با هتل های لوکس تهران آشنا شوید

9 دقیقه زمان خواندن
با هتل های لوکس تهران آشنا شوید

تهرانی شهری که با وسعت زیادی که دارد، توانسته به خوبی به تمامی نیازها پاسخ دهد. اگر به این شهر سفر کنید، می‌توانید طیفی از هتل های ارزان تا خیلی گران را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در این شهر پر جنب و جوش هتل های لوکس و خاصی قرار گرفته که به طور حتم چشم هرکس را به خود خیره می‌کنند. در مقاله قصد داریم به بررسی هتل های لوکس تهران و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، بپردازیم، اگر شما هم به آشنایی بیشتر با این هتل ها علاقه‌مند هستید، با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس از خاص‌ترین هتل لوکس تهران

هتل اسپیناس پالاس از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین هتل های تهران است که در شمال غربی پایتخت واقع شده و اقامت در اتاق‌های آن نمایی فوق العاده را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. هتل اسپیناس پالاس تهران هتلی 5 ستاره است که در سال 1394 در منطقه سعادت آباد افتتاح شد و با داشتن 21 طبقه و 400 اتاق و سوئیت مقام بهترین هتل تهران را به خود اختصاص داده است. این هتل منحصربه‌فرد امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به اینترنت، سونا، جکوزی، استخر، فضای سبز، اتاق مخصوص معلولین، رستوران، کافی شاپ، مینی‌بار و … اشاره کرد. نکته قابل توجه آن است که با رزرو اینترنتی هتل اسپیناس پالاس از طریق سامانه رزرواسیون مهر می‌توانید از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوید. همچنین باید افزود که این هتل در نزدیکی جاذبه ‌های تهران مانند پارک ژوراسیک، برج میلاد، پارک پرواز و سورتمه تهران است و با طی مسیری کوتاهی می‌توانید به آن‌ها برسید.

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه سی و سه

هتل پارسیان آزادی

نام قدیم هتل پارسیان آزادی، هتل هایت بوده است که از سال 1370 و قرار گرفتن در زیر مجموعه هتل های پارسیان نام آن به آزادی تغییر پیدا کرد. هتل پارسیان آزادی تهران از شیک‌ترین هتل های پایتخت است که به دلیل برخورداری از چشم انداز کوه البرز و خیابان‌های تهران نمایی فوق العاده را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل در 26 طبقه و 475 اتاق بهترین و کامل‌ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل زیبا در نزدیکی جاذبه ها و مکان‌های تفریحی بسیاری مانند مجموعه سعدآباد، پارک ژوراسیک و مجموعه تفریحی توچال قرار گرفته است. از امکاناتی جانبی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد نیز می‌توان به سونا،‌ جکوزی، سالن ماساژ، اسپا، حمام سنتی و استخر را نام برد.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین

هتل پارسیان استقلال

از دیگر هتل های 5 ستاره تهران که از امکانات و ویژگی‌های خاصی برخوردار است و توانسته در لیست هتل های لوکس تهران قرار گیرد، هتل پارسیان استقلال است. هتل پارسیان استقلال تهران در یکی از بهترین مناطق تهران قرار گرفته است و با توجه به همین امر علاوه بر نمای فوق العاده‌ای که دارد، به دور از آلودگی‌های شهر نیز است. نام قبلی این هتل، هتل رویال هیلتون بوده است که به طور حتم اگر از قدیمی‌ترها بپرسید به خوبی با آن آشنا هستند. هتل استقلال با داشتن 552 اتاق و سوئیت و امکاناتی نظیر رستوران های فرنگی و ایرانی، کافی شاپ،‌ استخر، ماساژ، بانک، سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، خدمات پزشکی و … به خوبی پاسخگوی نیاز مسافران بوده است. همچنین باید اضافه کرد که این هتل در نزدیکی بازار تجریش، ولی عصر، صفویه، برج میلاد، نمایشگاه بین المللی تهران، کاخ سعدآباد، تله کابین توچال و … قرار گرفته است.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

هتل اسپیناس خلیج فارس

علاوه بر هتل اسپیناس پالاس، هتل اسپیناس خلیج فارس هم که شعبه دیگری از این هتل است، در لیست هتل های لوکس تهران جای می‌گیرد. هرچند قدمت هتل اسپیناس خلیج فارس تهران از هتل اسپیناس پالاس بیشتر است ولی این هتل از تمامی امکانات مورد نیاز برای فراهم آوردن اوقات خوشی برای مسافران برخوردار است. این هتل مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان فعالیت می‌کند و با ارائه خدمات و امکانات جانبی مانند سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، رستوران های فرنگی و ایرانی به خوبی توانسته به نیاز مسافران پاسخ دهد. هتل اسپیناس خلیج فارس با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، در نزدیکی جاذبه هایی مانند موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، کتابخانه های تهران و میدان ولی عصر واقع شده است و با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی به این اماکن دسترسی داشته باشید.

آدرس: تهران، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، بین خیابان نادری و فلسطین

هتل پرشین پلازا تهران

در لیست هتل های لوکس تهران، باید جای برای جدیدترین و مدرن‌ترین هتل تهران، یعنی هتل پرشین پلازا تهران در نظر گرفت. این هتل زیبا در سال 97 فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به معماری خاص و همچنین امکاناتی که دارد، توانسته یکی از هتل های لوکس تهران باشد. این هتل در 11 طبقه طراحی شده است و علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت ها از یک اتاق کار بسیار زیبا همراه با تمامی امکانات مانند میز جلسات، کتابخانه، مبلمان و … برخوردار است تا مدیران عالی در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین مانند سایر هتل های لوکس تهران این هتل نیز از امکانات جانبی مانند اینترنت، سالن ماساژ و اسپا، استخر، سونا و … نیز برخوردار است. موقعیت مکانی عالی این هتل نیز باعث شده تا بتوان به آسانی به هر نقطه از شهر سفر کرد و به بازارها و جاذبه های تهران دسترسی داشت.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی

10 بهمن , 1398
0 نظر
گروه راسا

گروه راسا

تعداد نوشته ها : 95

-

ثبت نظر