رزرو هتل ارزان در تهران

10 دقیقه زمان خواندن
رزرو-هتل-ارزان-در-تهران

تهران شهر پر رفت و آمدی است و در هر زمانی از سال مسافران زیادی به دلایل مختلفی به این شهر سفر می‌کنند. اگر قرار است شما برای یک سفر کاری کوتاه مدت به این شهر بروید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل ارزان است. این هتل‌ها با داشتن امکاناتی مناسب برای اقامتی کوتاه مدت بسیار به صرفه هستند. مهمترین نکته‌ای که برای رزرو هتل ارزان در تهران از بین هتل های تهران باید به آن توجه داشته باشید روز سفر است، اگر در تعطیلی‌ها و در ایامی که رویدادها یا نمایشگاه‌هایی در تهران برگزار می‌شود، به این شهر سفر کنید قیمت هتل‌ها به مراتب بیشتر است اما تهران چه تعداد هتل ارزان دارد؟ برای گرفتن جواب این سوال خواندن این مقاله را از دست ندهید.

هتل چهار ستاره آساره تهران

هتل آساره تهران از هتل های مدرنی است که در مرکز تهران قرار دارد. این هتل از هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی و مهرآباد است که همین امر باعث شده تا مسیر دسترسی به آن بسیار آسان باشد. هتل آساره در نزدیکی تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه فرش و ... قرار دارد. این هتل 4 ستاره در 11 طبقه و با امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، استخر، اینترنت، پارکینگ و ... به خوبی توانسته رضایت مسافران را جلب کند.

آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

رزرو هتل ارزان سه ستاره

هتل بلوط تهران

هتل بلوط تهران هتلی نوساز در منطقه ولنجک تهران است. این هتل را می‌توان از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر دانست. چرا که در منطقه خوش آب و هوای تهران قرار گرفته است و فضاهای بسیار تمیز و امکانات رفاهی مناسبی دارد.هتل بلوط از مناسب ترین گزینه ها برای مسافرانی است که می خواهند از شلوغی و ازدحام تهران دور باشند. این هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران و در شمال تهران واقع شده است، بنابراین مسافرانی که برای شرکت در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین المللی به تهران سفر می کنند می‌توانند با 5 دقیقه پیاده روی به راحتی به نمایشگاه برسند. از هتل بلوط به شاهراه بزرگ تهران نزدیک هستید، بنابراین به اکثر مکان‌های دیدنی شهر دسترسی دارید. نزدیک‌ترین آثار تاریخی به هتل کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران است. در صورتی که اهل خرید و پاساژ گردی هستید مراکز خرید توچال، بازار تجریش، پاساژ پالادیوم و ارگ در نزدیکی هتل بلوط واقع شده است.

آدرس: تهران، ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهار راه مقدس اردبیلی، سمت چپ، باغ گیاه پزشکی

هتل شهر تهران

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در شرق تهران هستید، پیشنهاد من به شما هتل سه ستاره شهر است. هتل شهر تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا و به دور از ترافیک شهری در دامنه جنگل‌ها قرار گرفته است. این هتل انواع واحدهای اقامتی مانند دبل، توئین، سینگل و آپارتمانی را داراست که بر اساس بودجه خود می‌توانید انتخاب کنید. نزدیک بودن به ایستگاه اتوبوس و تاکسی از مزیت‌های این هتل است. رستوران ایرانی، رستوران ملل، استخر و سونا، کافی‌شاپ و … از دیگر خدمات پذیرایی این هتل سه ستاره محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس، هتل شهر

هتل سه ستاره ورزش تهران

دیگر هتل ارزان تهران هتل ورزش است. هتل ورزش تهران از بهترین هتل‌‌های ارزان در مرکز تهران است. نزدیک بودن به موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، مراکز تجاری، مراکز درمانی، پارک لاله و مراکز درمانی از ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شود.

آدرس: تهران، فاطمی، خیابان حجاب، جنب کانون، پلاک ۱۶

هتل پژوهش تهران

هتل پژوهش تهران در منطقه‌ای آرام و به دور از شلوغی و ترافیک شهری قرار گرفته است. با رزرو هتل پژوهش می‌توانید از خدماتی مانند رستوران، باشگاه بدنسازی، سالن همایش، تاکسی سرویس و … برخوردار شوید.

آدرس: کیلومتر ۱۵ تهران به کرج، بلوار پژوهش ( پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران )

هتل مارلیک تهران

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان با ظاهری مدرن در پایتخت هستید، هتل مارلیک تهران می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. نزدیک بودن به مراکز تجاری و حمل و نقل عمومی مانند BRT از ویژگی‌های جغرافیایی این هتل است. رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن پذیرایی، خشکشویی، استخر، سونا، سالن بدنسازی، اینترنت و … از امکانات این هتل سه ستاره هستند.

آدرس: تهران، خیابان مفتح جنوبی، تقاطع خیابان سمیه، پلاک ۶۱

هتل ایرانشهر

هتل ایرانشهر تهران یکی از هتل‌های سه ستاره تهران است که با بافت سنتی خاصی که دارند، به خوبی پاسخگوی نیاز مسافران بوده است. این هتل در بخش مرکزی تهران قرار گرفته و همین امر باعث شده تا به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر و همچنین مترو دسترسی داشته باشد. با رزرو هتل ایرانشهر می‌توانید از امکاناتی مانند پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، ماهواره، تلفن و ... بهره‌مند شوید.

آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، بین خیابان سمیه و انقلاب

هتل دیاموند تهران

هتل دیاموند تهران از لوکس‌ترین و بهترین هتل های تهران است که در یک منطقه خوب قرار دارد. این هتل از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. هتل دیاموند با داشتن شش طبقه و واحدهای اقامتی تیپ A، B، C، D و رویال توانسته پاسخگوی نیاز تمام افراد باشد. از امکاناتی که با رزور این هتل به شما ارائه می‌شود، می‌توان به کلوپ ورزشی، استخر سرپوشیده، جکوزی، کافی شاپ، رستوان ایران و فرنگی، پارکینگ و ... اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان فرسته، خیابان مریم غربی، خیابان راز، شماره 6

هتل پامچال

هتل پامچال تهران از هتل‌های باکیفیت و خوبی است که در مرکز تهران قرار دارد. با توجه به امکانات بسیاری که این هتل ارائه می‌کند، می‌توانید تجربه‌ای از یک هتل 4 ستاره را داشته باشید. این هتل به مراکز خرید، ایستگاه مترو و اتوبوس بسیار نزدیک است. همچنین از جاذبه‌های گردشگری تهران که نزدیک به این هتل، می‌توان به کاخ گلستان، کاخ مرمر و سعد آباد اشاره کرد. امکانات هتل پامچال نیز شامل پارکینگ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و ... است.

آدرس: تهران، خیابان شهید مفتح، رو به روی دانشگاه خوارزمی، خیابان ثاقب، پلاک 22

هتل آپارتمان کیمیا

هتل آپارتمان کیمیا تهران (پارسی) هتل نزدیک دانشگاه تهران است و دسترسی آسانی به مترو و تاکسی دارد. این هتل به بازارهای خیابان جمهوری، مراکز فرهنگی و بازار بزرگ تهران نزدیک بوده و به همین دلیل برای افرادی که برای خرید به تهران سفر می‌کنند، هتل مناسبی است. از امکانات هتل آپارتمان کیمیا شامل آسانسور، نمازخانه، پارکینگ، رستوران چینی، رستوان ایرانی، کافی شاپ و ... است.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، خیابان نظر غربی، هتل پارسی

هتل امیر تهران

هتل امیر تهران هتلی که با سابقه طولانی در مرکز تهران قرار گرفته است. به دلیل اینکه این هتل نزدیک برج میلاد، بازار بزرگ تهران، میدان آزادی و ... است، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از امکانات هتل امیر می‌توان به رستوان ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، اینترنت، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین فرصت و ایرانشهر، پلاک 278

هتل البزر

هتل البرز تهران از دیگر هتل هایی است که در مرکز تهران قرار دارد و به همین دلیل به اماکن تفریحی، سیاحتی و گردشی بسیار نزدیک است. این هتل سه ستاره با داشتن امکاناتی نظیر پارکینگ، اینترنت، رستوران و ... توانسته خدمات کافی به مسافران ارائه کند.

آدرس: تهران، خیابان وصال شیرازی، تقاطع بزرگمهر، پلاک 22

هتل توچال تهران

ورزش‌های زمستانی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در بین ورزشکاران یا علاقمندان به این ورزش‌ها است. توچال تهران در همه ماه‌های سال پوشیده از برف است و مکان مناسبی برای تفریحات زمستانی است. اگر قصد دارید که شب را در این منطقه سپری کنید می‌توانید با استفاده از سامانه رزرواسیون مهر رزرو آنلاین هتل خود را انجام دهید. هتل توچال تهران از نزدیک‌ترین هتل‌ها به این منطقه و تله‌کابین توچال است. هتل توچال در دو طبقه و ۲۰ اتاق است. رستوران، اینترنت و سالن سرگرمی از امکانات این هتل محسوب می‌شود. این هتل برای پذیرش محدودیت‌هایی دارد و افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی، تنفسی،عروقی، فشار خون و زنان باردار در این هتل پذیرش نمی‌شوند.

آدرس: تهران، اتوبان شهید چمران،انتهای خیابان ولنجک، شرکت تله کابین توچال

هتل آپارتمان ونک

از دیگر هتل های ارزان در تهران می‌توان به هتل آپارتمان ونک تهران در نزدیکی میدان ونک اشاره کرد. این هتل که به تازگی بازسازی شده است از هتل‌های سه ستاره ارزان تهران محسوب می‌شود. نزدیک بودن به مراکز خرید آسمان و ونک و همچنین فاصله کم با رستوران زیبا و سنتی عالی قاپو از ویژگی های این هتل ارزان است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اعلام حریق، رستوران ایرانی، اینترنت رایگان، لابی و … اشاره کرد.

آدرس: تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان نجات الله جنوبی، نبش کوچه ارشد، هتل آپارتمان ونک

هتل پردیس تهران

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان اما لوکس در تهران هستید، هتل پردیس تهران گزینه مناسبی برای شما است. این هتل که در پارک فناوری تهران قرار دارد به تازگی ساخته شده است و داری ۳ طبقه و ۲۷ اتاق برای اقامت است. این هتل بسیار مناسب افرادی است که برای ماموریت کاری به شهرک فناوری پردیس آمده‌اند. رستوران، لابی، اینترنت، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تهویه مطبوع و … از دیگر امکانات این هتل ارزان در تهران است.

آدرس: کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، خیابان نوآوری ۸

هتل شیراز تهران

هتل شیراز تهران از دیگر هتل های ارزان و سه ستاره شهر است. این هتل با نزدیک بودن به مراکز تجاری، بازارها، سفارتخانه‌های آلمان و روسیه بهترین گزینه برای کسانی است که به قصد پروژه‌ کاری به تهران سفر می کنند. با رزرو هتل شیراز می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های تهران مانند کاخ گلستان، موزه عباسی و … نزدیک باشید. مهمترین ویژگی این هتل نزدیک بودن به مترو تهران است. ایستگاه‌های سعدی و دروازه دولت در خط یک از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به این هتل هستند.

آدرس: خیابان سعدی شمالی،بین خیابان منوچهری و مخبرالدوله

هتل سه ستاره اطلس تهران

هتل اطلس تهران از دیگر هتل‌های ارزان تهران است. نزدیک بودن به مرکز شهر و مراکز خرید از ویژگی‌های خوب برای رزرو هتل اطلس است. فضای سبز هتل، اینترنت، لابی، اینترنت، تلفن، یخچال، تلویزیون و … از دیگر امکانات این هتل است. ایستگاه مترو طالقانی با فاصله ۱۰ دقیقه پیاده روی برای بازدید از جاذبه‌هایی مانند کاخ گلستان، موزه عباسی و … گزینه مناسبی است.

آدرس: خیابان طالقانی، نرسیده به سپهبد قرنی، مقابل داروخانه هلال احمر، پلاک ۲۰۷

هتل مروارید تهران

هتل مروارید تهران از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در سال ۱۳۹۶ مجددا بازسازی شد. این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیک بودن به ایستگاه‌های مترو ولیعصر و شهدای هفت تیر بهترین گزینه برای رزرو هتل با قیمت مناسب در تهران است. این هتل همچنین به جاذبه‌هایی مانند پارک لویزان، شاطر عباسی، کاخ سعادت آباد و … نزدیک است.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، رو به روی مسجد الجواد، پلاک ۲۴

هتل رودکی تهران

از دیگر هتل های سه ستاره تهران می‌توان به هتل رودکی تهران اشاره کرد. فضای آرام و دلنشین، رستوران ایرانی، سرویس بهداشتی، حمام، اینترنتی، لابی و … همه از نکات مثبت برای رزرو هتل رودکی است. از نزدیک‌ترین مکان‌ها به این هتل تئاتر شهر، پارک دانشجو، کاخ گلستان و … است و می‌توان برای رفتن به این جاذبه‌ها از مترو ایستگاه ولیعصر در خط ۳ استفاده کنید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شهریار، پلاک ۱۲

هتل جهان تهران

اگر به دنبال رزرو هتل با قیمت مناسب در مرکز شهر هستید، هتل جهان تهران می‌تواند گزینه مناسب برای شما باشد. نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری، دانشگاه هنر، دانشگاه تهران، برج میلاد، دانشگاه امیرکبیر و … از دیگر مزیت‌های این هتل است. ایستگاه مترو ولیعصر نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و گزینه خوبی برای سفر درون شهری است.

آدرس: خیابان ولیعصر، نبش خیابان طالقانی، کوچه رحیم زاده

هتل سه ستاره حجاب تهران

هتل حجاب تهران از دیگر هتل های ارزان و سه ستاره تهران است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند اینترنت، لابی، صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ و … گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران است.

آدرس: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب

هتل پاریز تهران

از دیگر هتل های قیمت مناسب تهران می‌توان به هتل پاریز تهران در شمال تهران اشاره کرد. نزدیک بودن این هتل به محل برگزاری نمایشگاه‌ تهران، موزه گلستان، برج میلاد و … از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

آدرس: تهران، خیابان جردن، بین ظفر و میرداماد، بلوار مینا، پلاک ۲۰

هتل شهریار تهران

از دیگر هتل های ارزان در تهران می‌توان به هتل شهریار تهران در خیابان سعدی اشاره کرد. رستوران، صندوق امانات، اینترنت، لابی و … از امکانات این هتل سه ستاره است. نزدیک بودن به جاذبه‌هایی مانند کاخ گلستان، موزه عباسی از مزیت‌های این هتل است. همچنین اگر در هنگام رزرو هتل نزدیک بودن هتل به ایستگاه مترو برای شما اهمیت دارد، هتل شهریار با نزدیک بودن به ایستگاه‌های امام خمینی و پانزده خرداد گزینه مناسبی برای اقامت است.

آدرس: میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴

رزرو هتل ارزان دو ستاره

هتل مرکزی دو ستاره تهران

هتل مرکزی تهران از هتل‌های ارزان و قدیمی تهران است که به تازگی بازسازی شده است. نزدیک بودن به موزه سکه، پارک شهر و باغ سپهسالار از ویژگی‌های جغرافیایی این هتل است. با اقامت در این هتل ارزان دو ستاره می‌توانید از امکاناتی مانند پارکینگ، کافی‌شاپ، مینی‌بار، سالن پذیرایی، کافی‌نت، یخچال، خدمات پزشکی، خشکشویی و … برخوردار شوید.

