رزرو هتل ارزان در شیراز

10 دقیقه زمان خواندن
رزرو-هتل-ارزان-در-شیراز

شاید گفتن این که شیراز بهشت ایران است کمی اغراق‌آمیز باشد اما اگر سفری به این شهر زیبا داشته باشید این حرف را باور می‌کنید. شیراز مهد فرهنگ و تمدن ایران زمین است و مرکز حکومت بسیاری از پادشاهان ایرانی بوده است. از تخت جمشید شاهکار معماری ایران باستان تا مسجد نصیرالملک زیباترین معماری اسلامی این شهر همه از جاذبه‌های تاریخی شیراز هستند و هر ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور برای بازدید از آن‌ها به این شهر سفر می‌کنند. یکی از مهمترین مسائل در هنگام سفر برای مسافران، اقامت در هتل ارزان و نزدیک به جاذبه‌های شهر است تا نیازی نباشد برای دیدن جاذبه‌ها وقت زیادی را در مسیر صرف کنند. شما نیز اگر در حال تدارک برای سفر به این شهر هستید و تمایل به رزرو آنلاین هتل دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی با هتل‌های ارزان این شهر آشنا شوید.

هتل پارس شیراز

شاید تصور رزرو هتل پنج ستاره با قیمت مناسب کمی دشوار باشد اما هتل پارس با قرار گرفتن در مرکز شهر یک هتل ارزان و پنج ستاره با بهترین امکانات رفاهی و خدماتی است. اینترنت، کافی‌شاپ، صندوق امانت، سرویس بهداشتی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و … از امکانات این هتل بین المللی است. باغ ارم، آرامگاه حافظ، ارگ کریم خان زند و مسجد نصیرالملک از نزدیک‌ترین جاذبه های گردشگری شیراز به این هتل هستند.

آدرس: شیراز، بلوار زند، هتل بین المللی پارس

رزرو هتل پرسپولیس شیراز

هتل پارس دیگر هتل ارزان و پنج ستاره شیراز است. رستوران، کافی شاپ، تالار پذیرایی، سرویس بهداشتی، یخچال تلویزیون، استخر، سونا و جکوزی، فضای سبز، اینترنت، بانک و … از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل پنج ستاره است. هتل پرسپولیس با قرار گرفتن در مرکز شهر به بسیاری از جاذبه‌های شیراز مانند آرامگاه حافظ،باغ ملی، باغ جهان نما و دروازه قرآن نزدیک است.

آدرس: شیراز، بلوار آزادی، حدفاصل چهارراه حافظیه و میدان اطلسی، هتل پرسپولیس

هتل ارزان الیزه شیراز

هتل الیزه دیگر هتل ارزان شیراز در منطقه‌ای آرام قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره با داشتن امکاناتی مانند رستوران در فضای باز و بسته، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، تلویزیون، حمام، مینی‌بار، یخچال و … گزینه مناسبی برای مسافران است. همچنین ایستگاه مترو احسان در نزدیکی میدانی به همین نام و ایستگاه مترو دکتر شریعتی از نزدیک‌ترین خطوط مترو شیراز به هتل الیزه شیراز هستند. از جاذبه‌‌های نزدیک به این هتل باغ عفیف آباد، باغ ارم و ارگ کریم خان زند هستند.

آدرس: شیراز، معالی‌آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰، هتل الیزه شیراز

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی دیگر هتل ارزان شیراز با چشم‌اندازی زیبا و تماشایی است. این هتل چهار ستاره در مقابل باغ جهان نما قرار گرفته است و به بسیاری از جاذبه‌های دیگر مانند دروازه قرآن، آرامگاه حافظ و … نزدیک است. اگر برای امور درمانی و پزشکی به این شهر سفر می‌کنید، هتل پارک سعدی با قرار گرفتن در نزدیکی بیمارستان ابن سینا می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت شما باشد. رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، اینترنت و … از خدمات رفاهی این هتل هستند.

آدرس: شیراز، چهارراه حافظیه، خیابان حافظ، مقابل باغ جهان نما، هتل پارک سعدی

هتل پارسه شیراز

هتل پارسه یکی از نزدیک‌ترین هتل های شیراز به مجموعه کریم خان زند است. این هتل ارزان با داشتن چهار ستاره و امکاناتی مانند رستوران، سالن بیلیارد، کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، رمپ، سالن همایش و … گزینه مناسبی برای اقامت است. همانطور که گفتیم هتل پارسه شیراز در نزدیکی ارگ کریم خان زند قرار دارد از دیگر جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به موزه پارس، مسجد نصیرالملک و عمارت دیوانخانه اشاره کرد. ایستگاه مترو زندیه نیز در نزدیک این هتل قرار گرفته است و شما می‌توانید برای تردد در شهر به جای استفاده از خودرو شخصی از مترو شیراز استفاده کنید.

آدرس: شیراز، خیابان ۲۲ بهمن، هتل پارسه

هتل آپارتمان جام جم شیراز

هتل آپارتمان جام جم شیراز از زیر مجموعه هتل‌های جام جم است. این هتل ارزان با قرار گرفتن در نزدیکی بازارها و مراکز تجاری شهر بسیار مناسب افرادی است که برای ماموریت‌های کاری به این شهر سفر می‌کنند. پارکینگ، تلویزیون، سونا و جکوزی، تلفن، آسانسور، سالن همایش و … از امکانات این هتل چهار ستاره است. ارگ کریم خان و موزه پارس از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به هتل آپارتمان جام جم شیراز هستند.

آدرس: خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی، خیابان ایزدی، هتل آپارتمان جام جم شیراز

هتل چهار ستاره آریوبرزن شیراز

هتل آریوبرزن دیگر هتل ارزان شیراز با قرار گرفتن در مرکز شهر یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر است. صندوق امانات، رستوران، کافی‌شاپ، تلویزیون، ماهواره، اینترنت، پارکینگ و … از امکانات این هتل هستند. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به موزه پارس، ارگ کریم خان زند و دروازه قرآن اشاره کرد.

آدرس: شیراز، خیابان رودکی، هتل آریوبرزن

هتل امیرکبیر شیراز

در یکی از زیباترین باغ های شیراز، دیگر هتل ارزان و چهار ستاره شهر به نام هتل امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل در باغ زیبای جنت آباد با درختان سرو بلند و فضایی آرام و دلنشین میزبان بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی است. رستوران در فضای باز، کافی‌شاپ، سالن همایش، سونا و جکوزی، استخر و … از امکانات هتل امیرکبیر است. این هتل همچنین در فاصله چند قدمی با بیمارستان جنت آباد قرار دارد و گزینه خوبی برای کسانی است که جهت درمان و امور پزشکی به شیراز سفر می‌کنند.

آدرس: شیراز، بلوار امیرکبیر، خیابان فراشبندی، هتل چهار ستاره امیرکبیر

رزرو هتل پارک شیراز

هتل پارک دیگر هتل ارزان و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز است که در نزدیکی مجموعه کریم خان زند قرار گرفته است. اینترنت غیر رایگان، آسانسور، رستوران، رمپ، سالن بیلیارد و … از امکانات این هتل چهار ستاره است. هتل پارک به بسیاری از جاذبه‌های شهر مانند ارگ کریم خان، موزه پارس، مسجد جامع عتیق، مسجد نصیرالملک و … نزدیک است.

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان سعدی، هتل پارک

هتل پارسیان شیراز

هتل پارسیان شیراز از زیر مجموعه هتل‌های پارسیان دیگر هتل ارزان این شهر گردشگری است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی، اینترنت، آسانسور، مینی‌بار، کافی‌شاپ، رستوران و … اقامتگاهی مناسب در نزدیکی مجموعه کریم خان است. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به هتل پارسیان چهار ستاره می‌توان به باغ نارنجستان قوام، موزه پارس و بازار وکیل اشاره کرد.

آدرس: شیراز، چهارراه زند، خیابان رودکی، هتل پارسیان شیراز

رزرو هتل آپارتمان سه ستاره جهان نما شیراز

هتل آپارتمان جهان نما دیگر هتل ارزان شیراز است که در مرکز شهر و نزدیک به جاذبه‌هایی مانند حافظیه، باغ جهان نما، آرامگاه خواجوی کرمان و دروازه قرآن قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با داشتن امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی، سرویس بهداشتی، یخچال و … گزینه مناسبی برای اقامتی ارزان در شیراز است.

آدرس: شیراز، بلوار هجرت، خیابان جاوید، هتل آپارتمان جهان نما

هتل بین الحرمین شیراز

هتل بین الحرمین که یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره در شیراز است، دیگر هتل ارزان این شهر است. این هتل که در بافت قدیمی شهر قرار دارد نزدیک‌ترین هتل به آرامگاه شاهچراغ و سید علا الدین است. فضایی باز، رستوران، اینترنت، کافی‌شاپ و … از امکانات هتل بین الحرمین محسوب می‌شوند.

آدرس: شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین، هتل سخ ستاره بین الحرمین

هتل اطلس شیراز

اگر قصد رزرو هتل در شیراز را دارید، هتل اطلس دیگر هتل ارزان شیراز که از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کافی شاپ، رستوران، سالن همایش، یخچال، تلفن، آسانسور و … از دیگر امکانات هتل اطلس است. نزدیک بودن به آرامگاه حافظ، امامزاده شاهچراغ، باغ دلگشا، مجموعه زندیه، مسجد نصیرالملک و مراکز تجاری شیراز از مزیت‌های اقامتی در این هتل است.

آدرس: شیراز، میدان اطلسی، بلوار گلستان، هتل سه ستاره اطلس

رزرو هتل ارزان مجتمع جهانگردی شیراز

در کلبه سعدی شیراز یکی دیگر از مجموعه اقامتگاه‌های شهر با نام مجتمع جهانگردی شیراز قرار گرفته است. این هتل ارزان با داشتن ۳۶ واحد اقامتی، رستوران در فضای باز، آلاچیق، پارک کودک، اینترنت، تلفن، ماهواره، تلویزیون، رستوران، مینی‌بار و … می‌تواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد. از جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به آرامگاه سعدی، ارگ کریم خان، بازار وکیل، مجتمع ستاره فارس و … اشاره کرد.

آدرس: شیراز، کلبه سعدی، ابتدای بلوار ابونصر، هتل جهانگردی شیراز

هتل تالار شیراز

اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی اماکن گردشگری شهر را دارید، هتل تالار شیراز دیگر هتل ارزان این شهر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. معماری مدرن اتاق‌ها، رستوران، آسانسور، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق و … از امکانات این هتل سه ستاره است. این هتل همچنین در نزدیکی ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک، موزه پارس و بازار وکیل قرار دارد.

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، سه راه پل حر، هتل تالار شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید

تخت جمشید یکی از شگفت‌انگیزترین آثار تاریخی ساخته شده در ایران است و گردشگران بسیاری برای بازدید از این بنای تاریخی به سمت مرودشت شیراز حرکت می‌کنند. اگر برای سفر کاری یا بازدید یک روزه به این مجموعه تاریخی می‌روید و نیاز به اقامت در نزدیکی آن دارید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل جهانگردی تخت جمشید است. این مجموعه با قرار گرفتن در باغی بزرگ و زیبا و داشتن ویلاهای اقامتی می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگران باشد. ماهواره، پارکینگ، تهویه مطبوع، فضای سبز، روم‌سرویس، خشکشویی و … از امکانات این هتل است.

آدرس: استان فارس، مرودشت، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی تخت جمشید

هتل ارم شیراز

هتل ارم دیگر هتل ارزان و سه ستاره شیراز با قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی شیراز گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر است. این هتل با داشتن موسیقی زنده، رستوران، سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، لابی، اینترنت، پارکینگ و ...گزینه بسیار مناسبی برای اقامت است. بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد نصیرالملک و … از جاذبه های تاریخی شیراز در نزدیک این هتل هستند.

آدرس: شیراز، بلوار کریم خان زند، مقابل خیابان انوری، هتل ارم

هتل آپارتمان تچر شیراز

از دیگر هتل‌های نزدیک به آرامگاه حافظ، ارگ کریم خان، بازار وکیل و حمام وکیل هتل ارزان و سه ستاره تچر است. هتل آپارتمان تچر با داشتن امکاناتی مانند اینترنت، کافی‌نت، پارکینگ، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، ماهواره، آسانسور، رستوران و کافی‌شاپ می‌تواند گزینه اقامتی مناسبی در این شهر باشد.

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، حدفاصل پل صفا و چهارراه رودکی، روبروی مخابرات امام خمینی، هتل آپارتمان سه ستاره تچر

هتل ارگ شیراز

اگر قصد رزرو آنلاین هتل در شیراز با قیمتی مناسب را دارید، هتل ارزان و سه ستاره ارگ شیراز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، لابی، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار و … از امکانات رفاهی این هتل است. همچنین نزدیک بودن به جاذبه‌هایی مانند مسجد نصیرالملک، موزه پارس و ارگ کریم خان از دیگر مزایای رزرو هتل ارگ است.

آدرس: شیراز، خیابان تختی، هتل ارگ

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

اگر قصد رزرو هتل و اقامت در یکی از زیباترین هتل آپارتمان‌های شیراز را دارید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل رز ریحان است. این هتل آپارتمان در نزدیکی جاذبه‌هایی مانند باغ دلگشا، آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ و باغ جهان نما قرار گرفته است. آسانسور، استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، یخچال، تلویزیون، پارکینگ، تهویه مطبوع و تلفن از خدمات رفاهی این هتل آپارتمان است.

آدرس: شیراز، بلوار گلستان، نبش خیابان محمدیان فرد، هتل آپارتمان رز ریحان

هتل پنج دری شیراز

اگر قصد اقامت در یکی از خانه‌های قدیمی قاجار در شیراز را دارید، هتل ارزان و سه ستاره پنج دری می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل پنج دری با معماری سنتی و شیشه‌های رنگی یکی از زیباترین اقامتگاه‌های سنتی در شیراز است. نزدیک بودن به بسیاری از بازارهای شهر مانند بازار زرگرها، امامزاده شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، سرای مشیر و … از مزایای این هتل سه ستاره است.

آدرس: شیراز، خیابان ۹ دی، روبروی پارکینگ شاهچراغ، داخل کوچه هفت پنج، هتل پنج دری

رزرو هتل دو ستاره لطفعلی خان شیراز

هتل ارزان و دو ستاره لطفعلی خان با قرار گرفتن در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شهر گزینه مناسبی برای اقامت در شیراز است. نارنجستان قوام، موزه پارس و منزل زینت الملوک نمونه‌ای از جاذبه‌های تاریخی نزدیک به هتل لطفعلی خان هستند. رستوران، سرویس بهداشتی، حمام و … برخی از امکانات این هتل است.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی ، خیابان یزد، روبروی موزه قوام

هتل ساسان شیراز

هتل ساسان دیگر هتل ارزان و دو ستاره شیراز با فراهم کردن امکاناتی مانند کافی‌شاپ، حمام، تلویزیون، یخچال، آسانسور، صندوق امانات، کافی‌نت، اینترنت و دستگاه خودپرداز می‌تواند گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان در شیراز باشد. ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک و موزه پارس از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به هتل ساسان هستند.

آدرس: شیراز، خیابان زند، ابتدای خیابان انوری، هتل دو ستاره ساسان

هتل کیوان شیراز

از دیگر هتل‌های نزدیک به ارگ کریم خان و دیگر مجموعه‌های تاریخی کریم خان زند می‌توان به هتل ارزان کیوان اشاره کرد. این هتل دو ستاره با داشتن امکاناتی مانند مینی‌بار، خشکشویی، تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، آسانسور و صندوق امانات گزینه مناسبی برای اقامت در شیراز است. هتل کیوان در سه طبقه ساخته شده است و دارای ۲۴ اتاق است.

آدرس: شیراز، میدان شهرداری، پشت ارگ کریم خان زند، هتل دو ستاره کیوان

هتل سنتی نیایش شیراز

در دل یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های شیراز و در نزدیکی کلیساها و آتشکده‌های قدیمی شهر دیگر هتل ارزان شیراز با نام هتل سنتی نیایش قرار گرفته است. این هتل سنتی در دو طبقه ساخته شده است و دارای ۷۷ واحد اقامتی است. رستوران، رستوران در فضای باز، چایخانه سنتی، صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی، حمام، یخچال و ماهوار از امکانات این اقامتگاه دو ستاره است.

آدرس: شیراز، سه راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی، هتل سنتی نیایش

هتل نصیرالملک شیراز

اگر ترجیح می دهید در نزدیکی بازار شیراز و حرم شاهچراغ اقامت داشته باشید، پیشنهاد من به شما رزرو هتل ارزان و دو ستاره نصیرالملک است. هتل نصیرالملک از نوسازترین هتل‌ها در شیراز است و امکانات خدماتی و رفاهی مناسبی مانند یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم اعلام حریق، تلفن، رستوران، مینی‌بار و … برای اقامت دارد.

آدرس: شیراز، حرم شاهچراغ، نیش خیابان شاهزاده قاسم

12 شهریور , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر