بهترین مراکز خرید تهران در کجا قرار گرفته‌اند؟

11 دقیقه زمان خواندن
بهترین-مراکز-خرید-تهران-در-کجا-قرار-گرفته‌اند؟

تهران یکی از بهترین شهرهای ایران برای سفر در هر فصل از سال است و گردشگران خارجی و داخلی بسیاری برای بازدید از جاذبه های تهران به این شهر سفر می‌کنند. اما سفر به تهران تنها محدود به گردش و بازدید از جاذبه‌های تاریخی نیست بلکه امروزه با افزایش تعداد جمعیت شهری و افزایش تعداد مراکز خرید، افراد بسیاری برای خرید به تهران سفر می‌کنند. همچنین از جدیدترین ویژگی‌های مراکز خرید تهران و سایر شهرها می‌توان به ارائه خدمات و امکاناتی مانند شهربازی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، استخر و … اشاره کرد. بسیاری از افراد به دلیل قیمت‌ها و کیفیت متنوع اجناس تهران را برای خرید انتخاب می‌کنند. شما نیز اگر علاقه دارید از حراج‌های آخر فصل فروشگاه‌های تهران در ایام پایانی شهریور استفاده کنید و آماده سفر به این شهر هستید اما اطلاعات زیادی درباره مراکز خرید ندارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

بازار بزرگ تهران

یکی از قدیمی‌ترین و متفاوت‌ترین مراکز خرید تهران، بازار بزرگ است که با بافتی قدیمی در تهران مدرن قرار گرفته است. بازار بزرگ که ساخته دوره قاجار است یکی از زیباترین جاذبه های تهران نیز محسوب می‌شود. این بازار با تامین کردن بسیاری از نیازهای افراد محل مناسبی برای خرید است. بازار تهران انتخاب اول بسیاری از تاجران برای خرید است زیرا می‌توانند بسیاری از محصولات خود را به صورت عمده از بازار بزرگ تهیه کنند. برای دسترسی راحت‌تر به این بازار می‌توانید از ایستگاه ۱۵ خرداد خط یک مترو تهران استفاده کنید. اگر برای خرید به تهران سفر کرده‌اید و به دنبال رزرو هتل در نزدیکی بازار بزرگ هستید، پیشنهاد ما به شما هتل حافظ و هتل شهریار تهران است.

پالادیوم از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم از لوکس‌ترین و متفاوت‌ترین مراکز خرید تهران است. پالادیوم با ۱۵۰ واحد یکی از بهترین پاساژها برای خرید و گذراندن ساعاتی در کنار خانواده است. اگر قصد خرید از برندهای بسیار معروف و گران مانند سواروسکی، نایک، آدیداس و … را دارید، پالادیوم می‌تواند بهترین گزینه باشد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به فود کورت، کافی‌شاپ، رستوران، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، دندانپزشکی، شهربازی و … اشاره کرد. این مرکز خرید در خیابان مقدس اردبیلی (زعفرانیه) بعد از میدان الفت قرار گرفته است. ایستگاه تجریش در خط یک مترو تهران از نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای دسترسی است. هتل استقلال، هتل بلوط و هتل دیاموند از نزدیک‌ترین هتل های تهران به این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید تیراژه تهران

تیراژه از دیگر مراکز خرید تهران است که گزینه بسیاری از مسافران به هنگام سفر به پایتخت محسوب می‌شود. این مرکز خرید در سه طبقه ساخته شده است و دارای ۳۵۰ واحد تجاری از برندهای برتر دنیا است. رستوران و کافی‌شاپ از دیگر امکانات تیراژه هستند. اگر قصد دارید با ماشین شخصی به سمت این مرکز خرید بروید اصلا نگرانی جای پارک نباشید، پارکینگ این پاساژ در سه طبقه طراحی شده است و شما می‌توانید بدون نگرانی برای پارک خودرو به خرید بپردازید. مرکز خرید تیراژه پایین‌تر از پل همت قرار گرفته است و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پاساژ ایستگاه مترو طرشت و صادقیه است. اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی این مرکز تجاری و برج میلاد را دارید پیشنهاد ما به شما هتل ورزش، هتل نیلو و هتل لاله است.

مرکز تجاری سام سنتر

از دیگر مراکز خرید تهران در شمال شهر می‌توان به سام سنتر در خیابان فرشته اشاره کرد. این مرکز تجاری لوکس در ۹ طبقه با ۲۷ واحد تجاری ساخته شده است و بسیاری از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر مانند بولگارد، چروتی و … در سام سنتر شعبه دارند. از دیگر امکانات این پاساژ می‌توان به رستوران‌های بین المللی، کافی‌شاپ و پارکینگ طبقاتی اشاره کرد. اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی خیابان فرشته و مجتمع تجاری سام سنتر را دارید، هتل پارسیان استقلال و هتل دیاموند از بهترین هتل های تهران در نزدیکی این منطقه هستند.

پاساژ ونک

پاساژ ونک از دیگر مراکز خرید تهران است که در خیابانی به همین نام قرار گرفته است. این مرکز خرید در دو طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری ساخته شده است. از امکانات این مجتمع تجاری می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی و آسانسور اشاره کرد. نزدیک‌ترین جاذبه های تهران به این پاساژ موزه خانه سینما ایران و پارک آب و آتش هستند. برای دسترسی آسان‌تر به این مرکز تجاری می‌توانید از ایستگاه‌های تجریش، حقانی، صدر و میرداماد مترو تهران استفاده کنید و بعد از ۵ دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید برسد. اگر تمایل دارید رزرو هتل خود را در نزدیکی میدان ونک و رستوران‌های اطراف آن انجام دهید پیشنهاد ما به شما هتل هما، هتل ارم ونک، هتل نیلو و هتل پردیس است.

مرکز تجاری میلاد نور

میلاد نور از دیگر مراکز خرید تهران است که می‌توان کالاهایی با قیمت‌های متفاوت را در آن پیدا کرد. این مرکز خرید با ۳۵۷ واحد تجاری یکی از بهترین و محبوب‌ترین پاساژ‌ها در شهرک قدس است. رستوران، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران‌های بین المللی و آسانسور از امکانات میلاد نور هستند. مرکز تجاری میلاد نور در میدان صنعت در ابتدای بلوار فرحزادی قرار گرفته است. در نزدیکی این مرکز تجاری هتل‌ مناسب وجود ندارد و شما می‌توانید برای دسترسی آسان‌تر به پاساژ از خط هفت مترو تهران و ایستگاه تازه تاسیس میدان صنعت استفاده کنید.

مرکز خرید لوکس کوروش

کوروش مال از دیگر مراکز خرید تهران است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. از جمله فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به طلا و جواهرات، هایپر مارکت و … اشاره کرد. اما مهمترین دلیل اهمیت این پاساژ، پردیس سینمایی آن است. رستوران، گل‌فروشی، آسانسور، پارکینگ، شهربازی، کافی‌شاپ، فود کورت و … برخی از امکانات این مرکز تجاری هستند. کوروش مال در بزرگراه شهید ستاری و در تقاطع پیامبر مرکزی قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه ارم سبز است. همچنین اگر قصد رزرو آنلاین هتل در نزدیکی مرکز خرید کوروش و دیگر جاذبه های تهران را دارید، می‌توانید با استفاده از سامانه رزرواسیون مهر به بررسی هتل‌های اطراف این منطقه بپردازید. پیشنهاد ما برای رزرو نیز هتل اسپیناس پالاس، هتل هما و هتل لاله است.

ارگ تجریش تهران

از دیگر مراکز خرید تهران می‌توان به مرکز تجاری ارگ تجریش اشاره کرد. این مرکز تجاری با داشتن امکاناتی مانند رستوران، سینما، کافی‌شاپ، فود کورت، کارواش و … می‌تواند گزینه مناسبی برای مسافران باشد. اگر از ماشین شخصی برای تردد در شهر استفاده نمی‌کنید، ایستگاه مترو تجریش بهترین و نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران به این مرکز خرید است. هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال و هتل دیاموند تهران از نزدیک‌ترین مراکز اقامتی به این مجتمع تجاری هستند.

مرکز تجاری تندیس تهران

از دیگر مراکز خرید تهران که در نزدیکی میدان تجریش قرار دارد، مرکز تجاری و اداری تندیس است. تندیس در ۹ طبقه ساخته شده است که ۴ طبقه آن تجاری و پنج طبقه دیگر اداری است. مرکز خرید تندیس با داشتن ۲۰۰ واحد تجاری گزینه مناسبی برای خرید در حراج‌های پایان فصل است. مزون‌ها و آرایشگا‌هایی که در این پاساژ قرار دارند از دیگر دلایل اهمیت آن هستند. امکانات این مرکز خرید پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و آسانسور هستند. ایستگاه تجریش واقع در خط یک مترو تهران از بهترین وسیله حمل و نقل عمومی برای رفتن به این پاساژ است. هتل دیاموند و هتل استقلال از هتل‌های نزدیک به مرکز خرید تندیس تهران هستند.

مرکز تجاری ایران مال تهران

یکی از جدیدترین و تازه تاسیس‌ترین مراکز خرید تهران، مرکز تجاری ایران مال است. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد که البته تمام قسمت‌های آن تکمیل نشده است. این مرکز تجاری دارای بخش‌های مختلفی مانند هتل، رستوران، فروشگاه، فود کورت، سالن ورزشی و … است. ایران مال در بزرگراه خرازی و در نزدیکی پارک چیتگر قرار دارد. ایستگاه چیتگر مترو تهران گزینه مناسبی برای رفتن به این مرکز تجاری است.

دپارتمان سنتر روشا، متفاوت‌ترین مرکز خرید تهران

از متفاوت‌ترین مراکز خرید تهران می‌توان به دپارتمان سنتر روشا اشاره کرد. این مرکز تجاری اولین مرکز خرید بدون مرز در ایران است و بین هیچ یک از فروشگاه‌های آن دیواری وجود ندارد و تمام فروشگاه‌ها به صورت غرفه فعالیت می‌کنند. دپارتمان روشا در ۱۷ طبقه ساخته شده است و هر دپارتمان متعلق به یک بخش است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. دپارتمان سنتر روشا در خیابان نیاوران، بین تقاطع عمار و فرمانیه قرار گرفته است. ایستگاه تجریش نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تهران است و بعد از خارج شدن از مترو نیاز است مسافتی را با تاکسی یا اتوبوس تا مرکز خرید روشا طی کنید. هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال و هتل دیاموند از بهترین هتل های تهران در نزدیکی این دپارتمان است.

مجتمع تجاری سون سنتر تهران

در نزدیکی میدان هفت حوض تهران یکی دیگر از مراکز خرید تهران با نام سون سنتر قرار گرفته شده است. سون سنتر تهران در هفت طبقه ساخته شده است و مکان مناسبی برای خرید طلا و لوازم خانگی است. از نکات مثبت این مرکز خرید می‌توان به قیمت متوسط کالاهای آن اشاره کرد. این مجموعه نیز دارای رستوران و فود کورت نیز است. سون سنتر در خیابان آیت قرار دارد و ایستگاه مترو سرسبز از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو تهران به آن است.

پاساژ دنیای نور تهران

دنیای نور از دیگر مراکز خرید تهران است و در بزرگراه رسالت قرار گرفته است. این مرکز تجاری در ده طبقه و دو بخش اداری و تجاری ساخته شده است. از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به سالن پذیرایی برای مراسمات، رستوران، فود کورت، شهربازی و … اشاره کرد. شعبه دوم این پاساژ نیز در حال ساخت است. دنیای نور در بزرگراه رسالت و نبش خیابان کرد قرار دارد. برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از ایستگاه گلبرگ یا سرسبز در خط دو مترو تهران استفاده کنید.

مرکز تجاری مگامال تهران

مگامال از دیگر مراکز خرید تهران است که در نه طبقه و ۲۰۶ واحد تجاری ساخته شده است. مگامال با چشم‌اندازی متفاوت و رو به پارک یکی از زیباترین مراکز تجاری در تهران است. رستوران، فود کورت، کافی‌شاپ، پردیس سینمایی و … از امکانات این پاساژ محسوب می‌شوند. مرکز خرید مگامال در شهرک اکباتان قرار گرفته است و ایستگاه مترو شهرک اکباتان در نزدیکی آن است.

کلام آخر

تهران با داشتن بهترین مراکز خرید همواره توانسته مسافران زیادی را در زمان حراج‌های آخر فصل جذب کند و یکی از دلایل سفر به این شهر خرید است. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تعدادی از بهترین مراکز خرید تهران، مسیر دسترسی و هتل‌های اطراف آن آشنا کنیم تا در سفر بعدی خود به این شهر با مشکلی مواجه نشوید. شما نیز اگر تجربه خرید در هر یک از این مراکز را داشته‌اید، نظر خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

24 شهریور , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر