معرفی مراکز خرید مشهد - مناسب‌ترین مرکز جهت خرید کدام است؟

8 دقیقه زمان خواندن
مراکز خرید مشهد

مشهد، شهری شلوغ و توریستی است که به دلیل جاذبه‌های مذهبی، گردشگری و تفریحی متنوعی که دارد، به مقصدی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است. این شهر با توجه به حجم بالای گردشگران دارای مراکز خرید بسیاری نیز است تا بتواند به خوبی به نیازهای آن‌ها پاسخ دهند. نکته قابل توجهی که وجود دارد، آن است که مراکز خرید مشهد در نقاط مختلف شهر پراکنده شده‌اند تا همه بتوانند به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در ادامه به معرفی تمامی مراکز خرید مشهد خواهیم پرداخت تا بتوانیم در سفر بعدی که به این شهر داریم، به راحتی به آن‌ها مراجعه کنیم و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنیم.

بازار رضا مشهد

از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید در مشهد، بازار رضا است. این بازار با داشتن مغازه‌های بسیاری که دارد، توانسته به خوبی تمامی اقلام مورد نیاز را در دل خود جای دهد. نکته قابل توجهی که در رابطه با این بازار وجود دارد، آن است که ساختار سنتی و زیبایی که دارد، موجب جلب توجه بسیاری از مسافران می‌شود. با توجه به نزدیکی بازار رضا به حرم مطهر امام رضا (ع) در اطراف این بازار هتل های بسیاری قرار دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل منجی مشهد و هتل مجلل درویشی مشهد را نام برد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرقی از زیباترین مراکز خرید مشهد است که امکان خرید تمامی اقلام مورد نیاز گردشگران در آن فراهم شده است. این مرکز فروش در 6 طبقه و 1238 واحد تجاری و امکانات جانبی نظیر سینمای 5 بعدی، شهربازی سرزمین عجایب، آبنمای جامپینگ و آکواریوم شهر دریایی آماده سرویس دهی به گردشگران است. از هتل های مشهد که در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند، می‌توان به هتل هما دو مشهد،  هتل خانه سبز مشهد و هتل دیپلمات مشهد اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار بهارستان

مجتمع تجاری وصال در مشهد

مجتمع تجاری وصال از لوکس‌ترین مراکز خرید مشهد بوده که با داشتن رستوران متعدد و مغازه‌های بسیاری که دارد، به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز گردشگران باشد. از امکانات جانبی که در این مرکز خرید می‌توان شاهد آن‌ها بود، عبارتند از: هایپرمارکت پرسون، شهربازی، عکاسخانه سنتی، پارک علمی، آبنمای موزیکال جامپینگ و پارک بازی. مجتمع تجاری وصال در نزدیکی هتل هایی مانند هتل هما یک مشهد و هتل بزرگ فردوسی مشهد واقع شده است. امکان رزرو آنلاین هتل های اشاره شده نیز فراهم است و می‌توانید به آسانی قبل از سفر برای رزرو آن‌ها اقدام کنید.

آدرس: مشهد، میدان بهارستان

مرکز خرید پروما از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید مشهد

مرکز خرید پروما از زیباترین مراکز خرید مشهد بوده که تمام اقلام در آن موجود است. این مرکز خرید با توجه به معماری مدرن و خاصی که دارد، توانسته در مدت زمان کوتاهی نظر گردشگران و شهروندان بسیاری را به خود جلب کند. هتل های هما دو مشهد، هتل خانه سبز مشهد، هتل و هتل پردیسان مشهد از هتل‌هایی هستند که در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده‌اند.

آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، میدان جانباز

مرکز خرید آرمان

مرکز خرید آرمان مناسب‌ترین و بهترین مرکز خرید برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی در مشهد است. علاوه بر لوازم بهداشتی تمامی اقلام دیگر مانند زیورآلات، پوشاک، اسباب بازی، لپ تاپ، موبایل و … نیز در فروشگاه قرار داده شده است. در این مرکز خرید امکان استراحت و تهیه غذا نیز فراهم شده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده از این مرکز خرید دیدن کنند. از هتل های مشهد در نزدیکی مرکز خرید آرمان می‌توان به هتل رضویه مشهد، هتل آرمان مشهد و هتل اترک مشهد اشاره کرد.

آدرس: مشهد، بلوار نواب صفوی

مجتمع تجاری آلتون

مجتمع تجاری آلتون مشهد از بلندترین و لوکس‌ترین برج‌ها و مراکز خرید مشهد است که تمامی اقلام مورد نیاز گردشگران و همچنین شهروندان در آن قرار دارد. بخش تجاری این مجتمع شامل 4 طبقه و 100 واحد است. برای رزرو هتل در مشهد و در نزدیکی این مجتمع تجاری می‌توانید به سراغ هتل‌هایی مانند هتل آسیا مشهد و خورشید تابان مشهد رفت.

آدرس: مشهد، بلوار دانشگاه

مجتمع تجاری آسمان

از دیگر مراکز خرید لوکس و زیبای مشهد، می‌توان به مرکز خرید آسمان اشاره کرد. این مرکز خرید با داشتن 18 طبقه و پارکینگ طبقاتی یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید بشمار می‌آید که روزانه پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری است. هتل بین المللی قصر مشهد از هتل‌های مشهد است که در نزدیکی مرکز خرید آسمان قرار دارد.

آدرس: مشهد، میدان 17 شهریور

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تجاری تفریحی ویلاژ توریست از مراکز خرید بسیار محبوب مشهد است که بهترین برندهای عرضه کننده محصولات مختلف در این مرکز واقع شده‌اند. این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری از شهربازی به وسعت 5000 متر مربع نیز برخوردار بوده تا امکان بازی برای کودکان نیز فراهم آورده شود. از هتل های مشهد که در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند، شامل هتل پارس مشهد و هتل آبان مشهد می‌شود.

آدرس:‌ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر

سخن آخر

با توجه به وسعتی که شهر مشهد دارد، تعداد مراکز خرید این شهر بسیار زیاد بوده و ما سعی کردیم تا در این مقاله به بررسی بهترین مراکز خرید که اجناس را با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌کنند، بپردازیم. شما هم اگر تجربه خرید از این مراکز خرید را دارید با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر