رزرو هتل ارزان در کیش

9 دقیقه زمان خواندن
رزرو-هتل-ارزان-در-کیش

سفر کردن جزو جدانشدنی از زندگی بشر است زیرا انسان همیشه به دنبال تجربه کردن مکان‌ها و کارهای جدید و شگفت‌انگیز است. ایران کشور بزرگ و پهناوری است که با سفر کردن به شهرهای مختلف آن می‌توان تجربیات جدیدی کسب کرد. جزیره کیش که در استان هرمزگان قرار گرفته است امروزه به یکی از مقاصد گردشگری و تفریحی ایران تبدیل شده است و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. سواحل زیبا، مراکز خرید، مراکز تفریحی و … همه از جاذبه‌های گردشگری این جزیره هستند. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا چند هتل ارزان ولی باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

رزرو هتل ارزان پنج ستاره ویدا کیش

اگر قصد اقامت در یک هتل ارزان و پنج ستاره را دارید پیشنهاد من به شما هتل ویدا کیش است. این هتل نوساز با قرار گرفتن در مرکز شهر و نزدیک به بسیاری از جاذبه‌های تفریحی مانند بولینگ مریم، قایق‌های کف شیشه‌ای، پلاژ بانوان و … از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. اینترنت، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاهی، مینی‌بار، استخر، سونا و جکوزی و … از دیگر امکانات این هتل هستند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار موج، هتل ویدا

هتل کوروش کیش

هتل کوروش دیگر هتل ارزان کیش است. این هتل پنج ستاره که به تازگی ساخته شده است و اولین هتل سبز ایران با ۱۶ طبقه و ۱۹۸ واحد اقامتی است. نزدیک بودن به مراکز خرید پردیس، باغ وحش کیش و … از ویژگی های مکانی این هتل است. نکته مهمی که در هنگام رزرو آنلاین هتل کوروش باید به آن توجه کنید، ورودی هتل است که فاقد رمپ است و باید برای رفتن به داخل هتل از پله استفاده کنید.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، هتل پنج ستاره کوروش

هتل بین المللی کیش

شاید تصور کنید پیدا کردن یک هتل ارزان و پنج ستاره در کیش کار دشواری باشد اما سامانه رزرواسیون مهر برای رزرو آنلاین هتل به شما کمک می‌کند. هتل بین المللی کیش از دیگر هتل‌های این جزیره زیبا است. استخر، سونا و جکوزی، حمام، رستوران، کافی‌شاپ و … برخی از امکانات این هتل هستند. باغ پرندگان، کوه نور و بوستان دانش از جاذبه‌های نزدیک به هتل بین المللی هستند.

آدرس: تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا، هتل بین المللی کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان دیگر هتل ارزان کیش است. این هتل با داشتن امکانات بسیاری مانند کافی‌نت، اینترنت، صندوق امانات، رمپ ورودی، تلفن، یخچال، ماهواره، چشم‌اندازی رو به دریا، استخر، سالن ورزشی و … یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کیش است. نزدیک بودن به بازارها، ساحل، بولینگ مریم و … از ویژگی‌های جغرافیایی این هتل است.

آدرس: کیش، جنب بازار پردیس، پشت بازار پانیذ، هتل شایگان

هتل ارزان پانوراما کیش

هتل پانوراما از دیگر هتل‌های نوساز و با ظاهری مدرن در کیش است. این هتل ارزان در ۱۵ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۶۷ واحد اقامتی است. نزدیک بودن به سواحل زیبای خلیج فارس، مراکز تجاری مانند زیتون و … از مزیت‌های مکانی این هتل محسوب می‌شود. اینترنت، پارکینگ، رستوران، سرویس بهداشتی و … از دیگر امکانات رفاهی هتل پانوراما است.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، روبروی برج دیپلمات

رزرو هتل ارزان هلیا کیش

اگر دوست دارید هتل محل اقامت‌تان در نزدیکی ساحل و روبروی آب‌های خلیج فارس باشد، هتل ارزان و چهار ستاره هلیا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل هلیا در نزدیکی جاذبه‌های بسیاری مانند بولینگ مریم، بازارها و … قرار گرفته است و می‌توان ساعات خوبی را در آن‌جا گذراند.

آدرس: کیش، بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون، هتل هلیا

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف که در گروه هتلداری سورینت قرار دارد، دیگر هتل ارزان کیش است. این هتل چهار ستاره با داشتن امکاناتی مانند کافی‌شاپ، اینترنت و … گزینه مناسبی برای اقامت در کیش است. اسکله تفریحی، مراکز خرید، مسیر دوچرخه و … از دیگر جاذبه‌های اطراف این هتل است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار امیر کبیر، هتل سورینت صدف

هتل آرامیس کیش

هتل چهار ستاره آرامیس دیگر هتل ارزان کیش با نزدیک بودن به مراکز خرید و تفریحی گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان در این جزیره است. سالن کنفرانس، رستوران و کافی‌شاپ برخی از امکانات رفاهی هتل آرامیس هستند.

آدرس: کیش، میدان پردیس، هتل چهار ستاره آرامیس

هتل بزرگ ارم کیش

اگر علاوه بر قیمت، منظره نیز برای شما در هنگام رزرو هتل اهمیت دارد، پیشنهاد من به شما انتخاب هتل ارزان ارم کیش است. این هتل با داشتن منظره‌ای رو به دریا و رو به ساحل یکی از بهترین هتل‌های کیش برای رها شدن از استرس‌های روزانه است. هتل ارم کیش با فراهم کردن امکاناتی مانند آسانسور، آنتن مرکزی، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، تلویزیون، فضای سبز و … توانسته یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش باشد. ساحل مرجانی، بولینگ مریم، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، پارک آهوان و … از دیگر جاذبه های گردشگری کیش در اطراف این هتل هستند.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، بلوار خیام، هتل بزرگ ارم کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان دیگر هتل ارزان کیش است و در نزدیکی دریا قرار دارد. این هتل با داشتن امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی و نزدیک بودن به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان در این جزیره است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، هتل آریان

هتل چهار ستاره پارمیدا

هتل پارمیدا کیش با قرار گرفتن در روبروی پارک شهر و نزدیک به دریا دیگر هتل ارزان این جزیره زیبا است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، سالن ماساژ، استخر و … آماده پذیرایی از مسافران در هر زمانی است. نزدیکی به بازارهای کیش، بولینگ مریم و … از ویژگی‌های جغرافیایی این هتل است.

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، هتل پارمیدا

هتل فلامینگو کیش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره کیش، هتل فلامینگو است. اگر قصد سفر به کیش را دارید تابستان فصل مناسبی برای اقامت در یک هتل ارزان مانند هتل فلامینگو است. فضای سبز، استخر، آلاچیق، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، کافی‌شاپ، رستوران و … از امکانات رفاهی این هتل است. نزدیک بودن به اسکله تفریحی، قایق‌های کف شیشه‌ای مراکز خرید از دیگر ویژگی‌های جغرافیایی این هتل چهار ستاره است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا، هتل فلامینگو

رزرو هتل آفتاب شرق کیش

بسیاری از گردشگران اقامت در یک هتل ساحلی را به هتل‌های داخل شهر ترجیح می‌دهند. هتل آفتاب شرق دیگر هتل ارزان کیش است که در منطقه ساحلی و بومی جزیره قرار گرفته است. سرویس بهداشتی، رستوران، آسانسور و … از امکانات این هتل سه ستاره است. شهر زیرزمینی کاریز، نخلستان باغ بهشت، قنات پایاب کیش و قنات‌ها از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به این هتل هستند.

آدرس: جزیره کیش، میرمهنا، ابتدای بلوار جاسک، هتل آفتاب شرق

هتل گراند کیش

هتل گراند دیگر هتل ارزان کیش است که در نزدیکی دریا و مراکز خرید قرار گرفته است. نزدیک‌ترین بازار به این هتل بازار ونوس با هفت دقیقه پیاده روی است. یخچال، تلویزیون، رستوران، تهویه مطبوع و … از دیگر خدمات این هتل سه ستاره است.

آدرس: کیش، روبروی هتل ونوس، هتل گراند کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش با قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید کیش، دیگر هتل ارزان این جزیره است. رستوران، کافی‌شاپ، مینی‌بار، حمام، سرویس بهداشتی و … از امکانات رفاهی این هتل سه ستاره هستند.

آدرس: کیش، بلوار دریا، مقابل بازار زیتون، هتل آرامش

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز دیگر هتل ارزان کیش است که در نزدیکی دریا قرار دارد. این هتل سه ستاره با داشتن امکاناتی مانند رستوران، چایخانه، فضای سبز، کافی‌شاپ و … گزینه مناسبی برای داشتن اقامتی اقتصادی در این جزیره زیبا است. مراکز تجاری، بولینگ مریم و … از جاذبه‌های نزدیک به هتل سان رایز هستند.

آدرس: جزیره کیش، روبروی بازار پردیس ۲، هتل سان رایز

هتل جام جم کیش

هتل جام جم با داشتن امکانات رفاهی و خدماتی مانند خانه‌داری، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، اینترنت و … دیگر هتل ارزان کیش است. اسکله تفریحی، مراکز تجاری، قایق‌های کف شیشه‌ای از مزیت‌های جغرافیایی این هتل است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، هتل جام جم

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان از دیگر اقامتگاه‌های ارزان در کیش در نزدیکی دریا است. اقامت در این هتل ارزان برای عاشقان خرید کردن به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید بهترین گزینه است. سرویس بهداشتی، رستوران، سالن همایش و … از امکانات رفاهی این هتل سه ستاره است.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بازار زیتون، هتل پارسیان

هتل آنا کیش

هتل آنا دیگر هتل ارزان کیش است. اگر عادت به پیاده روی روزانه دارید، هتل آنا به دلیل داشتن حیاطی بزرگ و نزدیک بودن به ساحل، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از امکانات این هتل سه ستاره می‌توان به یخچال، سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی، اتاق جلسات، فضای سبز، اینترنت، تلفن، تلویزیون، رستوران و … اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، هتل آنا

هتل ویلای ارم کیش

مجموعه ویلاهای ارم کیش از دیگر هتل‌های ارزان برای اقامت در این شهر هستند. این مجموعه در داخل هتل بزرگ ارم قرار گرفته است و شما می‌توانید در هنگام سفر به این جزیره از این اقامتگاه‌ها استفاده کنید. فضای سبز، نزدیک بودن به دریا، سرویس بهداشتی، حمام و … از ویژگی های هتل ویلای ارم کیش است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام، هتل ویلای ارم کیش

هتل سیمرغ کیش

اگر تمایل به اقامت و دسترسی راحت‌تر به جاذبه‌های تفریحی کیش دارید و ترجیح می‌دهید در یک هتل ارزان قیمت اقامت داشته باشید، هتل سیمرغ در جنوب شرقی کیش بهترین گزینه برای شما است. این هتل ساحلی با قرار گرفتن در نزدیکی دریا و ساحل گزینه انتخابی بسیاری از خانواده‌ها در هنگام رزرو هتل است. غواصی، آکواریوم، پارک دلفین‌ها، پارک خزندگان، دوچرخه سواری و … از جاذبه‌های نزدیک به این هتل ساحلی است.

آدرس: جزیره کیش،ابتدای خیابان جهان، بعد از بازار مرجان‌ها، هتل سیمرغ

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یا لاله سابق از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش است که اخیر بازسازی شده است. معماری این هتل بسیار به معماری دوران هخامنشیان شباهت دارد. اگر قصد یک اقامت اقتصادی را در کیش دارید، هتل لوتوس کیش می‌تواند هتل ارزان و مناسبی برای شما باشد. رستوران، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … از دیگر خدمات رفاهی این هتل سه ستاره است. نزدیک بودن به دانشگاه بین المللی کیش، بازارها و ساحل از مزایای جغرافیایی این هتل است.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، مقابل بازار مروارید، هتل لوتوس

هتل سه ستاره آبادگران

هتل آبادگران دیگر هتل ارزان و سه ستاره کیش است. این هتل توانسته با فراهم کردن امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و نزدیک بودن به جاذبه‌‌هایی مانند ساحل، بولینگ مریم، بازارها و قایق‌های شیشه‌ای اقامتگاهی مناسب برای خانواده‌ها باشد. این هتل دارای واحد ۷۶ اقامتی در باب اتاق و ویلا است و شما می‌توانید از طریق سامانه رزرواسیون مهر اقدام به رزرو آنلاین هتل کنید.

