالانه مقصد اولیه مسافران مهم مانند سفیران و بازرگانان کشورهای خارجی نیز است، به همین در این شهر هتل‌های بسیاری با امکانات متفاوت بنا شده است. در سفری که به پایتخت داشته‌ایم لیستی از بهترین هتل های تهران را آماده کرده‌ایم تا در انتخاب محل اقامت برای سفر بعدی به این شهر به شما کمک کرده‌باشیم.

هتل اسپیناس پالاس از بهترین هتل های تهران

بی‌شک یکی از بهترین هتل های تهران، هتل یا کاخ اسپیناس پالاس است. معماری و ظاهر این هتل در لحظه اول به قدری خیره کننده است که هر مسافری تمایل دارد در آن اقامت داشته باشد، اما ویژگی‌های هتل تنها به شکل و ظاهر آن خلاصه نمی‌شود بلکه این هتل با داشتن بهترین امکانات پذیرایی از مسافران توانسته در لیست هتل‌های لوکس تهران و ایران قرار بگیرد. هتل اسپیناس پالاس با ۴۰۰ اتاق در ۲۰ طبقه گزینه مناسبی برای میزبانی از مسافران خارجی است.

امکانات این هتل شامل یک رستوران ایرانی به نام دیبا با سرو انواع غذاهای ایرانی، رستوران بین المللی، کافی شاپ، سالن سیگار، سالن ورزش، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و … می‌شود. همچنین اتاق‌ها شامل مینی‌بار و رم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون، اینترنت، ماهواره، سرویس فرنگی و ایرانی و ... هستند.

آدرس

تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

هتل آزادی تهران

در ادامه سفر خود به هتل آزادی تهران رفتیم، یکی از بهترین هتل‌ها که افراد صاحب نام کشور در آن جلسات خود را برگزار می‌کنند. این هتل همچنین میزبان بسیاری از بازرگانان، تاجران و سفیران کشورهای خارجی است. ظاهر مدرن هتل باعث قرار گرفتن نام این هتل در لیست بهترین هتل های تهران شده است. هتل آزادی ۴۷۵ اتاق و سوئیت در ۲۶ طبقه مکان مناسبی برای استراحت و اقامت در تهران است. این هتل همچنین به پارک ملت و پارک سعادت‌آباد بسیار نزدیک است و گزینه خوبی برای پیاده‌روی است. کاخ سعدآباد، کاخ گلستان و موزه رضا عباسی از جاذبه‌های نزدیک این هتل هستند. همچنین اگر برای بازدید از نمایشگاه‌های برج میلاد به تهران سفر می‌کنید، رزرو هتل پارسیان آزادی به دلیل فاصله کمی که با برج دارد گزینه مناسبی برای شما است.

امکانات هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، لاندری، اینترنت در لابی، پارکینگ، سالن ورزش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و … است. امکانات اتاق‌ها نیز شامل تلویزیون، اینترنت، ماهواره، رم سرویس، مینی‌بار و … می شود.

آدرس

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین، هتل آزادی

هتل هویزه تهران

هتل ۴ ستاره هویزه نام یکی دیگر از هتل های تهران است. این هتل با ۱۸۰ اتاق در ۱۵ طبقه در دل پایتخت قرار گرفته است. نزدیک بودن هتل به اماکن گردشگری و بازارهای تجاری از نکات مثبت این هتل است. اما قرار گرفتن هتل در مرکز شهر معایبی مانند ترافیک را نیز به همراه دارد.

امکانات هتل شامل پارکینگ، لاندری، لابی، اینترنت، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی و … می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای رم سرویس، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت، مبلمان، حمام و … هستند.

آدرس

تهران، خیابان طالقانی، تقاطع نجات الهی، هتل هویزه

هتل پارسیان انقلاب

یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران، هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب است. این هتل نیز از زیر مجموعه‌های هتل پارسیان است. هتل انقلاب با داشتن ۲۴۷ اتاق و سوئیت در مرکز شهر بهترین گزینه برای یک اقامت دل‌نشین در تهران است. از مهمترین جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به پل طبیعت اشاره کرد که قدم زدن بر روی این پل می‌تواند خاطره‌ای خوب برای شما و خانواده به همراه داشته باشد. همچنین از دیگر جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ گلستان با فاصله ۱۲ دقیقه‌ای و برج میلاد اشاره کرد.

امکانات هتل پارسیان انقلاب شامل پارکینگ، رستوران،کافی‌شاپ، سالن ورزش، استخر، سالن کنفرانس، فروشگاه و … می‌شود. تمامی اتاق‌ها نیز دارای تلویزیون، رم سرویس، مینی‌بار، یخچال، مبلمان، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام هستند.

آدرس

تهران، خیابان طالقانی، بین حافظ و ولیعصر، هتل پارسیان انقلاب

هتل ایبیس تهران

یکی از بهترین هتل های تهران برای افرادی که قصد اقامت طولانی مدت در این شهر را ندارند، هتل ایبیس است. این هتل ۴ ستاره دومین هتل ساخته شده در فرودگاه بین المللی امام خمینی است و اکثر مسافران خارجی اقامت در این هتل را نسبت به سایر هتل‌های مرکز شهر ترجیح می‌دهند. هتل ایبیس دارای ۱۹۶ اتاق است که ۱۲ اتاق آن مخصوص معلولان است.

از امکانات اقامتی در این هتل می توان ترانسفر ۲۴ ساعته به فرودگاه، رستوران، آسانسور، پارکینگ، کافی‌شاپ، لابی، اینترنت، لاندری و … اشاره کرد. همچنین اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند رم سرویس، مینی‌بار، اینترنت، تلویزیون، یخچال و … هستند.

آدرس

تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران ـ قم ( اتوبان خلیج فارس )، ضلع جنوبی بلوار فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱

هتل لاله تهران

در نزدیکی پارک بزرگ لاله یکی دیگر از هتل های تهران به نام هتل لاله قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره با ۱۳ طبقه و ۳۸۰ اتاق و سوئیت در یکی از بهترین نقاط تهران با چشم‌اندازی رو به کوه‌ البرز بهترین گزینه برای اقامت و سپری کردن زمان در کنار خانواده است. با رزرو هتل لاله می‌توانید از گالری هنر لاله، موزه فرش ایران، موزه رضا عباسی و دیگر جاذبه‌های اطراف آن دیدن کنید و ساعات خوشی در کنار خانواده سپری کنید.

برخی از امکانات این هتل ۵ ستاره شامل پارکینگ، لابی، امانتداری، رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد، اینترنت، استخر، سالن کنفرانس و … می‌شود. اتاق‌ها نیز دارای اینترنت، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، یخچال، رم سرویس، تلفن، اعلام حریق، مینی‌بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … هستند.

آدرس

تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب، هتل ۵ ستاره لاله

هتل استقلال تهران

از دیگر هتل‌های تحت پوشش هتل پارسیان می‌توان به هتل استقلال تهران اشاره کرد. هتل استقلال از جمله بزرگترین هتل‌های مجموعه پارسیان است همچنین این هتل از نظر ظاهری با سایر هتل های تهران نیز تفاوت دارد. ساختمان این هتل تشکیل شده از دو برج در شرق و غرب به صورت جداگانه است. هتل استقلال در بهترین منطقه گردشگری تهران قرار دارد و بسیاری از جاذبه‌ای گردشگری مانند کاخ‌ها و موزه‌ها نزدیک این هتل هستند. از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به این هتل می‌توان به کاخ سعدآباد، برج میلاد و موزه عباسی اشاره کرد.

برخی از امکانات این هتل و اتاق‌ها شامل، لابی، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، آسانسور، یخچال، تلویزیون، حمام، مینی‌بار، رم سرویس و … می‌شود.

آدرس

تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر، هتل بین المللی استقلال

هتل اوین

از دیگر هتل های تهران می‌توان به هتل ۴ ستاره و لوکس اوین اشاره کرد. هتل اوین در منطقه‌ای خوش آب و هوا با ۱۵۰ اتاق قرار گرفته است و به پارک ملت و محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران بسیار نزدیک است. فروشگاه های هتل و اجاره سالن هتل برای برگزاری جشن‌ها و همایش‌ها از دیگر امتیازات این هتل محسوب می‌شود.

برخی از امکانات هتل و اتاق‌ها شامل آسانسور، لابی، پارکینگ، رستوران، لاندری، اینترنت در اتاق و لابی، یخچال، مینی‌بار، رم سرویس و … می‌شود.

آدرس

تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین، هتل ۴ ستاره اوین

هتل هما تهران

در بررسی هتل های تهران به هتل هما می‌رسیم این هتل از هتل‌های وابسته به هواپیمایی هما است و در منطقه‌ای خوش آب و هوا در تهران با ۱۷۳ اتاق و چشم‌اندازی رو به کوه البرز قرار گرفته است. نزدیک بودن این هتل به خیابان ولیعصر و پارک آب و آتش می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت با خانواده باشد.

پارکینگ، آسانسور، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری، امانتداری، کافی‌شاپ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، مینی‌بار، روم سرویس و … از جمله امکانات هتل و اتاق‌ها هستند.

آدرس

تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱، هتل هما

هتل نووتل

هتل نووتل اولین هتل ۵ ستاره فرودگاهی در تهران است. این هتل در فرودگاه بین المللی تهران قرار گرفته است و میزبان بسیاری از تاجران و بازرگان و مسافران دیگر است. همچنین اقامت کوتاه مدت در این هتل نیز امکان پذیر است.

از امکانات اتاق‌ها و هتل می توان به آسانسور، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، تلویزیون، لاندری، ترانسفر فرودگاهی، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، استخر، سالن ورزش و … اشاره کرد.

آدرس

تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس، ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، روبروی ترمینال مسافربری

هتل بزرگ تهران

آخرین هتلی که در این لیست قرار می‌گیرد هتل بزرگ تهران است. این هتل از بهترین هتل‌های ۴ ستاره در تهران است. هتل بزرگ جز بهترین هتل های تهران است که در قلب شهر و نزدیک به بسیاری از مراکز تجاری و تفریحی قرار گرفته است. با رزرو این هتل می‌توانید از قدم زدن در طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه یعنی خیابان ولیعصر لذت ببرید.

از امکانات رفاهی این هتل و اتاق‌ها می‌توان به آسانسور، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت، لاندری، یخچال، تلویزیون، امانتداری، مینی‌بار، رم سرویس و … اشاره کرد.

آدرس

تهران، تقاطع ولیعصر و استاد مطهری، شماره ۳۹۱، هتل بزرگ تهران

سخن آخر

تهران شهر بزرگی است و مطمئنا هتل‌های آن تنها به مواردی که اشاره شد محدود نمی‌شود. اما ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تعدادی از هتل های تهران و امکانات آن‌ها آشنا کنیم تا برای سفر بعدی که به تهران دارید بر اساس نیاز خود، هتل مورد نظر را رزرو کنید و از اقامت در آن‌ جا لذت ببرید. اگر به عنوان مسافر در هر یک از هتل‌ها اقامت داشته‌اید، تجربه خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

31 تیر , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر