هتل های تهران

مرتب سازی بر اساس:

با لیست بهترین هتل های تهران به همراه اطلاعات،  آدرس،  قیمت هتل در تهران و تخفیف  های بالا شما را برای انتخاب بهترین هتل یار ی می دهیم. رزرو هتل در تهران را با اطمینان از قیمت انجام دهید، همچنین با استفاده از رزرو آنلاین هتل ها می توانید در ایران هتل 5 ستاره، 4 ستاره ،3 ستاره و هتل های ارزان را متناسب با نیازتان رزرو نمایید.

رزرو هتل در تهران

اهمیت رزرو هتل در تهران

همانطور که می دانید شهر تهران به عنوان مرکز اقتصاد و سیاست کشور دارای موقعیت های فراوانی ست و هر روزه پذیرای مسافرانی از سراسر ایران می باشد که با اهداف مختلف و یا مقاصد کاری به این شهر سفر می کنند.

یکی از مهم ترین اقداماتی که افراد باید پیش از سفر انجام دهند، رزرو آنلاین هتل و یا جستجو در بین هتل ها می باشد تا بتوانند هنگامی که به این شهر می رسند، بدون اتلاف وقت در یکی از هتل های تهران اقامت داشته باشند و از این نظر متحمل هیچ گونه مشکلی نشوند.

بنابراین رزرو هتل در تهران، قبل از شروع سفر، از موارد مهمی است که حتما باید به آن توجه کنید. البته باید بدانید که اهمیت این امر در مواردی که شما به همراه خانواده سفر می کنید دو چندان خواهد شد و باید با دقت هر چه تمام تر برای انتخاب هتل در تهران تصمیم گیری کنید.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که در این مورد نگران شده اید و یا اطلاعات کافی ندارید، باید به شما بگوییم که خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد تا بتوانید برای رزرو هتل تهران اقدام کنید.

با وجود پیشرفت های روز افزون در زمینه خدمات آنلاین، می توانید به راحتی در بین سایت های مختلف جستجو کنید و حتی پیش از سفر، رزرو هتل آنلاین را انجام دهید.

در صورتی که اولین باری است که به این شهر سفر می کنید، شاید انتخاب برایتان دشوار باشد، زیرا تهران با عنوان پایتخت و یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران هتل های زیادی دارد که از مجلل ترین آن ها گرفته تا هتل های ارزان در تهران را شامل می شود.

بنابراین ما در این مطلب بهترین هتل های تهران در هر دسته را برایتان معرفی خواهیم کرد تا از این نظر مشکلی نداشته باشید.

نکات لازم پیش از انتخاب هتل در تهران

فاکتورهای متفاوتی وجود دارند که شما باید پیش از اقدام برای رزرو هتل در تهران آن ها را در نظر گرفته تا بتوانید مناسب ترین مکان را برای اقامت تان انتخاب کنید.

یکی از مواردی که باید بدانید این است که قیمت هتل در تهران میزان مشخصی ندارد و با توجه به نوع هتلی که انتخاب می کنید و امکانات آن می تواند متفاوت باشد. به طور مثال قیمت هتل 5 ستاره تهران که امکانات بسیار فوق العاده ای برای شما فراهم می کند، قابل مقایسه با هتل های ارزان تهران نخواهد بود و شما به مقداری که هزینه می کنید، کیفیت اقامتتان را هم تعیین خواهید کرد.

نکته دیگری که باید در مورد هتلهای تهران مد نظر قرار دهید دسترسی آن ها به نقاط مختلف شهری است. شما پیش از رزرو هتل باید مشخص کنید که هدف سفرتان چیست و اقامت در چه محدوده ای می تواند برای شما مفید تر واقع شود.

زیرا همانطور که می دانید تهران شهر شلوغی است که گیر افتادن در ترافیک و مسیر های طولانی آن می تواند حسابی کلافه تان کند. به طور مثال مشخص کنید که می خواهید هتل های نزدیک میدان آزادی را انتخاب کنید و یا هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران انتخاب بهتری خواهد بود؟

با پاسخ دادن به این سوالات می توانید انتخاب های بسیار بهتری برای رزرو هتل تهران داشته باشید و در عین حال اقامت راحت و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل های مجلل و 5 ستاره تهران

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که اقامت در هتل های مجلل و فول امکانات را ترجیح می دهید بنابراین این مورد، در لیست هتل های تهران کاملا برای شما مناسب خواهد بود.

. هتل استقلال تهران

چنانچه به دنبال رزرو هتل 5 ستاره تهران می باشید، هتل استقلال تهران یکی از مجهز ترین و لوکس ترین هتل های این شهر می باشد که می تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

این هتل که ممکن است نام آن را با عنوان هتل هیلتون هم شنیده باشید از هتل های قدیمی و بسیار معروف تهران است که دارای امکانات بسیار مناسب، در کنار کادری مجرب و بسیار خوش برخورد می باشد.

هتل استقلال تهران، هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به حساب می آید که همین امر باعث شده است تا مسافران زیادی را به رزرو این هتل در تهران ترغیب کند.

شما می توانید به راحتی پیش از سفرتان برنامه ریزی های لازم را انجام دهید و برای رزرو آنلاین هتل استقلال اقدام کنید.

. هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران (هتل هایت سابق) با ارائه امکانات و خدمات منطبق با استانداردهای روز دنیا، قبل از انقلاب توسط شرکت آمریکایی و تحت نظارت مهندسان سوئیسی و ایتالیایی ساخته شد. این هتل 5 ستاره در مجاورت کوهپایه البرز و نقطه تلاقی شاهراه اصلی شهر تهران واقع شده است. آب و هوای خوش  منطقه و همین طور امکانات لوکس و  مدرن باعث شده هتل آزادی در ردیف بهترین هتل در تهران قرار گیرد.

اگر به دنبال هتلی هستید که در محدوده طرح ترافیک دائمی و زوج و فرد تهران نباشید هتل پارسیان آزادی گزینه خوبی است. علاوه بر این به دلیل موقعیت مکانی خوب هتل ازادی، میهمانان از اتاق های هتل دید خوبی به بیرون خواهند داشت و هوای تمیز هم تنفس می کنند.

اگر به قصد تفریح به تهران سفر می کنید با رزرو هتل آزادی دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری مانند مجموعه تاریخی سعدآباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک خواهید داشت. اگر هم به دنبال هتل نزدیک نمایشگاه تهران هستید، هتل پارسیان ازادی به دلیل قرار گرفتن در شاهراه های اصلی شهر گزینه خوبی است. در ضمن از هتل آزادی دسترسی راحتی به سالن همایش های صدا و سیما، سالن اجلاس سران و مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب دارید.

یکی از ویژگی های خاص هتل ازادی سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژ ی است، این سیستم درباره مصرف بهینه آب و شست و شوی ملحفه ها هشدار می دهد. به این دلیل هتل پارسیان آزادی تهران ، اولین هتل سبز ایران و دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

. هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس که در یکی از بهترین مناطق تهران یعنی سعادت آباد واقع شده است، یکی از بهترین انتخاب های پیش رو برای طرفداران لاکچری پسند و خواهان رزرو هتل در تهران می باشد.

این هتل علاوه بر داشتن اتاق هایی با ویو عالی و بسیار تمیز، دارای کارکنانی خوش برخورد و مجرب نیز می باشد که باعث می شود تجربه بی نظیری از اقامت در این هتل را برای شما رقم بزند. همچنین هتل اسپیناس پالاس دسترسی خوبی به سالن همایش های صدا و سیما دارد.

. هتل هما

هتل هما تهران که در ونک واقع شده است، از هتل های قدیمی و مجهزی است که با موقعیت مکانی ویژه اش یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود. این هتل برای بهبود کیفیت خدماتش در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی در این هتل اقامت داشته باشید.

هتل هما، هتلی پنج ستاره به همراه کادر بسیار مجرب و خوش برخوردی ست که مشتری مداری را از همان ابتدا در راس امور قرار داده اند و اقامت راحت و امنی را برای شما رقم خواهند زد.

. هتل های 4 ستاره در تهران

رزرو هتل 4 ستاره در تهران هم از دیگر انتخاب های پیش روی شماست که می تواند امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.  با توجه به بالا بودن قیمت هتل در تهران، این هتل ها نسبت به دسته 5 ستاره، قیمت های مناسب تری دارند اما بازهم ممکن است نسبت به سایر هتل ها، گران به شمار روند.

. هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یکی از بهترین هتل‌های تهران است. هتل 4 ستاره که در سال 1395 بازسازی شد. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی مدرن و منطبق بر استانداردهای روز دنیا اقامتگاهی مناسب برای کشف جاذبه‌های تهران است. هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و چمران، موقعیت مناسبی نسبت به مرکز شهر دارد و در یکی از بهترین نقاط تجاری شهر قرار گرفته است که می‌توانید با قیمتی مناسب‌ آن را رزرو کنید. این هتل به اکثر موزه‌ها، بازار تجریش، ارگان و نهادهای دولتی نزدیک است.

. هتل اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران در نوع خود یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره در تهران محسوب می شود، این هتل با قرارگیری در شمال تهران از آب‌وهوای خوشی برخوردار است. هتل اوین تهران در سال 1348 فعالیت خود را آغاز کرده است. بعد از گذشت سال‌ها فعالیت درزمینهٔ هتلداری در سال 1385 بازسازی و نوسازی هتل اوین به‌طور گسترده انجام گرفت و از تکنولوژی روز دنیا و طراحی و معماری منحصربه‌فردی بهره گرفته شد.

مسافت کوتاه به نمایشگاه بین المللی تهران و سالن اجلاس، خارج از طرح ترافیک، دسترسی راحت به اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها از جذابیت‌های هتل اوین به شمار می‌آید.از جاذبه‌های نزدیک هتل پارسیان اوین تهران می‌توان از پارک حلت، دربند، توچال، موزه سعدآباد، موزه جواهرات، موزه نیاوران، برج آزادی، برج میلاد، پارک جمشیدیه، پارک پردیسان، پارک ولایت، کاخ گلستان، پارک نیاوران و همین‌طور مراکز تجاری مانند: پاساژ گلستان، قائم و مجموعه میلاد نور نام برد.

. هتل های 3 ستاره و مناسب

هتل 3 ستاره تهران شاید به اندازه هتل های مجلل امکانات نداشته باشد، اما با توجه به بالا بودن قیمت هتل تهران برای شما به صرفه تر خواهد بود.

. هتل بلوط

هتل بلوط هتلی نوساز در منطقه ولنجک تهران است. این هتل را می‌توان از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر دانست. چرا که در منطقه خوش آب و هوای تهران قرار گرفته است و فضاهای بسیار تمیز و امکانات رفاهی مناسبی دارد.هتل بلوط از مناسب ترین گزینه ها برای مسافرانی است که می خواهند از شلوغی و ازدحام تهران دور باشند. اتاق‌های این هتل مجهز به همه امکانات رفاهی بوده و دارای دکوراسیونی شیک و طراحی مدرن هستند و بعضی از آن‌ها منظره‌ای رو به باغ دارند.این هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران و در شمال تهران واقع شده است، بنابراین مسافرانی که برای شرکت در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین المللی به تهران سفر می کنند می‌توانند با 5 دقیقه پیاده روی به راحتی به نمایشگاه برسند. از هتل بلوط به شاهراه بزرگ تهران نزدیک هستید، بنابراین به اکثر مکان‌های دیدنی شهر دسترسی دارید. نزدیک‌ترین آثار تاریخی به هتل کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران است. در صورتی که اهل خرید و پاساژ گردی هستید مراکز خرید توچال، بازار تجریش، پاساژ پالادیوم و ارگ در نزدیکی هتل بلوط واقع شده است.

. هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند یک هتل 3 ستاره و مجهز، مناسب برای افرادی است که قصد انتخاب هتل نزدیک به تجریش را دارند.

این هتل در تهران دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است که در کنار پرسنل مجرب و خدمات مناسب آن، همواره مسافران را برای اقامتی راحت و امن همراهی کرده است.

انتخاب هتل در نزدیکی سفارت خانه های تهران

با توجه به موج مهاجرت در ایران، یکی از مهم ترین مقاصد مسافران برای انجام کارهای اداری و دریافت ویزا، تهران می باشد، زیرا دارای سفارتخانه های مهمی است که اهمیت انتخاب هتل در این شهر را برایتان دو چندان خواهد کرد.

. هتل لاله

هتل پنج ستاره و بین المللی لاله، یکی از بهترین هتل های تهران است که با توجه به نزدیکی به سفارت خانه های اوکراین، هلند، چین، پاکستان، کوبا و سوِئد، از انتخاب های بسیا رفوق العاده پیش روی شماست.

هتل لاله دارای امکانات بسیار مناسبی است که با داشتن چشم اندازی فوق العاده می تواند اقامت به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

علاوه بر آن این هتل دارای کادری بسیار خوش برخورد است که هدف شان ایجاد اقامتی راحت و امن برای شما عزیزان است.

هتل های ارزان تهران

یکی از دغدغه های اصلی هر مسافری در کنار اقامت راحت، می تواند قیمت هتل در تهران باشد اما بهتر است بدانید که در این میان هتل های ارزان تهران هم می توانند خدمات خوبی داشته باشند که در عین حال برایتان راضی کننده باشد.

. هتل نادری نو

هتل نادری نو یکی از بهترین هتل های تهران به شمار می رود که در سال 1351 افتتاح شده است. این هتل دارای خدمات مناسبی است که در کنار موقعیت قرار گیری آن، یکی از بهترین انتخاب های شما به شمار می رود.

جالب است بدانید که پیدا کردن هتل ارزان در تهران که امکانات خوبی داشته باشد کار دشواری است اما هتل نادری نو هتل فوق العاده ای است که با توجه به خدماتش، قیمت بسیار مناسبی دارد.

شما می توانید برای رزرو آنلاین هتل نادری نو اقدام کنید و تمام انتظاراتتان را یک جا برآورده کنید.

. هتل ایبیس (اکسیس)

این هتل یکی از نخستین هتل های فرودگاهی ایران به شمار می رود که شاید تنها نقطه ضعف آن دوری از شهر و امکانات آن باشد، اما با فاکتور گرفتن این مورد می توانیم بگوییم ایبیس یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای رزرو هتل ارزان تهران می باشد که دارای معماری لوکس و امکانات مناسبی ست.

علاوه بر آن هتل ایبیس دارای کادری بسیار مجرب است که اقامت در این هتل را به خاطره ای به یاد ماندنی برای شما تبدیل خواهد کرد.

هتل آپارتمان های تهران

می دانیم که هتل آپارتمان های تهران نسبت به هتل های مجلل امکانات سطح پایین تری دارند و شاید فکر کنید از هتل های ارزان تهران به شمار می روند اما باید بگوییم که در بین آن ها هتل های مجللی نیز هستند که می توانند فوق العاده عمل کنند.

بنابراین ما در این بخش به معرفی هتل آپارتمان های تهران در هر دو دسته ارزان و مجلل خواهیم پرداخت.

. هتل آپارتمان تاج محل

هتل آپارتمان تاج محل یکی از شیک ترین هتلهای تهران به شمار می رود که در بلوار ملاصدرا واقع شده است.

این هتل با معماری فوق العاده اش ترکیبی از فرهنگ هندی و ایرانی را به شما نمایش خواهد داد و اقامت دراین هتل به یکی از بهترین تجربه های شما از هتل های تهران تبدیل خواهد شد.

. هتل آپارتمان کیمیا

این هتل اپارتمان در تهران، هتل نزدیک به بازار بزرگ تهران به شمار می رود که امکانات مناسبی با توجه به موقعیت مکانی خوبش برای شما فراهم خواهد کرد.

بنابراین اگر هدف اولیه شما از رزرو هتل در تهران انتخاب موقعیت مکانی و دسترسی خوب با قیمت مناسب است، این هتل می تواند گزینه ای قابل بررسی باشد.

نکته مثبت آن است که با توجه به بالا بودن قیمت هتل تهران، این هتل آپارتمان تهران قیمت معقولی دارد و در عین حال کادری کارآزموده، آماده پذیرایی از شما خواهند بود.

کافی است تصمیم بگیرید، می خواهید محل اقامتتان دارای چه امکاناتی و به چه مکان هایی نزدیک تر باشد ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

امیدواریم که از مطالب گفته شده نهایت استفاده را برده باشید.

تهران - فاطمی - میدان گلها - انتهای خیابان مرداد - خیابان نوید غربی - هتل آپارتمان پرنیان
تا 10% تخفیف

امکانات مناسب

قیمت از : 5,200,000 ریال
لطفا چند لحظه صبر کنید ...