آدرس: جزیره کیش،خیابان پروین اعتصامی، هتل آبادگران

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش دیگر هتل ارزان کیش است. هتل شایلی در دو طبقه ساخته شده و فاقد آسانسور است. رستوران، سرویس بهداشتی، حمام، کافی‌شاپ و … از امکانات این هتل سه ستاره محسوب می‌شود. اگر تمایل دارید در نزدیکی اسکله تفریحی و بازارهای کیش اقامت داشته باشید، هتل شایلی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس: انتهای بلوار دریا، هتل سه ستاره شایلی کیش

مجموعه ویلایی شباویز کیش

اگر تمایل دارید به صورت خانوادگی و با تعداد زیاد به جزیره کیش سفر کنید و به دنبال هتل ارزان برای اقامت هستید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل یا مجموعه ویلایی شباویز کیش است. رستوران، حمام، سرویس بهداشتی و … از دیگر امکانات این هتل دو ستاره است. غواصی، پارک خزندگان و پارک دلفین از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری در نزدیک این هتل هستند.

آدرس: کیش، جاده جهان، مجموعه ویلایی شباویز

هتل دو ستاره تماشا کیش

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش هتل تماشا دیگر هتل ارزان و دو ستاره کیش است. سرویس بهداشتی، حمام، رستوران، لابی، نزدیک بودن دریا، اسکله تفریحی و بازارهای کیش از مزایای این هتل دو ستاره هستند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان رودکی، هتل تماشا

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش دیگر هتل ارزان و دو ستاره کیش در مجاورت مراکز تجاری این جزیره است. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده است و دارای ۸۴ واحد اقامتی است. رستوران، سرویس بهداشتی، حمام، نزدیک بودن به مراکز تجاری پردیس ۱و ۲ و کارتینگ از امکانات هتل پانیذ است.

آدرس: جزیره کیش،خیابان اندیشه، مقابل پردیس ۲، هتل پانیذ کیش

هتل ققنوس کیش

دیگر هتل ارزان و دو ستاره کیش، هتل ققنوس است. این هتل با قرار گرفتن در مرکز جزیره و نزدیک بودن به بسیاری از بازارها و جاذبه‌های شهر انتخاب مناسبی برای یک سفر کم هزینه به کیش است. رستوران با فضایی دلنشین، سرویس بهداشتی، سالن همایش، فضای سبز و … از ویژگی‌های محیطی این هتل است.

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار دریا، هتل ققنوس

رزرو هتل ویلایی اسپادانا کیش

اگر تمایل دارید در واحدهایی مجزا اقامت داسته باشید، هتل‌های ویلایی می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. هتل ویلایی اسپادانا از دیگر مجموعه‌های ویلایی کیش هستند. از امکانات این هتل ارزان می‌توان به سرویس بهداشتی، فضای سبز، لابی و … اشاره کرد. این مجموعه همچنین به بسیاری از جاذبه‌های کیش مانند پلاژ بانوان، اسکله تفریحی و همچنین دانشگاه آزاد نیز نزدیک است.

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار ایران، هتل ویلایی اسپادانا

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم دیگر هتل ارزان کیش است که در دو فاز جدید و قدیم آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. نزدیک بودن به دریا، اسکله تفریحی، مراکز خرید و … همه از ویژگی‌های جغرافیایی این هتل هستند. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده است و دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است. رستوران، لابی، اینترنت، پارکینگ و کافی‌شاپ از امکانات این هتل دو ستاره است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل، هتل دو ستاره ریان قائم کیش

20 شهریور , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر