رزرو هتل های کیش برای تعطیلات نوروز 99

7 دقیقه زمان خواندن
رزرو هتل های کیش برای تعطیلات نوروز 99

کیش سرزمینی زیبا و مدرن که به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه هایش، به خاص‌ترین قطب گردشگری ایران تبدیل شده است. در این جزیره زیبا می‌توان هر آنچه را که به دنبال آن هستید، پیدا کنید و از اوقات خود لذت ببرید. با توجه به آب و هوای گرمی که کیش دارد، این جزیره یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای نوروزی است و به همین علت حجم بالایی از افراد آن را انتخاب می‌کنند. با توجه به این مسئله باید رزرو هتل در نوروز برای جزیره کیش را قبل از شروع تعطیلات انجام دهید تا بتوانید با خیالی آسوده به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کرده و از اوقات خود لذت ببرید.

هتل شایان از لوکس‌ترین هتل کیش

هتل شایان کیش از هتل های 5 ستاره و بین المللی جزیره کیش بوده که به دلیل امکانات و همچنین قرارگیری در نزدیکی جاذبه‌های مختلف مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. قیمت رزرو هتل شایان برای ایام نوروز مناسب در نظر گرفته شده است تا تمامی گردشگران بتوانند از امکانات منحصربه‌فرد این هتل بهره‌مند شوند. از امکانات هتل شایان کیش می‌توان به امکان دوچرخه‌سواری، اسنوکر، دارت، تنیس، باشگاه بیلیارد، کافی شاپ، رستوران، ترانسفر فرودگاهی رایگان، فضای سبز، پارکینگ، خانه‌داری 24، تاکس سرویس و همچنین ویلچر و رمپ برای معلولان را نام برد. از مکان‌های گردشگری که در نزدیکی این هتل واقع شده می‌توان به شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و مراکز خرید کیش اشاره کرد.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش، هتلی 5 ستاره و با فضایی رویایی و چشم نواز است که در بهترین نقاط این جزیره واقع شده است. از امکاناتی که این هتل دارد، می‌توان به سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان، سرویس کودک و … را نام برد. نکته قابل توجه آن است که با رزرو آنلاین هتل ویدا از 50 درصد تخفیف پارک دلفین‌ها بهره‌مند خواهید شد. این هتل به یاد ماندنی در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید کیش و همچنین مرکز همایش‌های بین المللی واقع شده است.

هتل داریوش کیش

برای طراحی هتل بزرگ داریوش کیش از معماری تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل زیبا با چشم انداز فوق العاده خود که رو به خلیج فارس است، فضایی تکرار شدنی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. از امکاناتی که این هتل زیبا در اختیار مسافران قرار می‌دهد، می‌توان به ماساژ تایلندی،‌ پینگ پنگ، سالن بیلیارد، استخر، سونا، سالن بدن‌سازی، رستوران، کافی شاپ و … را نام برد. از مزایای رزرو این هتل نیز می‌توان به بلیت تخفیف 50 درصدی باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها اشاره کرد. جاذبه‌هایی که در نزدیکی هتل داریوش کیش قرار گرفته‌اند نیز شامل، مرکز خرید پردیس، پارک ساحلی مرجان، بولینگ، اسکله تفریحی، پارک کیبل اسکی آکواکوم و قلعه وحشت می‌شود.

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش از جدیدترین هتل‌های کیش بوده که با داشتن پنج ستاره و امکاناتی متنوع توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران باشد. از امکاناتی که هتل پانوراما در اختیار گردشگران قرار می‌دهند می‌توان به اینترنت، مینی بار، پاور سوئیچ، شبکه پخش فیلم، استخر، سونا، مجموعه ورزشی، مرکز ماساژ، سالن بیلیارد، اسپا، حمام مغربی و رستوران را نام برد. جاذبه‌هایی نظیر مرکز غواصی، مراکز خرید پردیس، اسکله ماهی، ساحل خلیج فارس و … از جاذبه‌هایی هستند که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. 

هتل دریایی ترنج کیش

اگر به دنبال هتلی زیبا و متفاوت با هر آنچه قبلا تجربه کرده‌اید، هستند به طور حتم پیشنهاد من به شما هتل دریایی ترنج کیش است که با ساختاری متفاوت و زیبا توانسته بسیاری را شیفته خود کند. هتل ترنج کیش هتلی پنج ستاره با امکاناتی مانند خانه ماساژ، خانه بازی، کلوپ دریایی، گلف، اینترنت، رستوران، کافی‌شاپ، روم سرویس، خدمات ترانسفر و … اوقات خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل در نزدیکی کشتی یونانی، مراکز خرید و کلبه هور نیز قرار گرفته تا مسافران به آسانی بتوانند از این مکان‌ها دیدن کنند و ساعات خوشی را در تعطیلات نوروز خود سپری کنند. 

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش از استانداردترین هتل های کیش بوده که با امکانات بسیاری که دارد، از محبوب‌ترین هتل‌های این جزیره بشمار می‌آید. هتل کوروش کیش هتلی 5 ستاره بوده که در نزدیکی مراکز خرید، روستای باغو، کشتی یوانی و … قرار گرفته است. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد نیز می‌توان به مینی بار، اینترنت، رستوران، ترانسفر، پارکینگ و … را نام برد. این هتل تازه ساز به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، چشم اندازی زیبا را نیز برای مسافران به ارمغان می‌آورد. 

گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر