هتل های آبادان

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های آبادان به همراه اطلاعات آدرس و قیمت هتل در آبادان با تخفیف  های بالا شما را در انتخاب بهترین هتل یار ی می کنیم. رزرو هتل در آبادان با قیمت مناسب را با اطمینان خاطر انجام دهید همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

آبادان شهری با مردمان صمیمی و میهمان نواز است، این شهر در تعطیلات نوروز به دلیل آب و هوای مطبوع مقصد گردشگری افراد زیادیست. هر کدام از جاذبه های تاریخی آبادان از مسجد رنگونی ها با سبک معماری متفاوت، سینما نفت که پیش از جنگ جهانی دوم وجود داشته و کلیسای سورکارپت ارامنه حرفی برای  گفتن دارند. برای طبیعت دوستان کناره های اروند، پل کابلی و نخلستان های مقاوم جذاب است. اما  برای عاشقان خرید گشت و گذار در بازارهای آبادان لذتبخش خواهد بود. یادتان نرود در سفر به آبادان از بازار ماهی فروشان که خود از جاذبه های شهر است، دیدن کنید. هتل های خوب در آبادان با قیمت متفاوت وجود دارد.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما در مرکز ملی رزرواسیون مهرآماده خدمت رسانی به شما هستیم.

آبادان،خیابان امیری،خیابان طالقانی (زند سابق)،نبش زابل،هتل آزادی
تا 10% تخفیف

نزدیک بودن هتل به بازار

امکانات خوب

قیمت مناسب

قیمت از : 9,300,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...
آبادان.خیابان منتظری.هتل کیوان
تا 10% تخفیف

هتل در نزدیک مراکز خرید بوده و به علت بازسازی کامل آن اتاق ها تمیز ومرتب است.

قیمت از : 2,700,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...