آدرس: تهران، خیابان لاله زار نو، نرسیده به چهارراه منوچهری، پایین‌تر از سینما کریستال

هتل اورین تهران

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در مرکز تهران و موقعیت عالی هستید، پیشنهاد من به شما هتل اورین تهران است. این هتل دو ستاره با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیک بودن به مراکز تجاری، ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس و دانشگاه تهران توانسته رضایت بسیاری از مسافران را برای یک سفر ارزان جلب کند. سالن پذیرایی، پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت و … از امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه مجد، پلاک ۱۲

هتل مینا تهران

هتل دو ستاره مینا در خیابان مفتح جنوبی قرار گرفته است و فاصله‌ای ۲۰۰ متری با ایستگاه مترو طالقانی و انقلاب دارد. اگر قصد خرید از بازار بزرگ تهران را دارید، رزرو هتل مینا تهران گزینه بسیار مناسبی برای شما است. رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، خانه‌داری و تاکسی سرویس از امکانات این هتل است.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر،خیابان دکتر مفتح جنوبی، بعد از چهارراه سمیه، روبروی دانشگاه تربیت معلم، پلاک ۸۲

هتل حافظ تهران

هتل حافظ تهران دیگر هتل ارزان تهران است که در نزدیکی موزه‌ها قرار گرفته است. موزه رضا عباسی، کاخ گلستان، برج میلاد و … از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این هتل هستند. یخچال، تلفن، رستوران، مینی‌بار، کافی‌شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس و … از امکانات هتل حافظ محسوب می‌شوند.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، فردوسی جنوبی، کوچه بانک، شماره ۱۸

هتل دانش تهران

اگر به دنبال رزرو هتل ارزان در غرب تهران هستید، هتل دانش تهران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. نزدیک بودن هتل به پژوهشگاه شیمی، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و … از ویژگی های این هتل است.

آدرس: تهران، ضلع شمالی آزادراه تهران کرج، خروجی دانشگاه شریف، خیابان دانش، پژوهشگاه شیمی

هتل آرمان تهران

هتل آرمان تهران از دیگر هتل‌های دو ستاره و ارزان تهران است. این هتل با ۵ طبقه و ۵۵ واحد اقامتی گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران است. رستوران، اینترنت، لابی، پارکینگ،کافی‌شاپ، رستوران، مینی‌بار و … از دیگر امکانات اقامتی این هتل است. هتل آرمان در نزدیکی ایستگاه مترو ملت قرار گرفته است و به جاذبه‌هایی مانند کاخ گلستان و موزه عباسی نیز نزدیک است.

آدرس: خیابان سعدی، خیابان اکباتان، نرسیده به مترو ملت، هتل آرمان

هتل الیان تهران

هتل الیان تهران با نزدیک بودن به مرکز شهر و داشتن دو طبقه و ۳۷ واحد اقامتی از هتل‌های ارزان و دو ستاره تهران است. نزدیک بودن به بازار بزرگ، مراکز تجاری، موزه آبگینه موزه سکه و … گزینه مناسبی برای رزرو هتل برای تاجران است.

آدرس: تهران، خیابان سعدی، پایین‌تر از خیابان امیر کبیر، بلوک ۹

هتل دو ستاره جهانگردی شمشک

اگر برای تفریح و ورزش‌های زمستانه به تهران و شمشک سفر می‌کنید و به دنبال رزرو هتل در نزدیکی این منطقه هستید، هتل جهانگردی شمشک تهران می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اینترنت، لابی، رستوران، لابی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، تلویزیون، ماهواره و … از امکانات این هتل دو ستاره هستند.

آدرس: ۳۴ کیلومتری لشکرک زردبند، مسیر فشم میگون شمشک، هتل جهانگردی شمشک

رزرو هتل ارزان یک ستاره

هتل آپارتمان پرنیان تهران

اگر تمایلی به اقامت در هتل ندارید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل آپارتمان پرنیان تهران است. این هتل ارزان با داشتن امکاناتی کامل و کادر اجرایی می‌تواند گزینه خوبی برای داشتن اقامتی کم هزینه در تهران باشد.

آدرس: تهران، فاطمی، میدان گلها، انتهای خیابان مرداد، خیابان نوید غربی، هتل آپارتمان پرنیان

31 مرداد , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر