هتل رودکی تهران

آدرس تهران - خیابان انقلاب - خیابان شهریار - پلاک ۱۲
نوع اتاق
قیمت
یک تخته
یک تخته
حداکثر ظرفیت : 1 نفر
30,000,000 ریال
تا 12% تخفیف
26,600,000 ریال
دو تخته
دو تخته
حداکثر ظرفیت : 2 نفر ، 2 سرویس اضافه (شامل هزینه)
32,000,000 ریال
تا 7% تخفیف
29,800,000 ریال

درباره هتل رودکی تهران

توضیحات:

تفریح و گشت و گذار در تهران و انجام امور شخصی در آن با انجام رزرو هتل مناسب بسیار دلپذیرتر می شود. هتل رودکی تهران هتلی 3 ستاره در این شهر است. این هتل، با سابقه بسیار در صنعت هتلداری در سال 1348 افتتاح شد و سپس برای بالا بردن کیفیت خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این مجموعه در 9 طبقه ساخته شده است. در این طبقات تعداد 49 اتاق برای اقامت مسافران با امکانات مختلف در نظر گرفته شده است. این هتل با داشتن پرسنلی مجرب و امکاناتی مطلوب میزبانی مناسب برای اقامت شما در پایتخت است.

موقعیت و آدرس هتل رزیدانس رودکی تهران

در میان هتل های تهران، این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی چهارراه ولیعصر دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط مهم تهران دارد. از لحاظ موقعیت دقیق جغرافیایی هتل رزیدانس رودکی تهران را می توان پس از ورود به تهران در خیابان انقلاب، بین خیابان رازی و خارک، خیابان شهریار، پلاک 12 مشاهده کرد. همچنین موقعیت بسیار مناسب این هتل دسترسی به ایستگاه های مترو را برای مسافران راحت کرده است؛ ایستگاه قطار شهری فردوسی، ولیعصر، تئاتر شهر، دروازه دولت، حسن آباد و... در فاصله ای اندک از این هتل قرار گرفته اند. همچنین اگر رفت و آمد در تهران را با وسایل حمل و نقل عمومی دیگر ترجیح می دهید باید بگوئیم که ایستگاه های BRT، اتوبوس و تاکسی هم در فاصله ای اندک از هتل رودکی تهران واقع شده اند.

امکانات هتل رودکی تهران

در این هتل خدمات متنوع و به روزی برای راحتی هر چه بیشتر شما مهمانان گرامی ارائه می شود. این خدمات را در زیر نام می بریم.

رستوران هتل رزیدانس رودکی تهران

رستوران هتل رزیدانس رودکی تهران در طبقه همکف هتل واقع شده است. این رستوران با نام لاپیدوس در محیطی دلنشین و آرام انواعی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای پذیرایی از مهمانان سرو می کند.

سالن چند منظوره هتل رودکی تهران

سالن موجود در این هتل با فضایی زیبا و آرام آماده برگزاری مراسم مختلف مانند جشن، مهمانی، سمینار و... است. همچنین این سالن علاوه بر داشتن چیدمانی مناسب، دارای امکانات صوتی و تصویری مدرن برای ارائه خدمات به مهمانان است.

امکانات دیگر هتل رزیدانس رودکی تهران

خدمات متنوع دیگری هم برای راحتی هر چه بهتر شما عزیزان در هتل رودکی تهران وجود دارد؛ فکس، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، اینترنت و تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، سیستم اعلام حریق، لابی، اتاق چمدان، آسانسور، پله اضطراری، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، لاندری (خشکشویی) و خدمات برای معلولین از جمله امکانات دیگر در این مجموعه هستند.

قوانین رزرو آنلاین هتل رودکی تهران

قوانین مختلفی در مورد رزرو آنلاین هتل رزیدانس رودکی تهران وضع شده است. توجه به این قوانین اقامتی آرام و بدون دغدغه را برای شما به دنبال دارد. یکی از این قوانین در مورد کنسلی هتل است، به این صورت که در ایام غیرپیک کنسلی رزرو تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان بدون جریمه است. همچنین کنسلی رزرو تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 50 درصد از نرخ اتاق به ازای یک شب است. و در نهایت کنسلی رزرو تا 0 ساعت قبل از ورود مهمان شامل 100 درصد از نرخ اتاق به ازای یک شب می شود.

علاوه بر این در صورتی که سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، اقامت وی در هتل رودکی تهران رایگان است. همچنین اگر مهمان در بازه 3 تا 8 سال باشد مبلغ رزرو 50 درصد از نرخ برد حساب می شود. لازم به ذکر است که ساعت ورود و خروج مهمان به اتاق های این هتل به ترتیب 14 و 12 است.

فاصله هتل رزیدانس رودکی تهران تا اماکن مهم

موقعیت مکانی بسیار عالی هتل رزیدانس رودکی تهران موجب شده تا مسافران ساکن در آن دسترسی راحتی به اماکن مهم از جمله وسایل حمل و نقل داشته باشند؛ اگر با هواپیما به پایتخت سفر می‎ کنید از فرودگاه امام خمینی در زمانی 55 دقیقه ای و از فرودگاه مهرآباد در زمانی 19 دقیقه ای به این اقامتگاه می رسید. همچنین پایانه های مسافربری شرق در زمانی 22 دقیقه ای (12 کیلومتری)، ترمینال غرب در زمانی 24 دقیقه ای (9 کیلومتری)، پایانه مسافربری جنوب در زمانی 16 دقیقه ای (8 کیلومتری) و ترمینال بیهقی در زمانی 15 دقیقه ای (8 کیلومتری) از این هتل واقع شده اند.

در ضمن ایستگاه راه آهن تهران هم در فاصله ای اندک از این مجموعه قرار گرفته است؛ اگر با قطار عازم تهران هستید می توانید در زمانی کوتاه و در حدود 15 دقیقه (5 کیلومتر) از ایستگاه راه آهن خود را به هتل رودکی تهران برسانید. علاوه بر این موارد، برای رفتن به نمایشگاه بین المللی تهران فقط کافی است تا زمانی 21 دقیقه ای (14 کیلومتری) را از این هتل با خودرو طی کنید.

آدرس هتل رودکی تهران

تهران - خیابان انقلاب - خیابان شهریار - پلاک ۱۲
تلفن راهنمای رزرو اینترنتی :
فاصله هتل تا جاذبه ها
فاصله تا کاخ گلستان : 4 کیلومتر و 53 متر
11 دقیقه با خودرو
فاصله تا موزه رضا عباسی : 7 کیلومتر و 298 متر
21 دقیقه با خودرو
فاصله تا برج میلاد : 13 کیلومتر و 984 متر
26 دقیقه با خودرو
فاصله تا مجموعه سعدآباد : 15 کیلومتر و 654 متر
33 دقیقه با خودرو
مطالب خواندنی
ثبت نظرات مسافران درمورد هتل
  • درصد رضایتمندی
  • آرامش، پاکیزگی و وضعیت اتاق‌ها
  • کیفیت رستوران و کافی شاپ
  • خدمات و نحوه برخورد کارکنان