معرفی بهترین هتل های شیراز

5 دقیقه زمان خواندن
معرفی-بهترین-هتل-های-شیراز

شیراز، شهر گل و تاریخ و ادبیات، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان و غیر ایرانیان است. هر ساله، بخصوص در آغاز فصل بهار شیراز به یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ایران تبدیل می‌شود. گردشگران زیادی از سراسر دنیا با هدف گشتن در این شهر تاریخی و زیبا و همچنین خوردن غذاهای خوشمزه به آن وارد می‌شوند. یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای این گردشگران برای گذراندن تعطیلات خود داشتن یک اقامتگاه مناسب است. با توجه به این که شهر شیراز مکان‌های دیدنی زیادی دارد، معمولا گردشگران مدت زمان زیادی را در این شهر سپری خواهند کرد. بنابراین داشتن یک هتل مناسب به آن‌ها کمک می‌کند از اقامت خود در این شهر لذت ببرند و در نهایت سفری به یاد ماندنی داشته باشند. به همین منظور در این مطلب به معرفی برترین هتل های شیراز خواهیم پرداخت.

هتل بزرگ شیراز *****

هتل بزرگ شیراز یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل های شیراز است. موقعیت مکانی بسیار مناسب آن در کنار معماری، امکانات و زیبایی تحسین برانگیز باعث شده این هتل یکی از برترین هتل های شیراز برای گردشگران باشد. با اقامت در هتل بزرگ شیراز شما به بسیاری از مراکز گردشگری این شهر، از جمله حافظیه، دروازه قرآن و باغ جهان نما به آسانی دسترسی دارید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل بزرگ شیراز وجود اتاق‌های مرتبط با هم است که تحت عنوان Connected Room شناخته می‌شوند. اگر با خانواده یا اقوام خود به این شهر زیبا سفر می‌کنید می‌توانید از این موقعیت به منظور داشتن فضای بیشتر برای اعضای خانواده خود استفاده کنید. این هتل مجهز به استخر و سالن بدنسازی است، بنابراین در طول سفر فرصتی مناسب جهت ورزش کردن برای شما فراهم می‌کند. در رستوران هتل بزرگ شیراز نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

هتل زندیه *****

در بین برترین هتل های شیراز می‌توان به هتل زندیه اشاره کرد که در خیابان هجرت واقع شده است. برجسته‌ترین ویژگی این هتل معماری کلاسیک و فوق العاده زیبای آن است. اقامت در این هتل خود می‌تواند یکی از بهترین بخش‌های سفر شما به شهر شیراز باشد. علاوه بر معماری زیبا و منحصر به فرد، دکوراسیون و چیدمان این هتل نیز بسیار چشم نواز و فریبنده است. هتل زندیه دارای یک حیاط زیبا با طراحی کلاسیک است که می‌توانید اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید. همچنین در صورت علاقه به انجام تمرینات ورزشی نیز می‌توانید از استخر، سونا و سالن بدنسازی هتل استفاده کنید. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. علاوه بر این در صورت تمایل برای خرید صنایع دستی شهر شیراز می‌توانید از فروشگاه اختصاصی این هتل استفاده کنید.

هتل هما *****

نام این هتل برای افرادی که به نقاط مختلف ایران سفر می‌کنند بسیار آشنا است. یکی از شهرهایی که می‌توانید در آن از خدمات مجموعه هتل هما استفاده کنید شیراز است. هتل هما متعلق به شرکت هواپیمایی هما است و قدمتی ۴۰ ساله دارد. در این هتل علاوه بر لذت بردن از معماری خیره کننده، می‌توانید از امکاناتی همچون چشم انداز باغ‌های زیبای شهر شیراز، رستوران‌های مجلل، سالن کنفرانس، کافی شاپ، کافی نت، آرایشگاه و استخر استفاده کنید و اقامتی فراموش نشدنی در این شهر زیبا برای خود فراهم آورید.

هتل پارس *****

هتل پارس به صورت دو برج در کنار هم ساخته شده است. با انتخاب این هتل می‌توانید در اتاق‌هایی با چشم اندازه زیباترین بخش‌های شهر شیراز اقامت داشته باشید. همچنین این امکان را خواهید داشت که از امکانات مناسب این هتل، همچون سالن ورزشی، استخر، فضای سبز و رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بهره ببرید.

هتل چمران، از مجلل‌ترین هتل های شیراز *****

از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل های شیراز می‌توان به هتل چمران اشاره کرد. معماری چشم نواز در کنار چشم اندازهای زیبا باعث شده این هتل به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های گردشگران شهر شیراز تبدیل شود. در این هتل می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، سونا، حمام مغربی، رستوران ایتالیایی و کافی شاپ بهره ببرید.

هتل کریم خان، دارای زیباترین معماری در بین هتل های شیراز ****

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل کریم خان معماری سنتی و تحسین برانگیز آن است. این معماری ویژه را می‌توانید در کلیه بخش‌های هتل، از جمله اتاق‌ها، استخر و سالن بدنسازی مشاهده کنید. با انتخاب هتل کریم خان این فرصت را خواهید داشت که علاوه بر اقامت در اتاق‌هایی بسیار شیک و زیبا از امکاناتی همچون ترنسفر فرودگاهی، چایخانه سنتی با انواع نوشیدنی و دسرهای ایرانی و فرنگی و همچنین فروشگاه صنایع دستی بهره ببرید.

هتل آریوبرزن ****

یکی از هتل های شیراز که باعث می‌شود شما دسترسی مناسبی به مکان‌های گردشگری این شهر داشته باشید هتل آریوبرزن است. با اقامت در این هتل در کنار دسترسی آسان به مجموعه زندیه، حافظیه، سعدیه، شاهچراغ و باغ ارم این فرصت را خواهید داشت که از امکاناتی نظیر سالن بیلیارد، رستورانی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین اتاق‌هایی با فضای آرام و دلنشین بهره ببرید.

03 تیر , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر