چند پیشنهاد دورهمی برای شب یلدای امسال

10 دقیقه زمان خواندن
دورهمی شب یلدا

در این روزهای پایانی پاییز در اکثر خانواده های ایرانی صحبت از برنامه ها و تدارکات شب یلدا است. شما چه برنامه ای برای این شب دارید؟ یک دورهمی صمیمانه در خانه بزرگترها و یا یک تفریح و سرگرمی با دوستانتان و یا هنوز تصمیمی برای یلدای امسال خود نگرفته اید. شاید هم در حال فکر کردن به برنامه ای هستید  که این جشن باستانی را به گونه ای دیگر بگذرانید. اگر این طور است با ما همراه شوید چون می خواهیم از چند پیشنهاد ویژه برای شما بگوییم. در شهر خود  و در کنار خانواده تان باشید و یا در سفر این پیشنهادات می تواند یلدای شما را متفاوت و خاص کند.

شب یلدا در تهران

برای پایتخت نشین ها و برای کسانی که یلدا را در تهران می گذرانند. جشن ماه و انار در هتل پارسیان آزادی تهران در 29 و 30 آذر ماه. کمدین، موسیقی زنده، به همراه رقص محلی.

tehran-parsian-azadi-hotel-yalda-night-festival-2 هتل پارسیان آزادی تهرانtehran-parsian-azadi-hotel-yalda-night-festival-3 هتل پارسیان آزادی تهرانtehran-parsian-azadi-hotel-yalda-night-festival-1 هتل پارسیان آزادی تهرانtehran-parsian-azadi-hotel-yalda-night-festival هتل پارسیان آزادی تهران

 شب یلدا در شیراز

اگر اهل شیراز باشید و یا این شب را در این شهر به صبح می رسانید پیشنهاد می کنم مراسم هتل پولادکف را از دست ندهید. موسیقی زنده،‌ حافظ خوانی، پذیرایی تا ساعت 1 بامداد از  این هتل برای زیباتر کردن این شب برای شما در نظر گرفته است. غیر از این باید بگوییم جشن شب یلدا در هتل پولادکف علاوه بر 29 آذر در 2 دی نیز برگزار می شود.

اما این پیشنهاد ما برای انتخاب این هتل فقط  به دلیل برگزاری این جشن نیست بلکه نزدیکی آن به پیست اسکی پولادکف مزیت اصلی این هتل است که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

غیر از هتل پولادکف چند هتل دیگر در شیراز هست که مراسم و جشن های ویژه ای را برای شب یلدا برگزار می کنند. مثل هتل زندیه و هتل هما شیراز.

shiraz-zandiyeh-hotel-yalda-night-festival هتل زندیه شیراز

شب یلدا در مشهد

و اما برای زائران و مشهدی ها؛ بلندترین شب سال را می توانید در نزدیکترین هتل 5 ستاره  به حرم امام رضا یعنی هتل بین المللی قصر بگذرانید. شرکت در این مراسم تجربه متفاوتی برای زائران و مسافران این شهر و نیز برای خود مشهدی ها به همراه دارد. علاوه بر این هتل مجلل درویشی و نیز هتل قصر طلایی و هما دو مشهد نیز جشنی به همین مناسبت در این شب برگزار می کنند که تدارکات و برنامه هایی مشابه دارند.

mashhad هتل قصر مشهدmashhad هتل قصر مشهدmashhad هتل قصر مشهدmashhad-darvishi-royal-hotel-yalda-night-festival-1 هتل درویشی مشهدmashhad-darvishi-royal-hotel-yalda-night-festival هتل درویشی مشهد

شب یلدا در کاشان

تمام آنچه از یلدای کودکی شنیده اید و یا دیده اید مثل کرسی، چای آتشی، آجیل و موسیقی سنتی زنده و انار و هندوانه همه و همه را می توانید در خانه نقلی و هتل میهن سرای راهب کاشان داشته باشید. ضمن اینکه الان فصل سفر به کاشان  است و جان می دهد برای داشتن تجربه یک کویرنوردی در کویر های اطراف شهر.

kashan-khane-noghli-traditional-hotel-yalda-night-festival خانه نقلی کاشانkashan-khane-noghli-traditional-hotel-yalda-night-festival-1 خانه نقلی کاشان

علاوه بر این دو هتل در این شهر می توانید با شرکت در مراسم شب یلدای مجتمع خورشید اردهال نیز شب یلدای خود را زیبا بگذرانید.

شب یلدا در کیش

اگر در کیش هستید جشن شب یلدای هتل ایران را به خرید، تفریحات دریایی و آرامش سواحل خلیج فارس اضافه کنید تا سفری متفاوت را در گوشه ذهن خود به یادگار بگذارید.

شب یلدا در اصفهان

برای اهالی اصفهان و برای کسانی که می خواهند یلدا را در کنار سی و سه پل باشند. موسیقی زنده، حافظ خوانی و بوفه یلدا همراه با منظره ای زیبا از سی و سه پل در سالن چشم انداز هتل پارسیان کوثر اصفهان.

غیر از این جشن شب یلدا با همان تدارکات و برنامه های ذکر شده در شهرهای مختلف ایران نیز برگزار می شود مثل مراسمی که در فضای زیبا و اصیل هتل باغ مشیرالممالک یزد برای این شب تدارک دیده شده است.

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر