ابزارهایی که سفرمان را آسان میکنند !

10 دقیقه زمان خواندن
ابزارهایی که سفرمان را آسان میکنند

آیا تابه‌حال در هنگام سفر برایتان اتفاق افتاده که به خاطر نداشتن چند ابزار کوچک و به‌ظاهر کم‌اهمیت به دردسر بیفتید؟ یا این‌که چون وسایل سفرتان خیلی حجیم و سنگین بوده است در فرودگاه یا حین سفر دچار مشکل شوید؟ اگر جواب مثبت است پیشنهاد می‌کنیم که برای داشتن یک سفر آسان در این مقاله کوتاه و خواندنی درباره کاربردی‌ترین ابزارهای سفر با ما همراه باشید.حوله‌های فشردهآیا آن گلوله‌های ریز و رنگارنگ که به خاک ژله‌ای معروف‌اند و هنگامی‌که در آب می‌افتند پنج برابر سایز اولیه‌شان می‌شوند را به خاطر دارید؟ خب حوله‌های فشرده هم همین حالت را دارند، با این تفاوت که خیلی بیشتر از خاک ژله‌ای در مسافرت به کار می‌آیند. آن‌ها جای حوله‌های بزرگ را در سفر برای شما پر می‌کنند و حجم قابل‌توجهی از بارتان را کاهش می‌دهند.

ابزارهای

حوله های فشرده ابزاری کاربردی در سفر

شارژر چند سراگر دسته‌جمعی سفر می‌کنید به‌احتمال‌زیاد گوشی‌های مختلفی به همراه دارید. در این مواقع به همراه داشتن یک شارژر چند سر شمارا از بار کردن انواع شارژرهای موبایل مصون می‌دارد. در ضمن اگر شارژر اصلی موبایل خود را در سفر به همراه ببرید ممکن است سیم آن به دلیل فشرده شدن آسیب ببیند. به همین دلیل این شارژرهای چند سر در این‌گونه مواقع خیلی به کار می‌آید.

ابزار

شارژر چند سر ابزار کاربردی در سفر

لامپ‌های خورشیدیاگر قرار است به طبیعت سفر کنید و قصد رزرو هتل را ندارید و تصمیم گرفته‌اید که شب را در فضای باز و در چادر سر کنید، لامپ‌های خورشیدی جزء لاینفک سفر شماست. مقرون‌به‌صرفه هستند و به برق و باطری نیاز ندارند. تنها کافی است در معرض نور خورشید بمانند تا خودشان بی‌سروصدا شارژ شوند و کارمان را راه بی اندازند.

ابزار

لامپ های خورشیدی ابزاری کاربردی در سفر

ترازوی الکترونیک چمدانشاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که هنگام بازگشت از سفر در فرودگاه به دلیل اضافه‌بار جلو شما را بگیرند و مجبور به پرداخت هزینه اضافه شوید. اما چرا علاج واقعه را قبل از وقوع نکنیم؟ ترازوی الکترونیک چمدان ابزار کوچکی است که در هنگام سفر خیلی به کار شما می‌آید. این دستگاه قلابی دارد و پس‌ازاینکه چمدان را به این قلاب آویزان کردید، به‌راحتی وزن بار شما را به کیلوگرم یا پوند محاسبه خواهد کرد. آن‌وقت می‌توانید خیلی راحت در هتل قبل از رسیدن به فرودگاه وزن چمدان خود را تنظیم کنید و متحمل هزینه‌های اضافی آتی نشوید.ابزار

ترازوی دیجیتال ابزار کاربردی در سفر

پاور بانکپاور بانک این روزها خیلی روی بورس است. دیگر حتماً لازم نیست که بخواهید به سفر بروید تا به یکی از آن‌ها احتیاج پیدا کنید. ازآنجاکه این روزها مردم شدیداً به زندگی موبایلی روی آورده‌اند پاور بانک نیز عضوی جدایی‌ناپذیر از آن‌ها در محیط‌های بیرون از منزل شده است. این پاور بانک‌ها در ظرفیت‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شوند و شما بسته به مصرف موبایلتان می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. از مزیت‌های این دستگاه این است که سرعت شارژ آن بسیار بالاست، سبک است و جای کمی می‌گیرد. این شارژر قابلیت نصب به انواع آیفون، آی پد، سامسونگ گلکسی، HTC، Nexus، LG و دیگر دستگاه را دارد.نگه‌دارنده لباساین ابزار گرچه خیلی کوچک است و ممکن است کمتر به چشم بیاید اما در آن هنگامی‌که دستانتان پر از چمدان و کیف و ساک است و نمی‌دانید کت یا لباستان را با کدام دستتان نگه‌دارید خیلی کاربردی است و باری بزرگ را از دوشتان برمی‌دارد. شما به کمک این ابزار به‌راحتی می‌توانید هر لباسی را به چمدان یا کوله‌پشتی خود آویزان کنید. طول بند آن ۲۰ سانتی‌متر است و در ایستگاه‌های مترو و فرودگاه که دستتان پر از بار است، یار صمیمی شما در سفر است.

ابزار

نگه دارنده لباس ابزار کاربردی در سفر

چترهای کم جااین چترها یکی از کاربردی‌ترین لوازم سفر هستند، شاید باورتان نشود اما فقط 13 سانتی‌متر طول دارند و خوراک کیف‌های کوچک زنانه یا چمدان‌هایی که تا خرخره پر شده‌اند است. پیشنهاد می‌کنم که اگر زیاد به شهرهای شمالی و یا مناطق پرباران سفر می‌کنید، خرید یکی از آن‌ها را فراموش نکنید چون مرتباً به کارتان می‌آید.

ابزار

چتر های کم جا ابزار کاربردی در سفر

بالش مسافرتیاین بالش‌ها معمولاً طبی هستند و از گردن شما محافظت می‌کنند. البته انواع مختلفی اعم از پشتی و زیر نشیمنی نیز دارد که اتفاقاً برای سفرهای طولانی که قرار است مدت زیادی را در اتومبیل بمانید خیلی مناسب است. البته همه آن‌ها پنبه‌ای نیستند و برخی از آن‌ها بادی‌اند و قابلیت باد شدن و تنظیم دارد. از این بالش‌های مسافرتی می‌توانید در سفرهای طولانی، هنگام خواب، تماشای تلویزیون، مطالعه و گوش دادن به موسیقی از آن استفاده کنید.ابزار

بالشتک سفر ابزار کاربردی در سفر

این ابزار برای کسانی که با وسیله شخصی به مسافرت می روند بسیار کاربردی و مناسب است. همیشه داشتن یک برنامه ریزی صحیح قبل از سفر می تواند ما را برای داشتن یک سفر خوب و خوش کمک کند.

ابزار

ابزار کاربردی در سفر با وسیله شخصی

ابزار

ابزار کاربردی در سفر با وسیله شخصی

 

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر