با هتل های تبریز بیشتر آشنا شوید

10 دقیقه زمان خواندن
با-هتل-های-تبریز-بیشتر-آشنا-شوید

تبریز ششمین شهر پرجمعیت ایران در شمال غرب و در یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور قرار گرفته است. این شهر زیبا با سابقه تاریخی طولانی مدتی که دارد توانسته جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری را در خود جای دهد و هرساله پذیرایی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی کشور باشد. با بالا رفتن تعداد گردشگران به این شهر تعداد هتل های تبریز نیز افزایش پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های گردشگری در این شهر شناخته شوند. اگر قصد دارید در آینده‌ایی نزدیک برای سفری تفریحی یا انجام دادن پروژه‌ای کاری به این شهر سفر کنید، آشنا شدن با هتل های این شهر را از دست ندهید تا بتوانید قبل از رزرو هتل، هتل مناسب خود را انتخاب کنید.

هتل لاله پارک از لوکس‌ترین هتل های تبریز

اگر به دنبال اقامتی مجلل در یکی از زیباترین هتل های تبریز هستید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل زیبا و لوکس لاله پارک است. این هتل که در گذشته به هتل کایا لاله پارک شهرت داشته زیرا از زیر مجموعه‌های هتل ترکیه‌ای کایا بوده است. هتل لاله پارک با داشتن ۲۰۰ واحد اقامتی و امکاناتی مانند صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، سرویس بهداشتی، مینی‌بار، اتاق همایش و … از بهترین هتل های پنج ستاره تبریز است. این هتل زیبا در نزدیکی پارک لاله و پارک جنگلی باغمیشه قرار گرفته است. با رزرو هتل لاله پارک می‌توانید به مراکز خرید و تفریحی بسیاری دسترسی داشته باشید. بازار بزرگ تبریز با فاصله‌ای ۱۳کیلومتری، بام و تله کابین عون بن علی با ۸ کیلومتر فاصله و موزه قاجار با فاصله ۱۰ کیلومتری از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به این هتل مجلل هستند.

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده

هتل پارس ائل گلی

نام دیگری که در لیست هتل های تبریز به چشم می‌خورد، هتل پارس ائل گلی است. این هتل با نمایی شیشه‌ای جزو زیباترین هتل‌های پنج ستاره تبریز است. هتل ائل گلی با داشتن امکاناتی مانند انواع اتاق‌های اقامتی، مینی‌بار، سرویس روم، اینترنت، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی، رستوران و دور بودن از هیاهوی شهر گزینه مناسبی برای استراحت و تفریح است. نزدیک بودن به باغ وحش، پارک ائل گلی، پارک آبی، سورتمه هلیا، مسجد کبود و موزه قاجار می تواند از دیگر دلایل برای رزرو هتل ائل گلی باشد.

آدرس: تبریز، جنب پارک ائل گلی، هتل ائل گلی تبریز

هتل بین المللی گسترش تبریز

یکی دیگر از هتل های تبریز که در قلب شهر قرار گرفته، هتل بین المللی گسترش تبریز است. این هتل به دلیل نزدیک بودن در سطح شهر بهترین گزینه برای اقامت افرادی است که برای سفر کاری به این شهر آمده‌اند. هتل گسترش علاوه بر داشتن خدمات رفاهی مانند روم‌سرویس، اینترنت، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون و مبلمان خدمات تفریحی مانند استخر، سونا و جکوزی، آب‌درمانی و بدن‌سازی را در اختیار مسافران خود قرار داده است. با رزرو این هتل می توانید به بسیاری از اماکن تاریخی مانند موزه ادبی شهریار، مسجد جامع تبریز، بازار تبریز، مراکز تفریحی و مراکز تجاری شهر دسترسی داشته باشید.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، چهارراه آب‌رسان

هتل بین المللی شهریار

بی‌شک نام معروف‌ترین شاعر تبریز شهریار را بارها شنیده‌اید. این شاعر بزرگ تبریزی چنان محبوبیتی در این شهر دارد که نام یکی از هتل های تبریز را به افتخار این شاعر بزرگ، هتل بین المللی شهریار انتخاب کرده‌اند. زمانی که وارد این هتل می‌شوید در قسمت بالایی رزرواسیون هتل و پذیرش تصویر شهریار شاعر معروف تبریزی را می‌بینید. این هتل پنج ستاره با داشتن امکاناتی مانند سالن پذیرایی، اینترنت، سالن همایش، مرکز تجاری، خشکشویی، سونا و جکوزی، استخر مجزا، ماساژ، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، رستوران و … در لیست هتل های لوکس تبریز و ایران قرار دارد. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می توان به بازار تبریز، برج خلعت پوشان، پارک ائل گلی، مقبره شاعران تبریز و … اشاره کرد.

آدرس: تبریز، اول جاده ائل گلی

هتل آپارتمان استقبال تبریز

در یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها، یکی دیگر از هتل های تبریز به نام هتل آپارتمان استقبال قرار گرفته است. این هتل سه ستاره درست در منطقه‌ای با بیشترین تعداد جاذبه‌های گردشگری مانند بازار بزرگ، موزه سفال، مقبره شاعران و … قرار گرفته و مکان مناسبی برای علاقمندان به آثار تاریخی است. هتل آپارتمان استقبال با داشتن ۱۱ طبقه یکی از بلندترین ساختمان های تبریز محسوب می‌شود. از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل آپارتمان می‌توان به رستوران، حمام، سرویس بهداشتی، اینترنت، آسانسور، تهویه مطبوع و … اشاره کرد.

آدرس: تبریز، مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره شاعران، هتل آپارتمان استقبال

هتل بین المللی تبریز

در قلب شهر یکی دیگر از هتل های تبریز با معماری و سبکی متفاوت به نام هتل بین المللی تبریز قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره زیبا با داشتن امکاناتی مانند رستوران، استخر و پارکینگ، نزدیک بودن به خط مترو، دانشگاه، پارک ايل گلی و خانه استاد شهریار گزینه مناسبی برای اقامت در شهر تبریز است.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه دانشگاه، هتل بین المللی تبریز

سخن آخر

آشنا شدن با هتل های شهرها این امکان را به شما می‌دهد تا قبل از رزرو آنلاین هتل اطلاعات کامل درباره موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های هتل داشته باشید و بر اساس نیاز خود و نوع سفر، هتل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از هتل های تبریز را همراه با امکانات‌ خدماتی و رفاهی به شما معرفی کنیم تا در سفر بعدی خود به این شهر در هنگام رزرو هتل دچار مشکل نشوید. اگر شما نیز به عنوان مسافر در هریک از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید، تجربه خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

22 مرداد , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر