با اقامت در هتل های کنار ساحل کیش خاطره‌ای تکرار نشدنی را تجربه کنید

7 دقیقه زمان خواندن
هتل-های-کنار-ساحل-کیش

کیش جزیره‌ای زیبا و بی‌همتا در دل خلیج فارس است که با توجه به جاذبه‌های منحصربه‌فردی که دارد، سالانه از سراسر کشور پذیرای گردشگران بسیاری است. از محبوب‌ترین جاذبه‌های این جزیره ساحل شگفت‌انگیز و رویایی آن است که با قدم زدن در کنار آن می‌توان آرامشی وصف ناشدنی را تجربه کرد. با توجه به همین مسئله، هتل های کیش که در کنار ساحل قرار گرفته‌اند از سایرین محبوب‌تر هستند. در این مقاله نیز قصد داریم تا به بررسی تمامی هتل های کنار ساحل کیش و امکانات آن‌ها بپردازیم.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، هتلی پنج ستاره با موقعیت بسیار عالی در جزیره کیش است که امکانات و خدمات بسیار مطلوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل از انواع اتاق های دو ال چهار تخته، کابانا و رویال سوئیت‌های یک و دو خوابه نیز برخوردار است تا تمامی مسافران بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به رزرو یکی از آن‌ها بکنند. از امکانات دیگری که هتل شایان کیش در اختیار مسافران قرار می‌دهد، شامل تنیس، دوچرخه سواری، باشگاه بیلیارد، دارت، اسنوکر، وایت بال و … می‌شود. با توجه به تمامی امکانات اشاره شده این هتل از بهترین هتل های کنار ساحل کیش است و همین امر باعث شده تا روزبه روز بر محبوبیت این هتل افزوده شود. علاوه بر ساحل کیش، جاذبه های دیگری نیز در نزدیکی هتل شایان قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به کشتی یونانی، پلاژ ساحلی بانوان، پارک ساحلی مرجان، مراکز خرید پردیس و مروارید اشاره کرد. 

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش از زیباترین هتل های کیش است که در دل خلیج فارس قرار دارد. این هتل رویایی با طراحی منحصربه‌فردی که دارد، اقامتی لذت بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. با توجه به طراحی که هتل ترنج از آن برخوردار است، شما می‌توانید نه کنار ساحل کیش بلکه در دل دریا اقامت داشته باشید. هتل دریایی ترنج از هتل های کیش است که با امکانات بروزی که دارد، توانسته به نحو مطلوبی پاسخگوی تمام نیازها باشد. این هتل از رستوران های فرنگی و ایرانی نیز برخوردار است تا شما بتوانید متناسب با ذائقه و سلیقه غذای مورد نظرتان را تهیه کنید. از دیگر امکاناتی که هتل دریایی ترنج کیش در اختیار مسافران قرار می‌دهد، نیز می‌توان به خانه ماساژ، خانه بازی، مینی سرویس، ترانسفر رایگان و اینترنت را نیز نام برد. این هتل در نزدیکی جاذبه های دیگر کیش همچون کشتی یونانی و کلبه هوز نیز قرار دارد.

هتل مارینا پارک کیش از خاص ترین هتل های کنار ساحل کیش

هتل مارینا پارک کیش در بهترین منطقه از این جزیره زیبا قرار گرفته است و از مجهزترین هتل های کیش بشمار می‌آید. از امکانات بی‌نظیر هتل مارینا پارک کیش می‌توان به پارکینگ اختصاصی قایق‌ها و شناورهای تفریحی اشاره کرد. این علاوه بر این، هتل مارینا کیش از یک بندر تفریحی نیز برخوردار است و این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید از تمامی تفریحات آبی بهره‌مند شوید. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به جت اسکی، غواصی، کلوپ ورزشی، تفریحات دریایی، استخر، سونا، تنیس، سالن اسپا، جکوزی، رستوران فرنگی و ایرانی و … را نام برد. این هتل با داشتن خودروهای اجاره‌ای با راننده و بدون راننده نیز این امکان را برای مسافرانی که فاقد ماشین شخصی هستند، نیز فراهم آورده تا بتوانند با استفاده از این امکان به آسانی به نقاط مختلف جزیره سفر کنند. 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش از هتل های چهار ستاره و معروف کیش است که از امکانات بسیار برخوردار بوده و توانسته محبوبیت قابل توجهی را در میان گردشگران به خود اختصاص دهد. رستوران هتل هلیا کیش از معروف‌ترین رستوران های این جزیره بوده و با سرو غذاهای متنوع این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به آسانی با توجه به ذائقه خود غذای مورد نظرتان را تهیه کنید. این هتل از هتل های ساحلی کیش بوده که نزدیکی آن به دریا این امکان را برای مسافران فراهم می‌آورد تا بتوانند به آسانی به ساحل و هر آنچه در نزدیکی آن وجود دارد، دسترسی داشته باشند.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان از هتل های پنج ستاره کیش است که از امکانات و خدمات بسیار مطلوب و همچنین متنوعی برخوردار است. این هتل با داشتن فضا سبز، سالن ماساژ، استخر، سونا، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و … از بهترین مکان‌ها برای داشتن اقامتی خاطره‌انگیز در جزیره کیش است. در هتل شایگان کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می‌شود تا شما بتوانید انتخاب بیشتری داشته باشید. هتل شایگان از هتل های کنار ساحل کیش است و دیگر جاذبه های اطراف آن می‌توان به تالار بزرگ شهر، مراکز خرید کیش و … اشاره کرد.

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش از ممتازترین هتل های کنار ساحل کیش است که با داشتن چشم اندازی فوق العاده اقامتی خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این باید گفت این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید کیش قرار گرفته که همین امر این امکان را فراهم می‌آورد تا با اقامت در این هتل بتوانید به آسانی تمامی اقلام مورد نیاز خود را نیز تهیه کنید.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش، ختلی در جنوب جزیره کیش است که از تمامی امکانات مورد نیاز برای داشتن اقامتی دل‌انگیز برخوردار است. این هتل از هتل های ساحلی کیش بوده که به باغ پرندگان این جزیره نیز بسیار نزدیک است و به آسانی می‌توان به آن دسترسی داشت. نکته قابل توجهی که در رابطه با هتل سیمرغ کیش وجود دارد، آن است که شما با رزرو آنلاین هتل سیمرغ می‌توانید از تخفیف ویژه برای پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان نیز بهره‌مند شوید.

20 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر