آنچه که باید در سفر به کیش حتماً بدانید.

10 دقیقه زمان خواندن
 سفر به کیش

اگر هنوز نمی دانید چرا اینقدر سفر به کیش در میان ایرانیان محبوب شده با خواندن این مطلب می توانید علت این محبوبیت را دریابید. گرچه که می­دانیم شما جز آن دسته از افردی هستید که اطلاعات خوبی درباره سفر به کیش، جاذبه­ های تفریحی و توریستی کیش، خرید بلیط چارتر کیش یا رزرو هتل کیش دارید اما با این حال بد نیست بدانید که جزیره کیش به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غرب آسیا از سوی سازمان گردشگری اعلام شده است.کیش در فصل زمستان بدلیل آب و هوای گرم و مرطوب آن، رنگ و بوی بهشت و بهار بخود می گیرد. این آب و هوای دل انگیز با وجود سواحل مرجانی و دریای نقره فام کیش دو چندان می شود. البته برای کسانی که از گرمای تایستان کیش هم لذت می برند می توانند با سفر در این فصل از جشنواره های تابستانی کیش آن بهره ببرند. کسانیکه از فضای شلوغ و آلودگی شهری، خسته و کسل شده اند؛ قطعا دیدن هوای پاک و بدون آلودگی شهر، آسمان آبی و ابرهای سفید و آرامش دل انگیز حاکم بر کیش برایشان فوق العاده دلچسب خواهد بود. در تعطیلات  نوروز کیش مقصد بسیاری از گردشگران می شود.پیشنهاد می­کنیم برای سفر به کیش از انتخاب تور ارزان کیش، رزرو اینترنتی هتل و خرید بلیط چارتر کیش شروع کنید.جزیره کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج فارس است. این سرسبزی مرهون تلاش مردمان خونگرم کیش است که در طی سالهای اخیر دو هزار هکتار به وسعت سرسبزی این جزیره افزوده اند. دیدن طلوع و غروب خورشید در شهرهای جنوبی ایران بدلیل نحوه تابش خورشید در این شهرها فوق العاده لذت بخش است. نخل های سر به فلک کشیده ، مراکز خرید مدرن و مجلل و هتل های زیبا از مزیت های سفر به کیش است. البته توصیه ما به شما این است که پیش از حرکت به سمت کیش حتما از داشتن اقامتگاهی مناسب اطمینان یابید.در صورتیکه مایل هستید هتل مورد نظرتان در کنار مراکز خرید باشد پیشنهاد ما به شما : هتل تاپ رز ، ارم ، آریان، لوتوس ، ققنوس، پارمیدا ، ریان قائم ،  شایلی، شایان، پارمیس،  ایران، فلامینگو، شایگان ، سارا ، سورینت مریم، آرامش ، تماشا، آرامیس، هلیا ، گاردینا، پارسیان، صدف  و گراند هستند.از جمله ویلاهای کیش : مجموعه ویلایی اسپادانا،  مجموعه ویلایی دیدنی ها ، مجموعه ویلایی شباویز هستند.هتل مارینا ، تنها هتل پارک کیش است. از جمله هتل های مشهور و لوکس کیش هتل داریوش و هتل ترنج است که هتل داریوش بدلیل نمای با شکوه سنگی و امکانات رفاهی آن از هتلهای دیگر متمایز شده  است و هتل ترنج بدلیل قرار گیری سوئیت های مجلل هتل بر روی ساحل زیبای کیش موقعیت منحصر بفردی دارد.از جمله دیگر هتل های کیش که ویژگی آنها قیمت مناسبشان است شامل : آفتاب شرق ، جام جم ، سان رایز، آنا، سیمرغ، پارس نیک هستند.از جمله جاذبه های گردشگردی کیش کشتی یونانی است . در غرب جزيره يك كشتي عظيم‌الجثه در سواحل نيلگون كيش جا خوش كرده است كه به كشتي يوناني معروف است. در يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند.هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است؛ اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است.پارك ساحلي كشتي يوناني در زميني به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امكاناتي چون آمفي‌تئاتر، كافه تريا، رستوران ايراني و لبناني، غرفه هاي فروش تنقلات، ايستگاه هاي كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط پيرامون كشتي يوناني در دست احداث مي‌باشد.

پارک

پارک ساحلی مرجان کیش

بوستان

بوستان آهوان کیش

بوستان

بوستان آهوان کیش

دره

دره پرتقالی ها و درخت سبز کیش

آنچه که در کیش بسیار لذت بخش است غواصی است. ما در مقاله ­ی جداگانه درباره­ی غواصی در کیش اطلاعات کاملی برایتان آماده کرده­این لطفا مقاله با سختی غواصی خداحافظی کنید، غواصی در کیش آسانتر از همیشه را حتماً بخوانید.اسكله تفريحي کیش نیز مجموعه‌اي است با امكانات تفريحي از قبيل: جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند.در شمال جزیره کیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا، اسکله تفریحی میرمهنا واقع است. در طول اسکله چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.

پارک

پارک میر مهنا در کیش

پارک

پارک میر مهنا در کیش

از مراکز تاریخی کیش کاریز زیرزمینی کیش است. این قنات با بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت، آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. سقف این قنات، هشت متر ارتفاع دارد و بيشتر آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد. این کاریز شامل قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه، سالن آمفي تئاتر، سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود.از دیگر جاذبه های گردشگری کیش می توان به : تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم، باغ پرندگان کیش، باغ پرندگان، دلفیناریوم و کلبه هور اشاره کرد.

باغ

گونه های زیبا در باغ پرندگان کیش

باغ

گونه های زیبا در باغ پرندگان کیش

باغ

گونه های زیبا در باغ پرندگان کیش

باغ

گونه های زیبا در باغ پرندگان کیش

آکواریوم

آکواریوم کیش

غذاهای محلی کیش هریسه،برنج مجبوس،مضروبه، محمر،خورش مرگوگ وسمک مشوی هستند. سوغات کیش ماهی ، میگو ، خرما و صنایع دستی حصیری و سفالی است.

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر