نگاهی به تقویم سال 96

10 دقیقه زمان خواندن
نگاهی به تقویم سال 96

سال جدید و تعطیلات آن

بیشتر افراد اهل برنامه‌ریزی هستند، برای مراسمی خاص، جشن‌ها و یا مسافرت‌ها، که چه‌کارهایی انجام دهند تا به هدف دلخواهشان برسند. خیلی‌ها از اهمیت برنامه‌ریزی برای رویدادها و اتفاقات مهم زندگی آگاه‌اند، اما تعداد کمی وجود دارند که از اهمیت برنامه‌ریزی برای تمام زندگی خود آگاهی لازم را داشته باشند. اغلب مردم برنامه‌ریزی نمی‌کنند تا شکست بخورند. بلکه در برنامه‌ریزی که انجام دادند شکست می‌خورند.

عملاً ما با این سه راه روبرو می‌شویم: اینکه یا خودمان سبب روی دادن اتفاقات زندگی خود باشیم، یا کناری بایستیم و آن اتفاق را نظاره‌گر باشیم، یا از آن اتفاق روی داده گیج و مبهوت بمانیم. پس چنانچه بخواهیم مطابق به میل خود زندگی کنیم باید جز آن دسته از افرادی باشیم که خود سبب پیش آمدن آن رویدادها و اتفاقات باشیم، البته اتفاقات خوب و خوشایند، و لازمه این اتفاقات داشتن برنامه‌ریزی است.

اکنون که کم‌کم به انتهای سال 95 نزدیک می‌شویم بهترین فرصت است تا نگاهی به تقویم سال 96 بندازیم و از تعطیلات و فرصت‌های پیش رو بهترین استفاده را ببریم. از همین الان یک برنامه سفر خوب برای خود و خانواده خود داشته باشیم. سفری که می‌تواند یک خاطره خوش و یک اتفاق به‌یادماندنی را برایتان رقم بزند.

لحظه تحویل سال 1396 هجری شمسی در ساعت 13 و 58 دقیقه و 4 ثانیه است. روزهای تعطیل سال 96 را با هم مرور می‌کنیم تا از فرصت‌های پیش رو بیشترین استفاده را ببریم.

با توجه به تعطیلی مدارس در نوروز دست خیلی از خانواده‌ها برای رفتن به یک سفر خوب باز است. اگر از همین الان شهر و هتل خود را انتخاب کنید، گزینه‌های خیلی بهتری خواهید داشت تا وقتی‌که بخواهید روزهای پایانی سال باعجله این کار را بکنید. این مژده را به همه سفر دوستان بدهیم که امسال ما با بهترین پیشنهاد‌ها در کنار شما هستیم. بعضی از افراد الان می‌گویند عید نورز قیمت‌ها به خاطر شلوغی سفرهای نوروزی گران است. نگران نباشید ما برای همه اقشار جامعه با هر سطح درآمدی که هستند گزینه‌های خیلی خوبی برای انتخاب کردن داریم فقط کاری که شما باید انجام دهید روی رزرو هتل بزنید، بعد از بررسی حتماً انتخابی خواهید داشت، برای شروع می‌توانید لیست هتل‌های نوروزی‌مان را ازاینجا ببینید.

از تعطیلات نوروزی که بگذریم ممکن است بعضی از خانواده‌ها در ایام نوروزی برنامه سفر نداشته باشند جای نگرانی نیست شما می‌توانید برای روزهای تعطیلی که در ماه‌های بعدی هست یک برنامه سفر برای خودتان ترتیب دهید.

باهم روزهای تعطیلی را مرور می‌کنیم:

22 فروردین روز سه‌شنبه مصادف با ولادت امام علی (ع)5 اردیبهشت روز سه‌شنبه مصادف با مبعث رسول اکرم (ص)15، 14 خرداد روز یکشنبه و دوشنبه مصادف با رحلت امام و قیام 15 خرداد6، 5 تیر روز دوشنبه و سه‌شنبه مصادف با عید سعید فطر30، 29 تیر روز پنج‌شنبه و جمعه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع)18، 17 شهریور جمعه و شنبه عید سعید غدیر خم9، 8، 7 مهر روز جمعه، شنبه، یکشنبه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی19، 18 آبان روز جمعه و شنبه مصادف با اربعین حسینی28 آبان روز یکشنبه مصادف با شهادت امام رضا (ع)15 آذر روز چهارشنبه مصادف با مصادف با میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق (ع)22 بهمن روز یکشنبه مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی1 اسفند روز سه‌شنبه مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س)29 اسفند روز سه‌شنبه مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت ایران

تقویم سال 96

تقویم

اگر مایل به اقامت در هتل نیستید، حتماً لازم نیست برای سفرهای یکی‌دوروزه هتل رزرو کنید. پیشنهاد ما به شما اقامتگاه‌های بوم گردی است، دلایل و چرایی انتخاب این اقامتگاه‌ها را ازاینجا بخوانید.

پیشاپیش «رزرواسیون مهر» سال 96 را به شما تبریک می‌گوید و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای شما آرزو می‌کند. فراموش نکنید که گروه فروش و پشتیبانی رزرواسیون مهر در تمامی ایام سال به‌طور شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما خوبان می‌باشد.

     

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر