سفری مهیج با کشتی تفریحی در شمال و جنوب کشور

10 دقیقه زمان خواندن
سفر دریایی با کشتی تفریحی در شمال و جنوب

 کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

کشتی تفریحی میرزا کوچک خان اولین شناور مسافری و تفریحی در دریای خزر است. این کشتی ساخت کشور ژاپن می باشد و دارای 5 طبقه، 74 متر طول، عرض 12 متر، ارتفاع 20 متر و 26 کابین درجه یک و دو که گنجایش حدود 250 مسافر را دارد.واحدهای اقامتی در این کشتی در حد هتل 4 ستاره است که از مهم ترین اهداف راه اندازی این کشتی مسافرت های تفریحی دریایی بین شهرهای ساحلی شمال کشور در استان گیلان و دیگر شهرها است. این کشتی با سرمایه گذار بخش خصوصی ایجاده شده و بیشتر فعالیت آن در فصل تابستان با سفرهای 4 ساعته در 10 مایلی (16 کیلومتری) از سواحل گیلان می باشد که برای شما ساعات خوب و خوشی را به یادگار می گذارد. هر زمان که ارائه کردید برای یک سفر دریایی مهیج به گیلان بروید بدون نگرانی از محل اقامت خود، رزرو هتل رشت خود را انجام دهید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

کشتی

                                                                       کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

کشتی

                                                                       کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

کشتی

                                                                        کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

کشتی

                                                                       کشتی تفریحی میرزا کوچک خان

کشتی تفریحی اوستا در دریای نیلگون خلیج فارس (کیش)

این کشتی دارای سه طبقه و طول 45 متر و عرضی 10.5 متر است از امکانات این کشتی می توان به سالن که دارای 240 متر مربع  است اشاره کرد که برای پذیرایی و اجرای برنامه های تفریحی در نظر گرفته شده و دو سالن دیگر که 150 متر مساحت دارند، طبقات تحتانی برای پذیرایی های مختصر و کافی شاپ است. در طول روز صدها نفر با تور کشتی تفریحی کیش از مناظر زیبای ساحل خلیج فارس دیدن کرده و از برنامه های متنوع آن که شامل:  پذیرایی شام و نهار، مسابقه، شعبده بازی، موسیقی زنده، قرعه کشی و اهدا جوائز و ... لذت می برند.

کشتی

                                                                          کشتی تفریحی اوستا در کیش

کشتی

                                                                           کشتی تفریحی اوستا در کیش

کشتی تفریحی آرتمیس 1

کشتی آرتمیس 1 با طول 30 متر و عرض 10 متر در دو طبقه طراحی شده است. این کشتی همه روزه در چندین نوبت گشت دریایی دارد و با وعده های شام و ناهار و اجرای موسیقی زنده از مسافران خود پذیرایی می کند. علاوه بر این ها گرفتن عکس یادگاری و چاپ روی لیوان یا بشقاب، استفاده از زمین چمن در طبقه دوم کشتی و ... از امکانات این کشتی است.

کشتی

                                                                       کشتی تفریحی آرتمیس در کیش

کشتی

                                                                       کشتی تفریحی آرتمیس در کیش

کشتی تفریحی آکورایوم سیمرغ 1

این کشتی با افتخار شما را به گردش در آب های نیلگون خلیج فارس می برد. این کشتی تفریحی برای گردشگران برنامه های متنوعی دارد،  از جمله این برنامه ها می توان به موزیک زنده و برنامه های جذاب و پذیزایی اشاره نمود .  مسافران در طول سفر دریایی خود با کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ کیش از دیدن سواحل هتل داریوش و هتل ارم و مناظر دیدنی جزیره زیبای کیش لذت خواهند برد  و همچنین در هنگام قرار گرفتن کشتی بر روی سایت مرجانی از دیدن موجودات دریایی و دنیای زیر آب زیبایی های آن را به راحتی خواهند دید. کشتی اکواریوم در طی مسیر با موزیک زنده و برنامه های شاد ساعات خوش و به یاد ماندنی را برای شما رقم می زند.

کشتی

                                                                کشتی تفریحی آکواریوم سیمرغ کیش

قبل از رفتن به جزیزه زیبای کیش می توانید رزرو هتل کیش خود را انجام دهید تا بدون نگرانی از محل اقامت به تفریح و گردش خود بپردازید. لازم به ذکر است بگوییم در این جا چند نمونه از کشتی های تفریحی کیش معرفی شد و تعداد دیگری کشتی و قایق  تفریحی با ظرفیت های متفاوت وجود دارد که شما می توانید هر زمان که به کیش سفر کردید، با آن ها سفر تفریحی دریایی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

گروه نویسندگان

گروه نویسندگان

تعداد نوشته ها : 318

این پست توسط گروه نویسندگان تهیه شده است.

ثبت نظر