چند پیشنهاد برای سفر در نوروز 99

7 دقیقه زمان خواندن
چند پیشنهاد برای سفر در نوروز 99

هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب نوروز و تعطیلات آن بیشتر احساس می‌شود. برای تعطیلات نوروز عده‌ای بار سفر می‌بندند و عده‌ای در همان منطقه زندگی خود اقدام به دید و بازدید از اقوام و آشنایان خود می‌کنند. با توجه به اینکه در ایام تعطیلات سال نو جمعیت زیادی به نقاطی که در این زمان از سال از آب و هوای مناسبی برخوردار هستند، سفر می‌کنند رزرو هتل در نوروز را نباید به روزهای پایانی سال واگذار کرد و باید هرچه سریع‌تر برای آن اقدامات مناسبی انجام داد تا بتوان از اوقات فراغت خود لذت برد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند شهر شگفت‌انگیزی که در تعطیلات نوروز از آب و هوای خوبی برخوردار هستند را به همراه بهترین هتل های آن‌ها معرفی کنیم تا بتوانیم از بین تمامی شهرها، شهری که باب میل‌مان است را انتخاب کنیم و برای سفر به آن آماده شویم.

اصفهان از بهترین مقاصد برای سفر در نوروز 99

اصفهان از مناسب‌ترین مقاصد برای سفر در نوروز است زیرا آب و هوای این شهر در بهار بسیار دل‌انگیز بوده و با سفر به آن می‌توانید با تمام وجودتان بهار و زیبایی‌هایش را لمس کنید. اصفهان با داشتن جاذبه های تاریخی، تفریحی و فرهنگی مقصدی است که توانسته به تمامی نیازها پاسخ دهد. از جاذبه های اصفهان می‌توان به پل خواجو، میدان نقش جهان، سی و سه پل، چهارباغ، منارجنبان، قایق سواری در زاینده‌رود، کاخ چهلستون، باغ پرندگان، باغ وحش، تله کابین و … اشاره کرد. از هتل های اصفهان که در نوروز خدمات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند، می‌توان هتل پارسیان کوثر، هتل عباسی اصفهان، هتل پارت اصفهان و هتل سپاهان اصفهان را نام برد.

شیراز

شیراز شهر، گل و گلاب شهری که با عطر بهار نارنج منحصربه‌فردش در فصل بهار همه را سرمست می‌کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی شیراز این شهر در فصل بهار از بهترین آب و هوای ممکن برخوردار است و همین امر باعث محبوبیت روزافزون آن شده است. این شهر در نوروز گذشته میزبان 5 میلیون نفر مسافر از سراسر ایران بوده و پیش بینی می‌شود، در نوروز 99 این تعداد افزایش نیز داشته باشد. علاوه بر آب و هوا، جاذبه های شیراز نیز از عواملی هستند که سبب شده این شهر از مناسب‌ترین مقاصد برای سفر در نوروز 99 به حساب آید. از جاذبه های شیراز می‌توان حافظیه، سعدیه، تخت جمشید، باغ جهان نما، باغ عفیف آباد، باغ ارم و … را نام برد. هتل بزرگ شیراز، هتل بزرگ چمران شیراز، هتل پارس شیراز و هتل هما شیراز از هتل های این شهر هستند که امکان رزرو آن‌ها برای ایام نوروز فراهم شده است.

مازندران و گیلان

مازندران و گیلان در تمام ایام سال و به ویژه ایام نوروز از نقاط گردشگری هستند که طرفداران بسیاری دارند. دلیل محبوبیت این دو منطقه آب و هوا و همچنین نقاط بکر و منحصربه‌فردی است که در کمتر جایی از ایران می‌توان نظیر آن‌ها را پیدا کرد. با توجه به حجم انبوه مسافران و همچنین تعداد هتل های این منطقه رزرو هتل در نوروز را باید از زمان قبلی‌تری انجام داد تا بتوان هتل مورد نظر خود را انتخاب کرد و از تعطیلات لذت برد. از هتل هایی که امکانات و خدمات ویژه‌ای برای مسافران در نظر گرفته‌اند، می‌توان هتل پارسیان آزادی رامسر، هتل چالدره تنکابن، هتل دلفین بندر انزلی و هتل بهار رودسر را نام برد.

کیش

کیش جزیزه‌ای زیبا و توریستی است که با توجه به آب و هوایی گرمی که در نوروز دارد، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است. با انتخاب کیش برای سفر در نوروز 99 می‌توانید از تمامی جاذبه ها، مراکز خرید و همچنین اماکن تفریحی این جزیره لذت ببرید. نکته قابل توجهی که در رابطه با این جزیره وجود دارد، آن است که هتل های کیش به دلیل تنوعی که دارند، به بهترین حالت ممکن پاسخگوی تمام مسافران با نیازهای مختلف هستند. از هتل های کیش که توانسته‌اند، نظر مسافران بسیاری را به خود جلب کنند می‌توان به هتل دریایی ترنج، هتل داریوش کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل شایان کیش اشاره کرد.

مشهد

مشهد از آن دست مقاصد گردشگری است که با توجه به تنوع جاذبه‌ها و امکاناتی که دارد، به خوبی توانسته پاسخگوی نیاز تمام افراد باشد. با توجه به جاذبه هایی که این شهر دارد، در طول سال پذیرای 30 میلیون نفر مسافر از سراسر ایران بوده است. از جاذبه های مشهد که برای سفر در نوروز 99 می‌توان از آن‌ها بازدید کرد، شامل آرامگاه فردوسی، موزه نادری، پارک وکیل آباد، طرقبه، حرم امام رضا (ع)، مراکز خرید متنوع و … است. در این شهر هتل های بسیاری وجود دارد و همین امر باعث شده تا تمامی مسافران بتوانند با توجه به بودجه و همچنین نیاز خود هتل مورد نظرشان را رزرو کنند. برای رزرو هتل در نوروز می‌‌توانید اقدام به رزرو آنلاین هتل های مختلفی مانند هتل مجلل درویشی مشهد، هتل بین المللی قصر طلایی، هتل هما دو مشهد و هتل بین المللی قصر مشهد نمایید و تعطیلات بی‌نظیری برای خود و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید.

قشم

جزیره قشم از دیگر جزایر محبوب و مورد توجهی است که با داشتن جاذبه‌ها و همچنین آب و هوای مطلوبی که در نوروز دارد، پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر کشور است. این جزیره از مکان‌هایی است که مراکز خرید بسیاری دارد و به همین علت مسافران با سفر به آن علاوه بر گشت و گذار می‌توانند تمامی اقلام مورد نیاز خود را نیز با قیمت‌های مناسبی تهیه کنند. از هتل های قشم که امکانات خوبی در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهند، می‌توان به هتل ساحلی خلیج فارس قشم، هتل سورینت قشم، هتل آرتا قشم و هتل آپادانا قشم اشاره کرد.  

تهران

تهران شهری زیبا با جاذبه های متنوع است که با توجه به خلوت بودن در ایام تعطیلات سال نو یکی از بهترین مقاصد برای سفر در نوروز بشمار می‌آید. در این شهر هتل های بی نظیری وجود دارد که امکانات منحصربه‌فردی را در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهد. از هتل های تهران می‌توان به هتل پارسیان استقلال تهران، هتل هما تهران، هتل پارسیان آزادی تهران، هتل پارسیان اوین و هتل اسپیناس پالاس اشاره کرد. با توجه به اینکه این هتل ها در نقاط مختلفی از شهر قرار گرفته‌اند، با اقامت در آن‌ها می‌توان به جاذبه های مختلفی از تهران دسترسی داشت. از جمله جاذبه های تهران نیز که بازدید از آن‌ها در ایام نوروز را نباید از دست داد، می‌توان مجموعه کاخ سعد‌آباد، مجموعه تفریحی توچال، کاخ نیاوران، موزه ملی ایران و … را نام برد.

16 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر