تفریحات هیجان انگیز کیش

10 دقیقه زمان خواندن
تفریحات کیش

تنوع تفریحات کیش چنان گسترده است که افراد مختلفی را به سمت خود جذب می کند، شما می توانید با یک برنامه ریزی خوب از صبح اول وقت تا پاسی از شب تفریحات مختلفی را تجربه کنید، تفریحات در کیش به چند دسته تقسیم می شود.

تفریحات دریایی، تفریحات آبی، تفریحات غیرآبی، رستوران های موزیکال و جُنگ های شبانه.

تفریحات دریایی: شنا در سواحل کیش از جاذبه های مطرح برای مسافران محسوب می شود. پلاژ آقایان و بانوان خدمات مناسبی را جهت شنا در ساحل کیش فراهم می آورد. یکی دیگر از تفریحات دریایی پاراسل است، با چتر پاراسل می توان از آسمان در ارتفاع 100 تا 150 متری دید. اکثر کسانی که از پاراسل استفاده کرده اند برخلاف ظاهرش از آن به عنوان یک پرواز آرامش بخش یاد می کنند.

تفریحات آبی: می توانید یک روز خود را در پارک آبی بگذرانید و از تمام تفریحات آن و سرسره های آبی لذت ببرید و یا با غواصی در کیش به اعماق آب بروید البته اگر شنا هم بلد نیستید نگران نباشید با همراهی غواص ها دنیای زیر آب را ببینید. اجاره اسکوتر غواصی یا همان اسکوتر آبی برای سفر به دنیای زیر آب فکر خوبی بنظر می رسد. با بنانا و شاتل یا فلای بورد هیجان روی آب را تجربه کنید. اگر تمایل دارید یک شنای خاص را تجربه کنید به شما شنا با دلفین ها را پیشنهاد می دهیم در ضمن از جمله تفریحات کیش برای کودکان پارک آبی و بادی مارینا هستند، که در آن برای تفریحات بچه ها برنامه ریزی شده است.

تفریحات غیرآبی: حتما یک تور گشت جزیره بگیرید و عصر هنگام گشتی به دور جزیره بزنید و جاذبه های طبیعی و تاریخی آن را از جمله کشتی یونانی ببنید.حتی می توانید در سواحل کیش اسب سواری کنید و از فضا و هوای دل انگیز آن لذت ببرید. پارک دلفین ها را فراموش نکنید، برنامه های مفرحی که با همکاری حیوانات انجام می شود. بانجی جامپینگ و بانجی شوتینگ از تفریحاتی هستند که سطح آدرنالین خون شما را بالا و پایین می برد. شما می توانید تن خود را به دستان ماساژورهای حرفه ای بسپارید و از ماساژ ریلکس لذت ببرید. پینت بال، کارتینگ و سافاری از تفریحاتی است که می توانید با همراهی دوستانتان تجربه کنید، یادتان نرود اگر علاقمند به هیجان هستید، به قلعه وحشت و طلسم مومیایی سر بزنید.

برای کامل کردن پرونده خاطرات خوبتان جهت صرف شام به یکی از رستوران های موزیکال بروید و همراه با غذاهای لذیذ از جمله شیشلیک شاندیز مشهد از موسیقی که توسط خوانندگان و نوازندگان به صورت زنده اجرا می شود، لذت ببرید. تعدادی از کشتی ها شب هنگام همزمان با گشت در سواحل کیش با اجرای موسیقی زنده شما را به صرف شام دعوت می کنند.

جُنگ های شبانه معمولا ساعت 12 شب شروع می شود و تا 3 یا 4 صبح طول می کشد، در طول این مدت شما یک سره خواهید خندید پس حتما در یکی از جنگ ها شرکت کنید.

وجود رقابت فروش و خرید بلیط تفریحات کیش باعث شده، مرکز تفریحی و گردشگری کیش تخفیفات زیادی را برای مسافران قائل شود شما از طریق سایت گردشگری کیش قیمت ها را مشاهده نموده و به صورت آنلاین خرید نمایید. وبسایت کیش تفریح تفریحات کیش را با تخفیفات عالی در اختیارتان قرار می دهد.

10 مهر , 1397
0 نظر
گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر