معرفی چند هتل ارزان در اصفهان

10 دقیقه زمان خواندن
معرفی-چند-هتل-ارزان-در-اصفهان

یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای ایران، اصفهان است. این شهر با توجه به قدمت تاریخی که دارد هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. سفر به این شهر زیبا تنها جنبه تفریحی و گردشگری ندارد بلکه بسیاری از تاجران نیز برای خرید به این شهر سفر می‌کنند. رزرو هتل ارزان یکی از بزرگترین دغدغه‌های تاجران یا مسافرانی است که قصد اقامت طولانی مدت در این شهر را دارند. اگر تمایلی به آشنا شدن با هتل‌های ارزان اصفهان دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

رزرو هتل چهار ستاره آوین اصفهان

اقامت در یک هتل ارزان و با کیفیت و نزدیک به آثار تاریخی یکی از مسائل مهم برای گردشگران در هنگام رزرو هتل است. هتل آوین از هتل‌های چهار ستاره اصفهان با قیمتی مناسب است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌ها مانند مسجد شیخ لطف الله، کاخ چهلستون، میدان نقش جهان و … قرار گرفته است. برخی از امکانات این هتل شامل اینترنت، لابی، تلویزیون، آسانسور، صندوق امانات، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و … می‌شود.

آدرس: خیابان هاتف، روبروی کوچه مشیر، بن بست نور

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر دیگر هتل ارزان اصفهان رو به روی یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان یعنی هتل عباسی قرار گرفته است. هتل چهار ستاره سفیر با داشتن امکاناتی مانند اینترنت، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و … مکانی مناسب برای اقامتی ارزان در مرکز شهر است. این هتل همچنین در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های شهر مانند کاخ چهلستون، میدان نقش جهان، مدرسه چهارباغ و … قرار گرفته است. اگر تمایل دارید با مترو در سطح شهر تردد کنید، ایستگاه انقلاب اصفهان با فاصله‌ای چند دقیقه‌ای با این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی، هتل سفیر

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان با قرار گرفتن روبروی زاینده رود یکی دیگر از هتل‌های اصفهان با چشم‌اندازی زیبا است. این هتل ارزان با داشتن امکاناتی مانند استخر، رستوران گردان، سونا و جکوزی، سالن پذیرایی، اینترنت، کافی‌شاپ و … یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان محسوب می‌شود. هتل آسمان فاصله تقریبا زیادی با  جاذبه‌های تاریخی شهر دارد و باید از اتوبوس یا ماشین شخصی برای رسیدن به آن‌ها استفاده کنید. پل تاریخی مارنان از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به این هتل است.

آدرس: اصفهان، خیابان مطهری، روبروی پل فلزی، هتل آسمان اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

اصفهان به دلیل جاذبه‌های تاریخی بسیاری که دارد، هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است به همین دلیل هتل‌های بسیاری در این شهر ساخته شده‌اند. هتل پیروزی دیگر هتل ارزان و چهار ستاره اصفهان است که در نزدیکی میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های شهر قرار گرفته است. رستوران ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، اینترنت، اتاق جلسات، لابی، پارکینگ، تلویزیون، کافی‌نت و … برخی از امکانات این هتل هستند. نزدیک بودن به ایستگاه مترو امام حسین از بهترین ویژگی‌های جغرافیایی این هتل محسوب می‌شود.

آدرس: میدان امام حسین، چهارباغ پایین، هتل پیروزی اصفهان

هتل چهل پنجره اصفهان

اگر به همراه فرزندانتان به اصفهان سفر می‌کنید و تمایل دارید هتل محل اقامت‌تان به مکان‌های تفریحی مانند پارک نزدیک باشد. رزرو هتل ارزان چهل پنجره می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برخی از امکانات هتل چهل پنجره شامل فضای سبز، جکوزی، مبلمان، تلویزیون، صرافی، اینترنت و … می‌شود.

آدرس: اصفهان، بوستان سعدی، روبروی صدا و سیما سابق

رزرو هتل ارزان پارت اصفهان

هتل پارت با نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری اصفهان مانند سی و سه پل، کاخ چهلستون و … از هتل‌های سه ستاره اصفهان است. این هتل ارزان با داشتن امکاناتی مانند سونا و جکوزی، پارکینگ، لابی، اینترنت و … در مرکز شهر و در نزدیکی ایستگاه مترو انقلاب قرار گرفته است.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه جهان آرا، هتل پارت اصفهان

هتل زنده رود اصفهان

هتل زنده رود دیگر هتل ارزان و نوساز اصفهان است. هتل زنده رود با توجه به موقعیت مکانی که دارد به جاذبه‌های بسیاری مانند میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، خانه مشروطیت و … نزدیک است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند اینترنت، کافی‌شاپ، مینی‌بار، حمام، یخچال، آسانسور و … می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگران باشد. بازار اصلی اصفهان که در نقش جهان قرار دارد در نزدیکی هتل زنده رود است و تاجران با اقامت در این هتل می‌توانند دسترسی راحت‌تری به این بازار داشته باشند.

آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، حد فاصل چهارراه ملک و گلزار

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که منظره و چشم‌انداز محل اقامت‌تان و امکانات آن برای شما مهم است ولی ترجیح می‌دهید در یک هتل ارزان اقامت داشته باشید، هتل پارسیان سوئیت اصفهان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره مقابل سی و سه پل قرار دارد و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیگر شهر است. برخی از امکانات هتل پارسیان سوئیت شامل اینترنت، مرکز تجاری، رستوران، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، مینی‌بار و … می‌شود. هتل سوئیت پارسیان در نزدیکی ایستگاه مترو سی و سه پل قرار گرفته است و توانسته بسیاری از مشکلات حمل و نقل مسافران را رفع کند.

آدرس: اصفهان، بلوار آیینه خانه، روبروی سی و سه پل، هتل پارسیان سوئيت

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان دیگر هتل ارزان اصفهان است که با دیگر هتل های اصفهان تفاوت دارد. بنای این هتل در خانه‌ای تاریخی که مربوط به عهد صفوی است، قرار دارد و شما می‌توانید با رزرو هتل سه ستاره سنتی و اقامت در آن برای مدتی هرچند کوتاه زندگی به سبک سنتی را تجربه کنید. این هتل با نزدیک بودن به اماکنی مانند نقش جهان، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت و … و همچنین داشتن امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، تلفن، مینی‌بار، پارکینگ، خشکشویی و … می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

آدرس: خیابان سپه، کوچه حکیم، کوچه شماره ۷، هتل سه ستاره سنتی اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان دیگر هتل ارزان و سه ستاره اصفهان است که با سبکی مدرن و سنتی در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های تاریخی مانند میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و ...قرار گرفته است. این هتل با داشتن امکاناتی مانند تلفن، رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، اینترنت، پارکینگ و … گزینه مناسبی برای اقامت در اصفهان است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل ستاره ایستگاه امام حسین است و برای رسیدن به آن کمی پیاده روی نیاز است.

آدرس: اصفهان، خیابان حافظ، هتل ستاره اصفهان

هتل توریست اصفهان

اگر تمایل دارید که در مرکز شهر و نزدیک به آثار تاریخی اصفهان و در یک هتل ارزان اقامت داشته باشید، هتل توریست می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هتل سه ستاره در نزدیکی جاذبه‌هایی مانند مدرسه چهارباغ، میدان نقش جهان، عمارت هشت بهشت و بسیاری از مراکز تجاری قرار گرفته است. اگر بدون ماشین به اصفهان سفر می‌کنید، نگران وسیله حمل و نقل نباشید در دسترس بودن اتوبوس، تاکسی و همچنین نزدیک بودن مترو اصفهان در ایستگاه انقلاب به این هتل از دیگر مزایای هتل توریست محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان عباس آباد، هتل توریست اصفهان

هتل سنتی طلوع خورشید

هتل سنتی طلوع خورشید دیگر هتل ارزان و سنتی اصفهان است. این هتل در فاصله کمی با جاذبه‌های شهر قرار گرفته است و گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان همراه با امکانات خوب در اصفهان است. رستوران، چایخانه، سرویس بهداشتی، یخچال، اینترنت، تلفن و … از جمله امکانات این هتل سه ستاره محسوب می‌شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا،کوچه شماره ۳۷، فرعی سوم، هتل سنتی طلوع خورشید

رزرو هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی دیگر هتل ارزان اصفهان است که فاصله کمی با جاذبه‌های تاریخی شهر دارد. این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی بسیاری از مراکز تجاری قرار گرفته است. رستوران، اینترنت، حمام، تلویزیون، مینی‌بار، کافی‌نت و … از جمله امکانات این هتل سه ستاره است. نزدیک بودن به ایستگاه مترو تختی یکی از ویژگی های مثبت هتل آزادی از نظر جغرافیایی است که می‌توان با استفاده از آن به نقاط مختلف شهر سفر کرد.

آدرس: چهارراه تختی، ابتدای خیابان مسجد سید، هتل آزادی اصفهان

هتل ملک اصفهان

هتل ملک دیگر هتل ارزان اصفهان است و فاصله زیادی با جاذبه‌های شهر ندارد. این هتل سه ستاره با داشتن ظاهری سنتی و فضایی دلنشین گزینه مناسبی برای یک اقامت ارزان در اصفهان است. برخی از امکانات این هتل شامل چایخانه سنتی، رستوران، مینی‌بار، پارکینگ، آسانسور، سالن همایش و … می‌شود.

آدرس: خیابان بزرگمهر،خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک

هتل زهره اصفهان

اگر برای انجام یک پروژه کاری به اصفهان سفر می‌کنید و ترجیح می‌دهید در نزدیکی بازار تاریخی اصفهان و بازار موبایل اقامت داشته باشید، هتل ارزان زهره می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل زهره همچنین به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، پل خواجو و … نزدیک است. برخی از امکانات هتل زهره مانند رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، پارکینگ، سرویس بهداشتی، تسلط کارمندان به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و عربی، تلویزیون و … باعث شده تا این هتل به یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره اصفهان تبدیل شود.

آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی، هتل زهره

هتل سنتی ابن سینا اصفهان

اگر به دنبال رزرو آنلاین هتل هستید و ترجیح می‌دهید در یک هتل ارزان و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی اصفهان اقامت داشته باشید، با کمی جستجو در سامانه رزرواسیون مهر به هتل سنتی ابن سینا می‌رسید. این هتل در نزدیکی اماکنی مانند مسجد جامع، مقبره علامه مجلسی و با فاصله کمی دورتر از میدان نقش جهان قرار گرفته است. رستوران، کافی‌شاپ، تلویزیون و … تعدادی از امکانات این هتل محسوب می شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷، هتل سنتی ابن سینا

هتل صبا اصفهان

هتل صبا دیگر هتل ارزان اصفهان است که در نزدیکی بسیاری از مراکز تجاری شهر قرار گرفته است. برخی از امکانات این هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، تلویزیون، اینترنت و … می‌شود. این هتل سه ستاره فاصله کمی با ایستگاه مترو تختی دارد و شما می‌توانید به راحتی  و با استفاده از مترو اصفهان در مدت زمانی کوتاه به حاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی داشته باشید.

آدرس: خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان شهدا، کوچه شهید بانکی، پلاک ۲

هتل صفوی اصفهان

هتل صفوی دیگر هتل ارزان و سه ستاره اصفهان است که معماری سنتی در اتاق‌های آن دیده می‌شود. این هتل هفت طبقه دارای ۴۰ واحد اقامتی است. رستوران، آسانسور، حمام، تلویزیون، اینترنت و … برخی از امکانات هتل صفوی محسوب می‌شوند. نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری اصفهان مانند خانه مشروطه، مسجد امام، میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو و … از دیگر مزایای این هتل سه ستاره است.

آدرس: اصفهان، چهارراه فلسطین، هتل صفوی

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک دیگر هتل ارزان اصفهان است. این هتل با فضایی آرام و دلنشین اقامتگاهی مناسب برای گردشگران است. خانه‌داری، پارکینگ، یخچال، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات از امکانات این هتل آپارتمان سه ستاره است. برای بازدید از اماکن تاریخی اصفهان باید با ماشین به سمت ایستگاه شهرک قدس بروید و از مترو اصفهان برای دسترسی به آن‌ها کمک بگیرید.

آدرس: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان رسالت اول، بعد از مسجدالزهرا، مجموعه مسکونی هخامنشیان

هتل سه ستاره باران اصفهان

اگر قصد سفر به اصفهان را با ماشین شخصی خود دارید و ترجیح می‌دهید، اقامتگاهی دور از شهر و شلوغی‌ها را رزرو کنید، من به شما هتل ارزان باران را پیشنهاد می‌کنم. این هتل با داشتن فضایی مدرن و شیک و امکاناتی مانند اینترنت، پارکینگ، آسانسور، رمپ برای معلولین، رستوران و … یکی از هتل‌های مناسب و سه ستاره اصفهان محسوب می‌شود. همانطور که گفتم فاصله هتل باران تا مرکز شهر کمی زیاد است و برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی باید از ماشین شخصی خود استفاده کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان امام خمینی، نبش خیابان ۱۲ بهمن، هتل باران

هتل دو ستاره جلفا

اگر به شبگردی علاقه دارید و ترجیح می‌دهید شب‌ها را در بیرون از هتل سپری کنید، اقامت در هتل ارزان و دو ستاره جلفا که در محله‌ای به همین نام، گزینه مناسبی برای شما است. هتل جلفا در نزدیکی کلیسا وانک و دیگر جاذبه‌های تاریخی اصفهان قرار گرفته است. اینترنت، یخچال، پارکینگ، صندوق امانات، تلفن و تلویزیون از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوی کلیسا، جنب کلیسا وانک، هتل جلفا اصفهان

هتل همام اصفهان

اگر برای یک سفر کوتاه مدت به اصفهان می‌آیید و ترجیح می‌دهید در مرکز شهر اقامت نداشته باشید، پیشنهاد من به شما اقامت در هتل ارزان همام است. این هتل که در ترمینال مسافربری صفحه قرار دارد، گزینه مناسبی برای کسانی است که برای مدت زمان کم در اصفهان هستند. نزدیک بودن به سیتی سنتر بزرگ‌ترین مرکز تجاری اصفهان نیز از دیگر ویژگی‌های جغرافیایی این هتل محسوب می‌شود. رستوران، پارکینگ، یخچال، تلویزیون، اینترنت و کافی‌نت از امکانات رفاهی هتل همام هستند. نزدیک بودن ایستگاه مترو صفه به این هتل دسترسی شما را برای بازدید از اماکن تاریخی راحت‌تر کرده است.

آدرس: اصفهان، دروازه شیراز،خیابان هزار جریب، طبقه فوقانی ترمینال صفه، هتل همام

هتل کاوه اصفهان

از دیگر هتل‌هایی که برای اقامت کوتاه مدت مسافران در ترمینال در نظر گرفته شده است، هتل ارزان کاوه در ترمینال مسافربری به همین نام است. هتل کاوه که به تازگی بازسازی شده است و فاصله تقریبا زیادی با مرکز شهر دارد به همین دلیل برای بازدید از جاذبه‌های شهر باید از خودرو استفاده کنید.

آدرس: اصفهان، ترمینال کاوه، هتل دو ستاره کاوه

هتل سنتی اردیبهشت اصفهان

یکی از زیباترین هتل‌های دو ستاره اصفهان هتل ارزان و سنتی اردیبهشت است. این هتل با داشتن معماری متفاوت و سنتی توانسته میزبان بسیاری از گردشگران باشد. برخی از امکانات هتل سنتی اردیبهشت شامل رستوران، فضای سبز باز، کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی، حمام، مینی‌بار، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات و … می‌شود. در نزدیکی این هتل ایستگاه‌های اتوبوس متعددی قرار دارد و شما می‌توانید برای بازدید از اماکن تاریخی شهر از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان آیت الله کاشانی،حد فاصل خیابان شیخ بهایی و خیابان طالقانی، کوچه ۳۱، هتل سنتی اردیبهشت

سرای سنتی هاتف اصفهان

اقامت در خانه‌ای تاریخی که متعلق به نسل‌های گذشته بوده است را می‌توانید در سرای سنتی هاتف تجربه کنید. هتل یا سرای سنتی هاتف یکی دیگر از اقامتگاه‌های دو ستاره اصفهان است. این سرای سنتی در نزدیکی جاذبه‌هایی مانند میدان نقش جهان و کاخ چهلستون قرار دارد. اینترنت، روم‌سرویس، چایخانه از امکانات این اقامتگاه سنتی محسوب می‌شوند.

آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، کوچه شهید مهدی قائدان، پلاک ۶۶، سرای سنتی هاتف

رزرو هتل یک ستاره جام فیروزه اصفهان

هتل جام فیروزه یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های یک ستاره به میدان نقش جهان است. فاصله این هتل ارزان تا مرکز شهر تنها سه دقیقه است. از دیگر جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به کاخ چهلستون، بازار اصفهان، مسجد شیخ لطف الله و … اشاره کرد. رستوران، یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود.

آدرس: اصفهان، ضلع جنوب غربی میدان نقش جهان، خیابان سعدی، هتل جام فیروزه

هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا دیگر هتل ارزان اصفهان با چشم‌اندازی زیبا است. این هتل که سابقه‌ای طولانی مدت دارد در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری شهر مانند مسجد سید، میدان نقش جهان، حمام علیقلی آقا و … از ویژگی‌های جغرافیایی هتل ویانا است.

آدرس: اصفهان، خیابان کاشانی، روبروی خیابان میرداماد، هتل ویانا

هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب دیگر هتل ارزان در اصفهان است. فاصله این هتل تا جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر زیاد است و باید از خودرو شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی برای بازدید از آن‌ها استفاده کرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت و رستوران از امکانات این هتل یک ستاره هستند.

آدرس: اصفهان، خیابان آیت الله غفاری، خیابان آزادی، کوچه ششم، هتل آفتاب

04 شهریور , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر