هتل های لوکس اصفهان از تاریخی تا مدرن

6 دقیقه زمان خواندن
هتل های لوکس اصفهان از تاریخی تا مدرن

اصفهان شهری تاریخی و مدرن که به واسطه تاریخ کهنی که دارد، آن را نصف جهان نامیده‌اند. در اصفهان جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که همین امر باعث شده تا همه با سفر به این شهر بتوانند خاطره‌ای خوش برای خود بسازند. در قسمت‌های مختلف اصفهان شاهد ساختمان و بناهای مدرن و تاریخی خواهیم بود که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و نمایی خاص را برای شهر به وجود آورده‌اند. هتل های اصفهان نیز از این قاعده مستثنا نیستند و با نگاهی به آن‌ها می‌توان تاریخی‌ترین و مدرن‌ترین هتل ها را مشاهده کرد که همه از امکانات بروزی برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم تا به شرح تمامی هتل های لوکس اصفهان، آدرس و همچنین مراکز گردشگری نزدیک به هریک از آن‌ها بپردازیم.

هتل عباسی از خاص‌ترین هتل های لوکس اصفهان

هتل پنج ستاره و زیبای عباسی، از تاریخی‌ترین و لوکس‌ترین هتل های ایران است که با داشتن 225 اتاق و امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، خدمات پزشکی، کافی نت، اینترنت، فروشگاه، فضای سبز، لاندری و … توانسته بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار دهد. قدمت این هتل پنج ستاره به قرن هجدهم باز می‌گردد ولی با توجه به بازسازی‌های انجام شده هتل عباسی اصفهان امروزه به نقل از سی ان ان زیباترین هتل خاورمیانه است که نظیر آن را در هیچ کجای جهان نمی‌توان یافت. هتل عباسی علاوه بر کیفیت مطلوبی که دارد، در بافت تاریخی اصفهان و در نزدیکی بسیار از جاذبه ها مانند میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، کاخ چهل ستون، مدرسه چهارباغ، زاینده‌روز، سی و سه پل و بسیاری از مراکز خرید اصفهان قرار گرفته است. با توجه به موقعیتی که این مکان اقامتی از آن برخوردار است، از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل در نوروز بشمار می‌آید.

آدرس: چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر که در گذشته با نام هتل شرایتون شناخته می‌شد، از هتل های اصفهان است که با داشتن چشم انداز زاینده‌رود به طور حتم چشم هرکس را به خود خیره می‌کند. این هتل زیبا و لوکس با داشتن 5 ستاره طلایی و 194 امکانات بسیار خوبی را در اختیار تمام مسافران قرار می‌دهد. هتل پارسیان کوثر اصفهان هتلی است که در آن می‌توان از تمامی غذاهای فرنگی و ایرانی لذت برد. این هتل از هتل های لوکس اصفهان بوده که با اقامت در آن می‌توانید از امکاناتی مانند لاندری، استخر، سونا، جکوزی و … نیز لذت ببرید. نکته قابل توجه آن است که این هتل در نزدیکی بسیار از مراکز خرید اصفهان، میدان نقش جهان، سی و سه پل و دیگر جاذبه های اصفهان نیز قرار گرفته است.

آدرس: سی و سه پل، بلوار ملت

هتل آسمان 

هتل آسمان اصفهان از هتل های مدرن و زیبایی است که توانسته تمامی امکانات بروز دنیا را در خود جای دهد. با اقامت در این هتل شما می‌توانید زیباترین نما از اصفهان را از بالا تماشا کنید. این هتل با داشتن 13 طبقه در کنار زاینده رود قرار گرفته و تا جاذبه های تاریخی این شهر نیز فاصله‌ای ندارد. یکی از امکانات بی‌نظیر این هتل رستوران گردان آن است که با گردش 360 درجه خود امکان مشاهده تمامی قسمت‌های شهر را برای شما به ارمغان می‌آورد. هتل آسمان از تمامی امکانات مانند اینترنت، کافی شاپ، سالن اجتماعات، سونا، جکوزی و استخر نیز برخوردار است و یکی از بهترین هتل های پنج ستاره اصفهان است که تمامی مسافران از اقامت در آن رضایت کاملی دارند.

هتل پیروزی

هتل پیروزی اصفهان از دیگر هتل های قدیمی اصفهان با امکانات خوبی است که در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله کمی با جاذبه های این شهر دارد. این هتل از 96 اتاق، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت و … برخوردار است و با کادر مجربی که دارد، توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مسافران باشد. علاوه بر نزدیکی به جاذبه های گردشگری، این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید اصفهان نیز قرار گرفته تا مسافران به راحتی بتوانند اقلام مورد نیازشان را نیز تهیه کنند.

آدرس: دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین

هتل عالی قاپو

در دل چهارباغ عباسی اصفهان، هتل عالی قاپو قرار گرفته است که جز اولین هتل های لوکس اصفهان بشمار می‌آید. این هتل با داشتن 4 طبقه و 105 اتاق در نزدیکی جاذبه های بسیاری مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل، چهل ستون، عالی قاپو و … قرار گرفته است و از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار است. هتل عالی قاپو اصفهان از تمامی امکانات مانند سونا، جکوزی، استخر، اینترنت و … نیز برخوردار بوده و به همین علت یکی از محبوب‌ترین هتل های اصفهان است. 

آدرس: چهارباغ عباسی

هتل آوین

از دیگر هتل های لوکس اصفهان، هتل آوین است. هتل آوین از هتل های مدرن و چهار ستاره اصفهان است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر قرار دارد. هتل آوین اصفهان از تمامی امکانات مانند سالن بدن‌سازی، اینترنت، کافی شاپ، سالن کنفرانس و … برخوردار است. 

آدرس: خیابان هاتف، روبروی خیابان مشیر

17 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر